Drleenarts.com

1.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Een verzorgingsset als cadeau

De vette en onzuivere set als cadeau gekocht voor mijn partner. Na een paar dagen al meteen resultaat. Rode plekken behandelen met de aanstiplotion en na een dag al rustiger. Alle crèmes doen goed hun werk en het schuim om schoon te maken is erg fijn.
20 apr 2024
Gewoon goed! Kan niet anders zeggen. Na jaren lang uitproberen en wisselen tussen verschillende merken is dit het eerste merk waar ik in alle opzichten tevreden over ben. Ik zou het iedereen met een gevoelige huid en of eczeem aanraden.
24 apr 2024
Wauw. Wat een goede olie. Heerlijk om oog make up mee te verwijderen. Ik heb meerdere verzorgings producten van dr Leenarts aangeschaft. Wat een topmerk! Doet je huid zoveel goeds! Echt super! En ook nog voor een goede prijs.
26 apr 2024
Fijne complete ,betaalbare verzorging . Deskundig advies. Een weldaad voor je gezicht en voor jezelf. Ben jaren opzoek naar zo'n producten en geen loze beloften. Ik kijk er alleen maar naar uit naar nieuwe producten. Bedankt

Tevreden gebruiker

Ik gebruik de dag/nachtcrème al een poosje en dat bevalt erg goed. Niet te vet en trekt snel in. Fijn ook in een tube. De Jojoba olie nef gekocht en doe ik op geïrriteerde plekken. Mijn huid komt tot rust en lekker zacht.
AM
Annemarie M.
Hardenberg
Snel geleverd, goede geurloze producten zonder parfum. Ideaal zonnebrand crème voor kinderen en volwassenen dus niet meer slepen met tubes. Zelf behoud ik alleen wel een witte waas maar dat trekt wel redelijk snel in.
24 apr 2024

Topproducten voor een goede prijs.

Ik gebruik de producten nu een week(de dag en nachtcreme, de shampoo en de handcreme) en ze bevallen meer dan uitstekend: geen reacties en een hele zachte huid. Ik blijf deze producten zeer zeker gebruiken.
Ik had een zonnebrand besteld die bevalt mij enorm goed en voorheen had mijn moeder ook al spullen van u besteld en die waren ook enorm prettig in gebruik vooral omdat ik een enorme gevoelige huid heb
Fijne olie voor mijn gezicht. Mijn waterproof mascara gaat er echter niet goed mee vanaf . De reiniger ook fijn zacht maar ik ben gewend het op een watje te doen dat hoeft hier niet bij. Wel wennen
24 apr 2024
TOP producten! Ik wil niet anders meer. Ik heb van de chemo’s en hormoonkuur een zeer gevoelige en droge huid gekregen. Ik zie mijn huid zienderogen opknappen met de producten van dr. Leenarts.

Blij met dag en nachtcreme.

Ik vind de dag en nachtcreme met sp erg fijn. Mijn huid wordt optimaal gehydrateerd en het beschermd tegen onverwachte zonnestralen. Mijn huid voelt een stuk minder droog en ziet er goed uit.
MT
Miranda T.
Harskamp
Ik heb exceem en mijn huid kan bijna nergens tegen.. vooral niet tegen zonnebrand.. Nu heb ik dr leenarts factor 50 gebruikt ik kan er prima tegen! Dus niet die speciale met zinkolie..
Het zijn fijne producten. Wat ik vooral fijn vind is dat ik weet dat ze door een dermatoloog zijn ontwikkeld. Daarnaast zijn het goede producten die doen wat er op de verpakking staat.

Heerlijke jojobaolie !!

Ik ben helemaal weg van de Jojoba olie en gebruik deze voor werkelijk alles, mijn voeten worden er ook heerlijk zacht. Het enige minpuntje is dat het flesje veeeeeel te klein is 😉
1 mei 2024
Eindelijk, na veel geprobeerd te hebben, ook van de huisarts, gaat eindelijk mijn eczeem roodheid word minder. Het prikken trekken van de huid word soepeler, eindelijk, erg fijn.
18 apr 2024
Heel fijne en milde producten, precies wat mijn huid nu op dit moment nodig heeft als ik onder medicatie zit. Heel tevreden over hoe mijn huid erop reageert en wordt verzorgd.
14 apr 2024

Rimpels voorkomen met eerlijk product.

Fantastische eerlijke producten. Je huid vaart er wel bij. Alles zit erin wat een huid nodig heeft. Niets meer en niets minder. Ga zo door!! Hiermee kun je rimpels voorkomen.

zonnebrandcrème

Van andere zonnebrandcrèmes krijg ik altijd uitslag, deze is heerlijk zacht, smeert goed uit, laadt geen waas achter en het belangrijkste voor mij, het geeft geen irritatie!

Erg tevreden…

Gebruik sinds 3 maanden jullie producten voor een normale huid en volgens mij voelt mijn huid veel zachter aan. Ben dus erg tevreden en blijf het gebruiken in de toekomst.
14 apr 2024
Fijn product! Heeft de juiste samenstelling voor mijn gemengde huid. Minder uitbraken t-zone en geen droge plekken. Eindelijk een product wat precies doet wat het beloofd.