Lucardi Juwelier Leeuwarden

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

Bij binnenkomst meteen een vriendelijk woordje, de winkel was schoon en netjes. Overzichtelijk. De verkoopster hielp mij goed met het uitzoeken van een armband en vertelde over een eventueel retourbeleid. Bij het afrekenen de vraag of ik member was en of ik dat dan zou willen worden, want dan krijg je 10% korting bij elke aankoop. Het meedenken wordt ook zeer gewaardeerd, onwijs bedankt!

21 jan 2024
ik kocht voor 45 euro aan oorbellen, de winkelmedewerkster was zeer ongeinteresseerd naar mij toe. heeft geen woord gezegd alleen gevraagd wilt u de oorbellen in een doosje.Ik moest hiervoor 2 euro betalen? Had hier geen idee van en zag dit pas thuis. Al met al geen leuke ervaring door jullie verkoopster. Door haar houding voelde ik mij niet welkom in jullie filiaal. Ook de 2 euro mocht zij mij wel vertellen, vaker oorbellen gekocht en altijd gratis doosje erbij.
CR
colin r.
stiens

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leeuwarden

2 mei 2024
ik mocht mezelf wat leuks kopen, dus ik dacht lucardi. Heel veel mooie dingen en kon haast niet kiezen maar ben toch geslaagd! verkoopster had veel te bieden , en ben snel geholpen 1 bijzonder min puntje, ze straalde niet veel vrolijkheid uit naar de klant toe ,het mag toch wel een feestelijk gevoel geven dat je iets leuks koopt
19 apr 2024

Sieraden voor trouwerij

Met name de dame van het filiaal Leeuwarden die ons hielp met het uitzoeken van een ketting voor bij mijn trouwjurk was bijzonder behulpzaam en meedenkend. Ook daarna advies ontvangen voor de trouwringen en daarbij eerlijke antwoorden op de vragen die we hadden.
18 apr 2024
Er goed geholpen door de medewerker, ze was vriendelijk en ze wist heel goed waar ze het over had. Ik had zilver vierkante oorbellen gekocht voor €20,00 euro.
DS
19 apr 2024
nieuw horloge gekocht en het bandje werd direct op maat gemaakt. Echter vergat zij jammer genoeg om de tijd goed te zetten.
Oorbelletjes gekocht en ook lief geholpen om ze door het gastje te doen, lukte mij niet zo goed
Doorgaans erg druk waardoor je wel even moet wachten. Je wordt daarna wel goed geholpen.
Goed geholpen in de winkel. Ze hebben het mooi ingepakt! Erg blij met de service.
26 apr 2024
Dat de ketting gelukkig wel in de winkel was terwijl hij online uitverkocht is.
21 apr 2024
Meer tijd en moeite nemen aangaande het opmeten van ringmaat. Verder prima.
MV
Miranda V.
Groningen
30 apr 2024
Nieuwe gaatjes geschoten, professioneel en mooi gedaan
zeer vriendelijk en deskundig geholpen
Vriendelijk personeel, goed advies
27 apr 2024
Drukke dag vriendelijk geholpen!
Goed geholpen. Klantvriendelijk
18 apr 2024

Geweldig

Ik werd super snel geholpen terwijl het nig best wel druk was, er stonden ook maar 2 mensen die aan het werk waren. De dame was erg vriendelijk. Winkel zag er ook netjes uit. Echt toppers
13 apr 2024
Heel vriendelijk geholpen, namen ook de tijd voor mij en mijn dochter. En mijn dochter heeft nu een prachtige ketting die ze met trots draagt!
De aanbieding was gewoon geweldig een mooie ring met diamant voor de helft super💍
23 mrt 2024
Netjes en keurig geholpen