Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.963 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.931 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

4 mei 2023
25 mei 2023

Goede kwaliteit Beanies / Zeer slechte levering

26 mei 2023
Geachte klant, Wij betreuren de vertraging in de levering van beide pakketten ten zeerste. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij danken u voor uw geduld en begrip. Echter hebben wij gezien dat ook het tweede pakket gisteren is bezorgd. In de toekomst nodigen wij u uit contact met ons op te nemen voordat u een bestelling plaatst en wij zullen ons best doen u een alternatieve leveringsoplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team
23 mei 2023

Nog steeds niets ontvangen en ook geen update over wanneer dan wel

Ik vind het grappig om een review verzoek te krijgen als ik mijn bestelling nog steeds niet binnen heb. Vooralsnog een slechte ervaring omdat niemand mij kan vertellen wanneer de door mij bestelde hoed wordt geleverd. Volgens een vriendelijke dame (dat wel) aan de telefoon, zijn leveringen vertraagd door Hemelvaart vorige week. Maar niemand kan mij een verwachte leverdatum geven. Schijnt bij DPD te liggen, maar DPD Nederland verwijst me naar de verzender... Ik wacht tot vrijdag, mocht de hoed dan alsnog binnenkomen, zal ik mijn review aanpassen, maar vooralsnog heb ik het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd, helaas

1-2 dagen levertijd is bijna niet te doen

Het product is erg fijn, maar als je 1-2 dagen leveringstijd niet kan garanderen, moet je het niet op je website plaatsen. Dit is het tweede product wat ik hier heb besteld en het is allebei de keren niet gelukt. Ik heb hier over gemaild en toen zeiden ze dat ze het niet konden garanderen. Dat snap ik, maar nogmaals zet dan niet op je website. Het is natuurlijk een principe kwestie, maar zolang dit op de website blijft staan, bestel ik hier niet meer.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Normaliter is het gebruikelijk dat als 's ochtends wordt besteld er de volgende dag bezorgd kan worden. U bestelde 27/11 iets voor 23:00 uur, en uw bestelling vertrok de volgende ochtend om 8.54 uur. Men had inderdaad 29 november eigenlijk kunnen bezorgen. Het is echter de volgende ochtend geworden. DIt spijt ons. We schrijven, dat we het niet 100% kunnen garanderen, omdat dit domweg zo is. We hebben er geen zicht op, wat er bij de vervoerder gebeurt. Het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
16 jun 2023

Waardeloze service

Ik heb voor de tweede keer het Elde petje besteld. Iedere keer op ieuw meld pdp dat ik niet rhuis en en dat E het niet kunnen bezorgen. IK BEN GEWOON THUIS. Ik baal hier van en zit ondertussen weken te wachten op die pet. Gisteren weer mis gegaan. Ok baal van deze actie. Ik wol gewoon mijn geld terug en niets meer met jullie en die transporteur DPD te maken hebben. De beoordeling wat mij betreft min 5 sterren.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor de problemen bij de bezorging. Maar we zien, dat de tweede bezorgpoging goed gaat: uw pakket wordt vandaag bezorgd, naar verwachting tussen 14:40 en 15:40 uur. Natuurlijk heeft dit allemaal veel te lang geduurd, het spijt ons. Met vriendelijke groeten, uw hoedshopteam.