Klussales.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden586 beoordelingen in totaal

ongeldig

Klussales.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Klussales.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

2 nov 2023
We kregen last van vocht achter en onder het bankstel in de woonkamer. Door een verbouwing waren de beide ventilatie mogelijkheden in de achtergevel verdwenen. Vandaar dat de ventilatie onder de vloer dus niet op orde was. Moest hier dus renovatie vloerventilatie toepassen. Bij het zoeken kwam de klusgereedschapshop tegen en zij bleken duidelijk de goedkoopste te zijn.

Heb enige tijd geleden de Makita geleiderail besteld, Gereedschapscentrum selecteert de bezorger; PostNL. Deze geeft aan dat het geleverd is, maar dat is niet waar. Eerst wordt me verteld dat ik drie dagen langer moet wachten, nog steeds niks, krijg ik een formulier zodat ze 'onderzoek' kunnen doen bij PostNL. Dat formulier moet binnen vijf dagen ingevuld worden en daar was ik te laat mee. Had ondertussen mijn bestelling opnieuw geplaatst omdat ik door moest met de verbouwing en ik niet kon wachten op het onderzoek. Later bevestigt een medewerker van Gereedschapscentrum dat het later invullen van het formulier geen probleem was, dus alsnog gedaan. Nu wordt de deur dicht gegooid omdat ik 'te laat' zou zijn met melden!? De eerste melding is gedaan op dezelfde dag als dat de levering zou zijn ontvangen!? Kortom, heb nu twee keer betaald, één keer wat ontvangen en ben niet te spreken over de service. Onwaardig voor een partij aangesloten bij trusted shops en voer voor de consumentenbond / m'n rechtbijstandsadvocaat.

Beoordelingen voor Klussales.nl

2 nov 2023
WV
Wil v.
Heenvliet
11 jul 2023

Super snelle levering en een goede prijs.

Bijenbekjes - stootvoegroosters antraciet op dinsdag 4 juli om 16:04 besteld. Tot mijn grote vreugde al de volgende dag bezorgd. Helemaal top en tegen een goede prijs. Heel blij want wij hadden al voor de tweede keer een wespennest- meteen alles met een kunststof hamer er in geslagen. 👍
21 nov 2023

schoolbordkrijt

we hebben schoolbordkrijt besteld en ontvangen. Echter veel krijtjes zijn gebroken. misschien een tip: verpakken als breekbaar.
AS
Arthur S.
Maassluis
2 okt 2023
Snel besteld en geleverd. Prijs zeer scherp.
14 sep 2023
Bestelling versturen ipv annuleren
Antwoord van Klussales.nl
24 okt 2023
Beste klant, De bestelling is op 2 maal toe bij ons retour gekomen, omdat het adres niet gevonden werd of er niemand aanwezig was volgens de vervoerder. Wij hebben het 1 keer opnieuw verzonden. De 2de keer hebben wij het door u betaalde bedrag teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales.nl
22 sep 2023
snelle levering, goed materiaal