Drleenarts.com

1.192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.214 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

26 apr 2024
Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet

Beoordelingen voor Drleenarts.com

MW
M.G. W.
Krimpen Aan De Lek
18 mei 2024
Wát een fijn product is de suncare 30spf! Smeert makkelijk uit op de huid en trekt snel in en is niet vet, ook niet onbelangrijk; het is geurloos. Ik ben hierdoor uitstekend beschermd en krijg toch een mooi bruin kleurtje.
20 mei 2024
Goede producten vanuit deskundigheid. Ik ben allergisch voor parfum en synthetische UVfilters, de mineral sun is een product wat superfijn is. Smeert heerlijk, stinkt niet en eindelijk geen reacties of brandende ogen.
23 mei 2024
Sinds een ruime week gebruik ik producten van deze website. Tot nu bevalt het goed. Het trekt goed in. Mijn huid is altijd onrustig en vaak met spontane jeuk aanvallen. Hopelijk wordt dat in verloop van tijd minder.

Eelt crème

Het product waar ik helemaal enthousiast van ben: de eelt crème . Geweldig. Had altijd enorm veel last van eelt op mijn hakken. Om de 4/5 weken naar de pedicure. Nu werkelijk zachte hakken, ongelooflijk. Gr Petra
15 mei 2024

Zulke fijne producten

Mijn dochter van 23 jaar had een probleem huid . Maar sinds ze jou producten gebruikt gaat het stukken vooruit. Zelfs haar vriendinnen gebruiken het nu. En voor onze kleindochter gebruiken we ook je producten

Fijne dag/nacht crème

De dag/nacht crème voor de droge/gevoelige huid is heerlijk. Ik gebruik dit product dagelijks. De lippenbalsem voelt fijn aan op de lippen. Ben er zeer tevreden over. Deze producten kan ik echt aanraden.
18 mei 2024

Echt heel fijn!

Ik heb een heel moeilijke gezichtshuid. Voor nu lijkt het erop dat ik de meeste producten kan verdragen. Gekker nog, mijn huid is echt aan het verbeteren. Iets dat doktoren en huidartsen niet is gelukt.
27 mei 2024

Shampoo en conditioner

Ik gebruik de shampoo en conditioner nu een week en tot nu toe gaat het goed. Ik had enorme last van jeuk en kleine bultjes op de hoofdhuid. Een verademing dat de jeuk nu nagenoeg weg is.
22 mei 2024
Mooi verzorgingsset in een aansprekende verpakking. Ook erg leuk om aan een dierbare vriend/in cadeau te doen om hem/haar kennis te laten maken met de fijne producten van Dr. Leenarts!
Dag en nachtcreme bevalt uitstekend De spf creme redelijk heb last als het op voorhoofd smeer dat het in de ogen komt.en dat voel je dan de hele dag!dat geldt ook voor de suncare

10/10, aanrader!

Hiervoor Sudocreme en Weleda billenbalsem geprobeerd, maar mijn dochter bleef rode billen houden. Met deze billencrème was de roodheid vrijwel meteen weg. 10/10, aanrader!
15 mei 2024
Het enige product aan zonnebrand waar mijn dochtertje tegen kan. En helpt om geen reactie van allergie te krijgen. In andere merken zit meestal onnodige chemische troep.
22 mei 2024
Snelle verzending van fijne producten. Ook waardeer ik de gratis kleinere tubes om deze te proberen Erg tevreden over deze zonnebrand crème fct 30, perfect spul.

De shampoo en conditioneer erg fijn in gebruik bij een erg gevoelige hoofdhuid.

Heb de shampoo en conditioneer nu een paar keer gebruikt. En tot op heden erg tevreden. Mijn hoofdhuid is erg zacht en rustig na het gebruik van de producten.
28 mei 2024

Na een week al verschil!

Na een week mijn rug te behandelen met de Salicylzuur 2% gel al duidelijk verschil. Huid op de rug is nu al rustiger. Super product, doet wat hij moet doen.
Fijne dagcrème die snel intrekt. Wasschuim ook erg fijn en praktisch. Aanstiplotion voor onzuiverheden werkt echt super. Zeer tevreden over de producten.
26 mei 2024
Ik vond de douchecreme en de douche en badolie erg lekker ik vind de jojobaolie lekker en de dagcreme de rest hdb ik nog niet goed uitgeprobeert
29 mei 2024
Suncare 50. Ik heb dit fijne product 14 dagen achter elkaar gebuikt op Majorca. Ben helemaal niet verbrand, wat een super product 🙏🏻
Alle producten voor de droge huid( ouder wordende huid) boven de 50 jr. Fijn dat ik 1 lijn heb nu in mijn huidverzorgings producten

shampoo en conditioner

Door het gebruik van de shampoo en conditioner heb ik bijna geen last meer van mijn psoriasis. Echt een aanrader voor iedereen