bulbby.com/nl

943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.899 beoordelingen in totaal

16 okt. 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

1 feb. 2024
29 jan. 2024

Erg jammer

Aangegeven levertijd werd verre van gehaald. Vervolgens ontbrak een besteld product. En was het erg lastig om hierover in contact te komen. 45 minuten in de wacht en dan nog niemand aan de lijn en pas na drie dagen reactie op mails.
Op het koffertje dat ik besteld had, zat het handvat absoluut niet in het midden. Niet te gebruiken dus. Hoop dat mijn vrienden inmiddels een nieuw exemplaar gekregen hebben. Ben dit echt niet van Bulbby gewend.
SD
Afdruk stond niet echt in het midden en de pijl was niet zo mooi zoals verwacht. Het leek alsof die niet echt volledig was opgedrukt.
RP
Ria P.
Houten
De kleuren op het houten spaarpotje bleken wat vaal te zijn, waardoor het contrast tussen hout en opdruk niet goed zichtbaar is...
8 feb. 2024
Jullie zijn soms telefonisch slecht te bereiken.
11 jan. 2024
Rugtasje met naam was perfect. Echter cadeaudoos met print was flink ingedeukt door de postbezorgdienst. Dus in toekomst noppenfolie oid ter bescherming tegen het onnozel gegooit met de pakketen bij bezorgdiensten.
4 jan. 2024
Compliment voor het meedenken. Wij werden gebeld omdat de kleurencombinatie die wij hadden opgegeven niet kon. Er werd een andere kleur voorgesteld.
19 jan. 2024
Bestel geregeld bij jullie. Altijd netjes en correct geleverd. En de spullen die jullie verkopen zijn prachtig.
23 jan. 2024
Heel mooi gedaan precies hoe ik verwacht had. Heel goed verpakt, veilig en de fragiel sticker enzo echt chapeau
28 dec. 2023
Leuke rugtas met naam, zeker een aanrader. De rugzak is wel echt voor een 2 tot 4 jarige. Snelle levering.
10 jan. 2024

Goede service

Er was een probleempje met het gekochte product. Zeer goede service. Product werd vervangen
9 jan. 2024

Snelle levering....mooie degelijke…

Snelle levering....mooie degelijke cadeaus... De ontvangers zijn er ALTIJD heel blij mee!!!
4 jan. 2024
Zelf je ontwerp maken. Goed uitleg aan de telefoon m.b.t. verzending aangekochte artikelen
24 jan. 2024

Vlotte levering

Verbeterpunt. Na bestelling zou ik mail krijgen die ontving ik pas na anderhalve dag