toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden459 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Overzichtelijk bestelproces, duidelijke communicatie bij vervolgstappen, snel geleverd volgens opgave, goed verpakt. Produkt nog niet kunnen beoordelen.
HV
Harry v.
Nuenen

Mooie zandbak alleen klopte 1 plank niet kwa blokjes hout wat eraan zat. Erg balen.. hebben het zelf met de hand eraf gehaald omgedraaid en vast gelijmd daarna paste het. Duur genoeg en dat dat ook nog. Het is omdat je het online besteld en niet in de winkel in de buurt is anders allang terug gegaan. Het ging om deze blokjes zie foto. 1 daarvan dat aan dezelfde kant waardoor hij niet paste op de andere planken hout.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

29 mei 2023
Uistekende site al een paar keer wat besteld altijd snel geleverd mooie producten van goede kwaliteit voor een prima prijsje
13 aug 2023
Prachtige Picknicktafel voor de kindjes van mooi materiaal en snelle levering. Tafel is makkelijk in elkaar te zetten.
24 aug 2023
Voor de verjaardag van onze dochter gekocht die bijna 4 wordt. Hele snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten
12 jul 2023

Prima service!

Een beschadigd onderdeel van de bestelde picknicktafel werd zonder moeilijk te doen nagezonden. Prima service, dank!
23 jun 2023

Helemaal blij mee.

Kwaliteit goed, super snel bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Dochter is heel blij met haar speelhuisje!
6 sep 2023
Snelle levering en bij een missend onderdeel zonder problemen en ook weer snel het ontbrekende deel ontvangen
12 okt 2023
De snelle levering, het artikel is nog niet uitgepakt omdat het een cadeau is wat we zaterdag gaan geven
31 mei 2023
super snelle service! het bestelde pakket werd meteen de dag erna geleverd en was precies als afgebeeld.
28 okt 2023
Miste een schroef en moer in mijn bestelling en na een telefoontje werd deze de volgende dag geleverd.
28 mei 2023
De goedkoopste om de water tafel te bestellen, snel geleverd, stevig product, mijn zoon is blij.
1 aug 2023
Snelle bezorging na bestelling en goede handleiding na bestudering van instructie tekeningen
23 jul 2023
Prachtige en stevige water/zand-tafel. Werd de volgende dag al bezorgd. Een echte aanrader.
27 mei 2023

Zandtafel

Degelijke zandtafel voor peuters. Vlotte bestelling en levering. Duidelijke handleiding
2 aug 2023

Mooie bolderkar

Ik heb een bolderkar besteld, deze werd snel geleverd en het is een mooie stevige kar!
24 jun 2023
Er zat een kleine beschadiging aan het blad. Dit heb ik gelukkig weg kunnen schuren
28 jun 2023
Snelle verzending en goed verpakt. Product zag er keurig uit volgens verwachting
9 aug 2023

Uitstekende service

Zonder kosten werd een onderdeel nagezonden dat stuk was gegaan. Super service
23 jun 2023
Snelle verzending en super product de kinderen spelen er met plezier mee!
HV
Henk v.
Scharnegoutum
21 sep 2023

Prima

Snel en goed verpakt afgeleverd het assembleren was nog wel een dingetje
22 jun 2023
Toppie! Mooi product, goede bereikbaarheid en super goede klantenservice.