nilfisk-shop.nl- Logo - Beoordelingen

nilfisk-shop.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2022
nilfisk-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
nadat ik mijn bestelling bij Nilfisk ontvangen was, belde een medewerker om te informeren of ik het juiste product voor mijn gm 80 had besteld. dit bleek niet zo te zijn , en kon mijn vergissing direct recht gezet worden. erg atent van uw medewerker. bespaarde mij en Nilfisk een hoop ongemak. Nog maals bedankt!

27 sep 2023
Betere service bieden, deze is duidelijk minder geworden. Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens contact met Nilfisk-Shop opgenomen en kreeg te horen dat zij geen vervoerder zijn! Bijna Euro 70 kwijt en ze willen niet verder helpen. In januari bericht dat ik meer geduld moet hebben ( In september besteld) Ach ja ik zal dan maar geduldig wachten, zoals ze adviseren.

Beoordelingen voor nilfisk-shop.nl

Hoe om te gaan met onverwachte en niet geplande processen

De ontvangst van het door mij bestelde artikel liet wel erg lang op zich wachten, zonder enige online en updatet informatie. Daarom maar gebeld. Er werd direct werk gemaakt. en ik werd direct teruggebeld. Zoals het er nu naar uitziet wordt het artikel binnen twee dagen alsnog bezorgt. We maken allemaal fouten en processen lopen soms niet zoals verwacht. Het gaat er om hoe je er mee omgaat en dat is prima verlopen. Daarom de beoordeling met 'GOED'.
7 jul 2023
Je wordt snel en fijn geholpen. In mijn geval was het product even niet leverbaar en er werd direct gebeld om dit te overleggen. Dat er een vertraging was van 5 dagen. En toen de bezorging mislukte werd dit direct goed opgelost.
Wisselstukken niet gemakkelijk te vinden. Snelheid van levering relatief lang (1 week) T&t niet ontvangen via jullie, waardoor je als klant niet weet wanneer iets komt geleverd. Service & communicatie kan dus iets beter. Wisselstuk past ook niet 100%, maar wel voldoende om te functioneren.
JF
Jolanda F.
Velserbroek
4 jun 2023
Ik was het huisnummer vergeten. Werd gebeld en ze zouden het aanpassen. Is echter niet gebeurd dus uiteindelijk zelf gedaan. Werd wel gebeld na email dat het nog niet binnen was en zou een nieuwe krijgen mocht het fout gaan. Dus wel ontvangen.
7 mei 2023
Na de verhuizing was de voorraad Nilfisk stofzuigerzakken niet te vinden. Jullie duidelijke Site gaf mij direkt vertrouwen dat ik het goede produkt bestelde. Er kan er maar 1 de beste zijn en dat het originele produkt !!
25 dec 2023
We kenden de winkel waar we Renaat haar geleden heen zijn gereden van uit Groningen naar Huizen. Super bediening dus was het niet moeilijk bij een nieuw onderdeel deze nu per internet te bestellen!!!!
15 nov 2023

klant informeren

vandaag besteld, morgen bezorgd gaat niet op....echter bericht van verzending en/of track and trace is volgens mij een aanrader, [Donderdag op tijd besteld en stond maandag pas, opeens voor de deur]
De ervaring met Nilfisk-shop is goed, ik zou persoonlijk alleen een andere pakketdienst aanraden dan DPD. Pakket zou vanmiddag bezorgd zijn, echter hebben wij nog niks mogen ontvangen.
15 jul 2023
Snelle levering, wij hadden de zijwielen besteld voor de nilfisk king, de wielen waren goed, echter de assen pasten niet, door de oude assen te gebruiken was dit probleem opgelost.
24 okt 2023

top

ietwat later geleverd dan gehoopt, zodat ik hem niet mee kon nemen naar Portugal, echter hebben ze het pakketje met Nilfisk onderdelen netjes verstuurd naar mijn woonadres TOP
12 okt 2023

Goede producten, prima sservice

Goede producten, goede service - gebeld omdat de bestelde stofzuigermond niet zou passen bij mijn stofzuiger en in plaats daarvan een passende gekregen
Vrij snel na de bestelling gebeld dat het item (ketelklem) niet op voorraad was en het wat langer zou duren om het te leveren.
15 okt 2023

Een bedrijf waar je nog blij van wordt

Heel blij met mijn stofzuiger. Fijn bedrijf wat normaal telefonisch uitstekend te bereiken is. Goede levering en service
PP
Peter P.
Bleiswijk
16 mei 2023

Prima zaak

Als je belt krijg je iemand aan de lijn die je vragen goed en inhoudelijk beantwoordt. Levering snel en goed.
1 nov 2023
Artikel is precies als de bestaande. Wel op de website het artikel van verschillende kanten afbeelden.

Goede duidelijke site en snel geleverd

Ik kon heel snel vinden wat ik nodig had. Werd ook snel en netjes geleverd. Ik was positief verrast.

Gratis snelle nalevering bij beschadiging

Bestelde product beschadigd ontvangen. Na contact binnen 1 dag opnieuw en gratis geleverd.
EN
Evert N.
Diemen
4 nov 2023
Gemakkelijk te bestellen site is duidelijk en de volgende dag in huis keurig verpakt
HL
Henk L.
Melissant
23 aug 2023
alhoewel nilfisk onduidelijk was deed de manager alles om me te helpen, met succes
Snelle en juiste levering voor een mooie prijs. Product is gelijk aan informatie