Drleenarts.com

1.326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.475 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Fijne producten!

Ik gebruik nu al een paar maanden de gezichtsproducten (dagcrème spf25, dag-en nachtcrème en de facewash) en ik vind de dagcrème met spf erin echt een topper! Het zijn fijne producten waar geen parfum o.i.d aan toe is gevoegd.
2 jul 2024
Heerlijk al de producten, zou niet weten wat er verbeterd kan worden. Trekt snel in de huid en laat geen plakkerig laagje achter. Luchtje zit er niet aan, maar voor een lekker luchtje heb je weer andere mogelijkheden.
Gebruik inmiddels alles wat voor mij goed is en dat werkt uitstekend, en ook heel betaalbaar, wil ook niet anders meer gebruiken. En geef ook regelmatig cadeautjes van dit merk weg, is iedereen ook blij mee.
29 jun 2024
Erg blij met de niet te vette zonnebrandcrème, ook de lippenbalsem bevalt heel erg goed! De handcrème trekt snel in en zorgt ervoor dat je niet constant hoeft te smeren. Fijne producten van een fijn merk.
1 jul 2024

Eerste ervaringen zijn positief.

De producten ben ik vorige week voor het eerst gaan gebruiken. De eerst ervaring is positief. Voelt niet vettig aan, smeert fijn uit en de huid reageert er goed op. Ben benieuwd naar de lange termijn.
Snelle levering, in klein doosje dus weinig verpakkingsmateriaal. Tip: ik zou ( ook) graag zonnebrandcrème hebben die niet waterproof is, dus minder plakkerig op de huid is, ook voor het gezicht.
2 jul 2024
Eindelijk een zon beschermende crème die voor mij werkt! Geen geïrriteerde of prikkende huid als je in de zon komt. Smeert goed uit en heeft tenminste geen indringende geur. Ik ben er heel blij mee!
2 jul 2024
De zonnebrandcreme en aftersun is heerlijk zacht trekt mooi in en voelt niet zwaar, echter de drogehuid creme persoonlijk wat minder. Lijkt ordinaire vaseline,blijft plakkerig en ruikt naar vaseline
2 jul 2024
Super fijn product en handig in zo’n grote pompflacon. De kinderen weten dat ze eerst moeten insmeren voordat ze naar buiten gaan, en hiermee wordt dat een stuk gemakkelijker. Smeert ook fijn uit!

Ik vind de producten zeer transparant en betrouwbaar

Ik vind de producten zeer transparant. Bovendien doen ze zeer zeker wat ze beloven. Ik ben voorzichtig begonnen met de Zonnebrandcrème maar heb inmiddels bijna alle producten standaard in huis.

Nog niet gebruikt !

Helaas kan ik de producten nog niet beoordelen omdat ik ze nog niet heb gebruikt. Via mijn zorgverzekeraar werd ik op deze producten gewezen, tevens ben ik afgegaan op de positieve reviews.
2 jul 2024
Family pack zonnebrand gekocht en 3 cadeautjes erbij gekregen. De zonnebrand was ik al fan van omdat het parfum vrij is, maar nu kan ik ook de aftersun, bodycreme en lipbalsem testen :D
6 jul 2024

Altijd hele goede producten van Marjolein Leenarts.

Altijd hele goede producten van MarjoleinLeenarts. Nu vettende badolie, eeltcreme en boxycreme aangeschaft. Alle 3 uitstekende huidproducten! Ze doen mijn hele gevoelige huid erg goed.

Goed advies, fijne producten en snelle levering

Ik heb echt het gevoel dat ik advies passend advies heb gekregen. Alle nodige informatie is binnen handbereik. Producten werken super fijn, voelen licht aan. En een snelle levering.

jojoba olie

De jojoba olie gebruiken wij voor onze kinderen die vaak last hebben van droge wangen. Trekt snel in en de roodheid is dan verdwenen. Ze vragen zelfs al: even insmeren mama🤩
27 jun 2024
Hele fijne producten die precies doen waarvoor ze gemaakt zijn. Mijn huid reageert er erg goed op. Ondertussen al een hele verzameling aan producten op de badkamer staan.
Erg fijne producten, altijd terughoudend geweest met dag- en nachtcrèmes in verband met eczeem, maar nu eindelijk een product gevonden waar mijn huid goed op reageert.
Goede producten, zonder parfum. Waardoor de producten ook goed te gebruiken zijn voor baby's/jonge kinderen en voor een gevoelige huid. Snelle levering, goed verpakt.
13 jul 2024

geen huiduitslag meer

Mijn kinderen hebben geen last meer van zonneallergie met zonnebrandcreme van Dr. Leenarts. En de shampoo kalmeert de hoofdhuid enorm, huid is veel rustiger geworden.
5 jul 2024

Zonbescherming

Het pakket werd snel verzonden. Helaas heb ik het product nog niet gebruikt bij gebrek aan zon. Dus nu wachten op zonnige dagen. ( ik heb zonnebrand besteld ) .