fensterwerk24.nl

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
fensterwerk24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 sep 2023
Online een bestelling gedaan van 25 kozijnen. Daarna zijn we gebeld door Fensterwerk 24 en hebben we de complete bestelling telefonisch doorgenomen. Hier zijn nog een aantal goed adviespunten uit gekomen die daarna per mail worden bevestigd. Je wordt continue op de hoogte gehouden en ook voor het afleveren krijg je ruim van te voren bericht. Chauffeur was er op de afgesproken tijd. Klein nadeel is het zelf afladen, maar daar was de chauffeur erg behulpzaam. Die heeft geholpen met afladen en de ramen uit de kozijnen te halen om het kozijn lichter te maken. Ik zou dit bedrijf bij iederen aanbevelen. Prijs kwaliteit verhouding en service is meer dan 5 sterren waard.

Purchased our front door from this company around summer 2022. The front door was not made appropriately, as a result of that opening and closing was difficult and lot of heat loss during winter. It took so long (more than 12-month from initial contact) with many videos, fotos and emails to convince them to take responsibility and send their client service to Netherlands to fix the front door. Afterwards, we received an invoice that charged us for costs some of which we did not recognise (e.g., transportation). We found this very unfair. We tried to reflect on that and discuss to come to an agremeent. However, our emails were ignored and they did not bother convincing us. Our initial impression & experience was positive. However, the last engagement on client service ruined the overall experience :(

Beoordelingen voor fensterwerk24.nl

Een goed bedrijf herken je aan hoe ze omgaan met problemen. Ons probleem is keurig en snel opgelost. Klasse! De kwaliteit van de kunststof kozijnen is goed. Het bedrijf is wat mij betreft een aanrader.

Prima prijs en een uitstekende kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede prijs en een uitstekende kwaliteit.
HB
Henk B.
Breezand
Mooie producten, goede communicatie, goede service.
correcte afhandeling
Via de website 2 kozijnen besteld, aangekondigde levertijd was 4 weken. Ik kreeg na 3,5 week een mailtje dat de kozijnen klaar stonden. Afspraak gemaakt en prima geholpen door de medewerkers daar! Top!
Goede duidelijke site,voordelige prijzen, zelf afgehaald, kozijnen en glas zijn super, volgende keer zeker weer bij jullie bestellen. mvg : gerwin
De kwaliteit van de bestelde producten vind ik erg goed! Bij het eerste kozijn hadden wij 2 witte handgrepen ontvangen en 3 zilveren. Mijn klant had graag ook de 3de witte gehad zodat zij alles wit kan hebben. Ik wil u ook vragen om die bij de volgende aanvraag mee te sturen. Mijn Duits is niet goed, maar doe wel graag zaken met jullie en ik zou het fijn vinden als je belt naar jullie dat je bijvoorbeeld doorgeschakeld kunt worden naar iemand die engels of ook Nederlands spreekt. Wat wel heel fijn is dat als meestal iemand van u mij belt, die gene wel Nederlands spreekt.
20 jan 2024

Action was taken on my former review

Follow up on my former review about after sale services, the organization took action to improve my experience. I value their positive engagement. Thanks for taking my review seriously.
alles op de website te bekijken en te configureren, en snel klaar en handig op te halen
Netjes geleverd volgens afspraak
5 sep 2023
16 jul 2023

erg goed bedrijf met betrokken medewerkers

Levering exact op tijd. Prijs/kwaliteit verhouding perfect Na een fout van mij waarbij een ruit sneuvelde is er door Fensterwerk24 snel een nieuwe ruit verzorgd.
16 jun 2023
Kwaliteit van de kozijnen is goed, de support van de medewerkers is uitstekend. Zou de volgende keer hier weer kopen.
13 okt 2023
Professionele persoonlijke ondersteuning. Super Kwaliteit kozijnen en deuren Levering volgens afspraak
12 jul 2023
Goede duidelijke communicatie en een zeer goed product voor een scherpe prijs.
26 mei 2023
super service ,spontane mensen ,op kantoor en in de werkplaats.
Professionele begeleiding. Top kwaliteit kunststof
21 jun 2023
Goed, houden zich aan gemaakte afspraken
8 jul 2023
Goede begeleiding tijdens het bestellen