leifheit.nl- Logo - Beoordelingen

leifheit.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.419 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2022
leifheit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....

23 mrt 2024
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os

Beoordelingen voor leifheit.nl

Kan eigenlijk nog geen beoordeling geven. Ze hebben gemeld dat ik nog een tijdje op mijn bestelling moet wachten.
21 nov 2023
Geachte mevrouw, ik zie dat uw pakket op 8 november persoonlijk aan u is overgedragen. Wij wensen u veel plezier met uw Leifheit aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
SV
Sandra v.
Zoetermeer
4 jun 2023
Heb nog niks ontvangen dus misschien pas beoordeling sturen als je zeker weet dat het geleverd is?
5 mei 2023
De bestelling eerder versturen, dit is echt nergens voor nodig om het zo lang te laten duren!!
8 mei 2023
Geachte klant, wat vervelend dat u zo lang moet wachten op uw bestelling. Reden hiervoor is dat u op vrijdagmiddag 17.21 uur heeft besteld. Onze fabriek is dan helaas al gesloten. Maandag 1 mei was een feestdag in Duitsland. Hierdoor is uw bestelling dinsdag pas verwerkt. Vandaag staat de uitlevering op de planning maar deze info heeft u al via UPS ontvangen zie ik. Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
5 mei 2023
Past niet op het stangetje. Meermaals geprobeerd contact te krijgen. Service slecht.
8 mei 2023
Geachte mevrouw Davina, deze clip past zoals op de website duidelijk is aangegeven op alle AirBoard strijkplanken van Leifheit. Wellicht heeft u een ander model en past deze daarom niet. U kunt het artikel kosteloos retourneren. Binnen 1 week ontvangt u uw geld weer retour. Hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen, mvg Leifheit
15 aug 2023
Was geen grondanker bij geleverd. Moest zelf nog een grond anker kopen voor €27,99.
7 okt 2023
Nog niks ontvangen geen levering, wel betaald ! Wanneer wordt er geleverd ?
Antwoord van leifheit.nl
Geachte klant, door een feestdag in Duitsland zijn alle leveringen van afgelopen week helaas iets vertraagd. Ik zie dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Wij wensen u veel plezier met uw Leifheit aankoop. Vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
19 aug 2023
we hebben het produkt nog niet ontvangen, dus kunnen dit niet beoordelen
16 jun 2023
Soms van moeilijk te bestellen en de verzending via UPS is waardeloos!!
22 jul 2023
Heb nu nog niks ontvangen Nooit meer iets bestellen daar
24 jul 2023
Geachte klant, wat vervelend te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. De zending heeft op maandag 17 juli ons magazijn verlaten. Volgens UPS is het pakje ergens kwijtgeraakt. Wij sturen u daarom uw bestelling nogmaals toe. Tevens ontvangt u uit coulance voor het ongemak een kortingsvoucher van 10 euro voor uw volgende bestelling via email. Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
31 okt 2023
Na ruim een week nog niets ontvangen geen bericht niks
Goederen nog niet ontvangen, kan niet beoordelen.
RN
7 mei 2023
1,5 week geleden besteld en nog geen product
8 mei 2023
Geachte heer Norbart, wat vervelend dat u uw product nog niet hebt ontvangen. Ik kan u berichten dat uw bestelling vandaag wordt afgeleverd volgens UPS. De bestelling geplaatst op een zondag wordt normaliter op maandag verwerkt. Omdat 1 mei een feestdag in Duitsland was, werd de bestelling pas dinsdag verwerkt en woensdag verstuurd. Ik begrijp dat u niet aan de feestdag heeft gedacht maar nu zou het voor uw vast duidelijk zijn. Hartelijk dank voor uw begrip. Vriendelijke groet, Leifheit
19 jul 2023
bestelling nog steeds niet geleverd.
24 jul 2023
Geachte klant, zoals op de website duidelijk aangegeven leveren wij niet naar België. De postcode aanpassen door simpelweg BE achter te zetten helpt hier helaas niet bij. Bestellingen via leifheit.nl kunnen niet naar België worden verstuurd. Vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
Nog steeds produkt niet ontvangen
9 mei 2023
Verzenden duurt te lang, een week
3 okt 2023
Levering duurt meer dan een week
30 jun 2023
Ik heb nog mijn bestelling niet!
23 mei 2023
Heb nog niets ontvangen.
23 mei 2023
Geachte klant, wij zien op de UPS site, dat de producten vandaag worden afgeleverd. U kunt altijd uw bestelling volgen via de UPS Tracking site. Wij wensen u veel plezier met uw Leifheit product! Vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
2 nov 2023
Nog niets ontvangen
21 nov 2023
Geachte klant, ik zie dat het pakket is geretourneerd omdat het niet is opgehaald bij het pakketpunt. Bij verdere vragen kunt u een mail sturen naar klantenservice@roebke.nl. Met vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
Snel kapot
Antwoord van leifheit.nl
Geachte mevrouw de Bilde, Kunt u ons svp iets meer informatie geven? Was het product beschadigd bij ontvangst of ging het snel kapot nadat u het heeft gebruikt? Gelukkig heeft u 3 jaar garantie op uw Leifheit product en krijgt u een nieuw artikel toegestuurd. Kunt u ons een mail met wat foto's sturen naar klantenservice@roebke.nl, zodat wij alles in orde kunnen maken. Vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit