Proday.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.067 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2022
Proday.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het werkt!! Even een week na de vakantie de knop om en ik ben weer op mijn streefgewicht. En op deze manier blijf ik mooi altijd 55-56 kg. Zelfs op mijn 53e. Producten in mijn startpakket zijn wel veel van hetzelfde. De maaltijd in de avond is zes van de zeven keer soep, omelet of een pannenkoek. En dit eet je vaak ook al in de ochtend of middag. Ik had maar één andere avondmaaltijd in de doos zitten, een soort chili. Verder erg veel zoete producten. Banaan, aardbei, caramel of chocolade smaken in de puddingen, shakes, dranken, repen, zelfs in de pannenkoeken. Ik gruwel van zoet. Mocht ik nog eens een hartig startpakket tegenkomen, dan ga ik die proberen. Maar het werkt en daar draait het in deze week om.

Het is de eerste maal dat ik niet tevreden ben over de bestelling: - Doos wafels bevat 128 stuks en geen 256 stuks - bijna alle doosjes gepofte kaas zijn gedeeltelijk geopend en inhoud los in grote kartonnen doos

Beoordelingen voor Proday.nl

7 apr 2024
levering van artikelen is altijd standaard 1 a 2 dagen later dan aangegeven op de site.
Goede producten goede smaken en voordeliger dan andere merken
23 mrt 2024
BB
Beatrice B.
Poitiers

Quelle déception

Vérifier la façon dont la commande est mise dans le carton d’expédition ,caler les boîtes pour pas que tout se renverse , ne pas mettre des lots emballés avec des cartons déchirés
4 weken aan de Proday en 8 kilo afgevallen
Goede producten en snelle levering, beetje jammer als je 's morgens een mail over een actieve ontvangt en direct gaat bestellen en erachter komt dat het product wat je graag wilt hebben niet op voorraad is. Bij navraag krijg je dan te horen dat deze er dan dus ook niet voor verkocht gaan worden
Bestelling werd onvolledig geleverd maar werd heel snel recht gezet.
4 feb 2024
Prima levering
4 feb 2024
Had pakjes van dat heerlijke sap besteld. Maar kreeg zakken met poeder, die ik zelf moest klaarmaken. Sap is meer dan verrukkelijk. Zelf klaarmaken met shaker etc matig
Hallo, ben nu een week bezig en het bevalt goed .
31 dec 2023
Lekkere producten en snelle levering.
14 jan 2024
Prima en snel geleverd
13 jul 2023

Startpakket

Bij de startpakketten teveel pannekoek en crèpes...maaltijd ms ook kipnuggets of rösti....je hebt soepen en bij maaltijd zit ook nog eens soep...
AB
24 nov 2023

Ontzettend fijn dat dit er is!

Heel veel keuze, lekkere producten, snelle levering en alles is supergoed verpakt! De site is heel overzichtelijk met duidelijke informatie. Vind het echt een ontzettend fijne manier om af te vallen!
8 sep 2023

Proday, een goede start

Meer recepten op de site. Zeker in de 1e fase is het aanbod voor het avondeten beperkt. Mss een besloten FB-groep, waar mensen met vragen en ideeën terecht kunnen.