Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.872 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Bestelling terug gestuurd i.v.m dat het model mij toch niet stond, maar de afhandeling is netjes gegaan, het bedrag is terug gestort.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Updates betreft acceptatie en opsturen met track code via mail en snelle levering en ook de juiste maten die geleverd worden. Top
HB
Huib B.
Leiden

Helder communicerend en betrouwbaar bedrijf

-makkelijk te bestellen -zeer goed product -snelle levering -eenvoudige retour/ruil procedure -heldere communicatie -betrouwbaar
Antwoord van Hoedshop.nl
Snelle levering keurig afgeleverd. Heb het inmiddels terug gestuurd, was niet de goede maat. Wacht nu op de nieuwe levering.
JW
Jan W.
Vlaardingen

Goede online shop.

Ik heb al een paar keer wat besteld en steeds een snelle verzending goed verpakt op naar de volgende bestelling.

Aanrader

Levert wat het beloofd. Snelle levering en product komt overeen (ook qua kleur) zoals op de site te zien is.
Antwoord van Hoedshop.nl
Het pakketje kwam op tijd, jammer dat het pakketje een beetje open was gegaan en wel weer dicht geplakt
Antwoord van Hoedshop.nl
Perfecte pet ontvangen. Tijdens bestelling toch de maat kunnen aanpassen. Medewerking was perfect.
Antwoord van Hoedshop.nl
Ze doen wat ze beloven; met name hun retourbeleid en de snelheid van betalen is prijzenswaardig.
RV
Robin V.
Puttershoek
7 apr 2024

Beste shop voor hoofddeksels in het algemeen.

Altijd goede levering, groot assortiment, goede sevice. Ik raad deze site voor iedereen aan.
HV
Hub V.
Wijlre
Ze leveren snel en de bestelling is goed verpakt en voldoet altijd aan de verwachting!!!!
Antwoord van Hoedshop.nl
Mooi artikel, met zorg verpakt en geleverd zoals beloofd op het aangeduide tijdstip
EH
Ernst H.
Den Haag
Helemaal top! Ik was mijn pet verloren en heb gauw dezelfde besteld bij Hoedshop.
DD
Davy d.
Zutphen
Hoedshop levert wat ze laten zien op de website. "What you see is what you get."
Fijne stetson Pet met lederen kap. Past perfect. Mijn man staat hem fantastisch.
Antwoord van Hoedshop.nl
Snelle levering. Helaas was de muts te klein. Het retour zenden ging makkelijk!
Meermaals iets besteld ,, altijd correct , Kwaliteit oké en levering op tijd .
30 mrt 2024

Hoedshop=Top!

Mooi en vriendelijk produkt. Keurig verpakt en op afgesproken tijd gebracht.
Antwoord van Hoedshop.nl
Een prachtige hoed geleverd. En zeker niet duur voor deze kwaliteit hoed 👍🏻
PP
puk p.
tegelen
Hoedenhaak gekocht super fijn ! En al jaren kopen we de stetsonhoeden .