Heb enige tijd geleden de Makita geleiderail besteld, Gereedschapscentrum selecteert de bezorger; PostNL. Deze geeft aan dat het geleverd is, maar dat is niet waar. Eerst wordt me verteld dat ik drie dagen langer moet wachten, nog steeds niks, krijg ik een formulier zodat ze 'onderzoek' kunnen doen bij PostNL. Dat formulier moet binnen vijf dagen ingevuld worden en daar was ik te laat mee. Had ondertussen mijn bestelling opnieuw geplaatst omdat ik door moest met de verbouwing en ik niet kon wachten op het onderzoek. Later bevestigt een medewerker van Gereedschapscentrum dat het later invullen van het formulier geen probleem was, dus alsnog gedaan. Nu wordt de deur dicht gegooid omdat ik 'te laat' zou zijn met melden!? De eerste melding is gedaan op dezelfde dag als dat de levering zou zijn ontvangen!? Kortom, heb nu twee keer betaald, één keer wat ontvangen en ben niet te spreken over de service. Onwaardig voor een partij aangesloten bij trusted shops en voer voor de consumentenbond / m'n rechtbijstandsadvocaat.
Verder lezen