fensterwerk24.nl

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127 beoordelingen in totaal

5 sep 2023
Online een bestelling gedaan van 25 kozijnen. Daarna zijn we gebeld door Fensterwerk 24 en hebben we de complete bestelling telefonisch doorgenomen. Hier zijn nog een aantal goed adviespunten uit gekomen die daarna per mail worden bevestigd. Je wordt continue op de hoogte gehouden en ook voor het afleveren krijg je ruim van te voren bericht. Chauffeur was er op de afgesproken tijd. Klein nadeel is het zelf afladen, maar daar was de chauffeur erg behulpzaam. Die heeft geholpen met afladen en de ramen uit de kozijnen te halen om het kozijn lichter te maken. Ik zou dit bedrijf bij iederen aanbevelen. Prijs kwaliteit verhouding en service is meer dan 5 sterren waard.

Purchased our front door from this company around summer 2022. The front door was not made appropriately, as a result of that opening and closing was difficult and lot of heat loss during winter. It took so long (more than 12-month from initial contact) with many videos, fotos and emails to convince them to take responsibility and send their client service to Netherlands to fix the front door. Afterwards, we received an invoice that charged us for costs some of which we did not recognise (e.g., transportation). We found this very unfair. We tried to reflect on that and discuss to come to an agremeent. However, our emails were ignored and they did not bother convincing us. Our initial impression & experience was positive. However, the last engagement on client service ruined the overall experience :(

Beoordelingen voor fensterwerk24.nl

Goede communicatie, snelle levering, goede kwaliteit en prijs.
15 mei 2024
Correcte levering goede planning en goede kwaliteit van het product
27 mei 2024
Beoordeel www.fensterwerk24.nl (etrusted.com) Tot de levering van onze bestelde kozijnen bij uw bedrijf hebben wij alleen maar lof voor de manier waarop uw medewerkers ons hebben geholpen en te woord hebben gestaan!!!!! Niets was voor uw mensen teveel om onze vragen duidelijk en deskundig op te lossen. We waren er zo van onder de indruk dat we het gepast vonden om een woord van dank onder onze bestelling van 29 januari 2024 te plaatsen. Hieronder onze getoonde waardering voor uw medewerkers op de bestelbon (bestelnummer 145664): Notitie’s/Speciaale wensen Montageplaats: Keukenraam Opmerking: Graag zoals in ons telefoongesprek van hedenavond, 29 januari 2024, deze bestelling voegen bij onze bestelling, 145613 bij FENSTERWERK24.DE, eveneens van vandaag. Graag willen wij het volgende over onze zoektocht naar nieuwe kozijnen met u delen: Beste Heer en Mevrouw, Allereerst onze excuses dat wij uw namen niet goed hebben onthouden. Naar aanleiding van ons telefoongesprek hedenavond het volgende. Heel erg bedankt voor het praktisch meedenken met onze bestelling. Onze wens om de bestelling bij u te plaatsen is gestart in de showroom in Aalten. We zijn daar buitengewoon prettig en deskundig geholpen. Wij ervaren het als zeer prettig dat u met ons meedacht dat blijkt uit het gesprek dat wij op 16 november 2023 in Aalten met uw gewaardeerde vertegenwoordigster hebben gehad. Inderdaad waren we daar aanvankelijk van plan om het schuifgedeelte van de schuifpui in groen uit te voeren. In het gesprek kwamen we tot en andere conclusie en daar zouden we over nadenken. We hebben vervolgens besloten om de beide schuifpuien geheel in crème uit te voeren. Ook prettig om nu te merken dat ons bezoek van enkele maanden geleden voor u een reden was om te vragen of we daadwerkelijk tot deze keuze waren gekomen. Ook fijn om te horen dat deze bestelling van het keukenraam nog kan worden gevoegd bij de hoofdbestelling (bestelling 145613 bij FENSTERWERK24.DE) van vandaag. U beiden nogmaals hartelijk dank uw voor prettige en deskundige behandeling jegens ons. Vriendelijke groeten van, Janny en Dingeman van der Graaf. Onze teleurstelling heeft te maken net de aflevering van de bestelling in Heino. In uw mail “Belangrijke documenten bij uw opdracht 145613” van 12 maart 2024 aan ons met afleveringseisen. Op 13 maart 2024 omstreeks 1400 uur heb ik gebeld ten aanzien van de passage "voldoende sterke personen" over het lossen van de schuifpuien zoals beschreven in de mail: "Opmerkingen: Hefschuifpuien (Position 1 en 2): 1. Let op: wij leveren de hef-schuifdeuren met onze eigen dieplader (loshoogte ca. 1000mm) zonder kraan. De hef-schuifdeuren worden "gedemonteerd" in twee delen geleverd. Een deel: kozijn met vaste vleugel en een deel: schuifvleugel. De ruiten blijven in beide bladen zitten voor een veilig transport en worden - om de beglazing bij het lossen te vergemakkelijken - tijdelijk vastgezet met glasklemstrips. Een glasplaat weegt ca. 100kg Wij raden een kraan of voldoende sterke personen aan voor het lossen." Omdat de planner op dit moment niet aanwezig was werd ik dezelfde dag (13 maart 2024) omstreeks 16.30 uur door een keurig Nederlands sprekende medewerker van Fensterbouw24 teruggebeld. Uw medewerker vertelde dat het transportbedrijf binnenkort telefonisch contact op neemt om in overleg afspraak te maken over hoe en wanneer levering zal plaats vinden. Op 14 maart 2024 omstreeks 1300 uur ben ik gebeld door de “transporteur” Hij geeft aan dat hij vrijdag 22 maart 2024 tussen 11.00 en 12.00 uur de bestelling komt afleveren. Op mijn vraag aan hem hoeveel mannen voldoende zijn om de lading te lossen, antwoorde hij vier mannen. Op vrijdag 22 maart 2024 correct om 11.00 uur stopt de transporteur voor onze woning. Op dat moment had ik vijf (één extra) man beschikbaar om te helpen lossen. Op dit moment komen we erachter dat de schuifpui NIET, zoals omschreven in de mail van 12 maart 2024 en op de pakbon van de transporteur “gedemonteerd” werd aangeboden! De transporteur heeft vervolgens zelf met uw bedrijf gebeld om te vertellen dat de compleet gemonteerde schuifpuien onmogelijk met de hand konden worden gelost. In het telefoongesprek vertelde hij “Al komt het hele dorp helpen, dan nog is het niet met de hand te lossen.” Vervolgens werd door uw medewerker aan de transporteur voorgesteld om onder telefonische begeleiding de schuifpuien te demonteren. Tijdens het demonteren brak een zeer vast zittende schroef af. We zijn gestopt met het demonteren van de schuifpuien. Vervolgens zijn we gaan bellen naar bedrijven om een kraan ter plaatse te krijgen. Aan het eind van de middag werden de schuifpuien door een kraan naast de auto van de transporteur geplaats. Momenteel staan de schuifpuien nog gemonteerd voor onze woning te wachten om gedemonteerd naar achter het huis te worden vervoerd. Gedemonteerd zouden de schuifpuien door het nog niet geplaatste raam Position 3 van bestelorder 145613 naar hun plaats van bestemming kunnen worden gebracht. Op dit moment ben ik met een professioneel kunststofkozijnen monteur in overleg om de Schuifpuien verder te demonteren, zodat ze alsnog op hun plaats opnieuw gemonteerd kunnen worden. Het spijt me dat ik over de aflevering van uw product dit vervelende verhaal moet vertellen, terwijl de gang van zaken vóór de aflevering perfect is verlopen. Hieronder een kopie van u mail waarin de schuifpui gedemonteerd zou worden aangeboden: Vriendelijke groet, Janny en Dingeman van der Graaf.
Een goed bedrijf herken je aan hoe ze omgaan met problemen. Ons probleem is keurig en snel opgelost. Klasse! De kwaliteit van de kunststof kozijnen is goed. Het bedrijf is wat mij betreft een aanrader.

Prima prijs en een uitstekende kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede prijs en een uitstekende kwaliteit.
HB
Henk B.
Breezand
Mooie producten, goede communicatie, goede service.
correcte afhandeling
5 sep 2023
De kwaliteit van de bestelde producten vind ik erg goed! Bij het eerste kozijn hadden wij 2 witte handgrepen ontvangen en 3 zilveren. Mijn klant had graag ook de 3de witte gehad zodat zij alles wit kan hebben. Ik wil u ook vragen om die bij de volgende aanvraag mee te sturen. Mijn Duits is niet goed, maar doe wel graag zaken met jullie en ik zou het fijn vinden als je belt naar jullie dat je bijvoorbeeld doorgeschakeld kunt worden naar iemand die engels of ook Nederlands spreekt. Wat wel heel fijn is dat als meestal iemand van u mij belt, die gene wel Nederlands spreekt.
Via de website 2 kozijnen besteld, aangekondigde levertijd was 4 weken. Ik kreeg na 3,5 week een mailtje dat de kozijnen klaar stonden. Afspraak gemaakt en prima geholpen door de medewerkers daar! Top!
20 jan 2024

Action was taken on my former review

Follow up on my former review about after sale services, the organization took action to improve my experience. I value their positive engagement. Thanks for taking my review seriously.
Goede duidelijke site,voordelige prijzen, zelf afgehaald, kozijnen en glas zijn super, volgende keer zeker weer bij jullie bestellen. mvg : gerwin
13 okt 2023
Professionele persoonlijke ondersteuning. Super Kwaliteit kozijnen en deuren Levering volgens afspraak
alles op de website te bekijken en te configureren, en snel klaar en handig op te halen
Professionele begeleiding. Top kwaliteit kunststof
16 okt 2023

zeer vriendelijke mensen,en top service

zeer vriendelijke mensen goede service
Netjes geleverd volgens afspraak
18 nov 2023
scherpe prijzen , nette levering
29 sep 2023
Goede website en goede service.
DW
Diny W.