toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

25 jul 2023
Gatenpatroon voor de M10 bouten klopt niet! Waardoor alles onder spanning wordt aangedraaid en niet aansluit. Ik zou dit zo niet willen verkopen. Revolutie produkt. Ben al een dag bezig om het te maken zoals het hoort te zijn.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

28 jun 2023
Snelle verzending, ik was op dit moment even niet thuis maar ik werd netjes gebeld en ze legden het in de achtertuin top service! Snelle montage en nu al heel veel plezier ervan
28 aug 2023
Goede service. Er was iets kapot tijdens leveren en ze reageerden heel snel en konden het snel leveren. Het is een goed document om het speelhuisje goed te bouwen.
JG
jeannette g.
zoetermeer
14 mei 2023
zeer vriendelijk, goed meedenkend..... snelle levering product prachtig mooi. ( heb de swing stoel nog niet helemaal in elkaar vandaar geen foto's )
28 mei 2023
Speelhuis met glijbaan gekocht. Heel erg mooi! Goede kwaliteit hout en zit mooi in elkaar. Enige minpuntje is dat in elkaar zetten vrij lang duurt
26 mei 2023
Prima service en zeer prettig telefoongesprek. Direct een mail sturen van het geen we besproken hadden. Geen verbeter punten. Ben zeer tevreden.
Prima product. Snel geleverd. Goede gebruiksaanwijzing hoe de schommelstandaard in elkaar gezet moet worden. Mooie kleur frame.
29 mei 2023
Uistekende site al een paar keer wat besteld altijd snel geleverd mooie producten van goede kwaliteit voor een prima prijsje
13 aug 2023
Prachtige Picknicktafel voor de kindjes van mooi materiaal en snelle levering. Tafel is makkelijk in elkaar te zetten.
24 aug 2023
Voor de verjaardag van onze dochter gekocht die bijna 4 wordt. Hele snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten
12 jul 2023

Prima service!

Een beschadigd onderdeel van de bestelde picknicktafel werd zonder moeilijk te doen nagezonden. Prima service, dank!
23 jun 2023

Helemaal blij mee.

Kwaliteit goed, super snel bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Dochter is heel blij met haar speelhuisje!
6 sep 2023
Snelle levering en bij een missend onderdeel zonder problemen en ook weer snel het ontbrekende deel ontvangen
12 okt 2023
De snelle levering, het artikel is nog niet uitgepakt omdat het een cadeau is wat we zaterdag gaan geven
31 mei 2023
super snelle service! het bestelde pakket werd meteen de dag erna geleverd en was precies als afgebeeld.
28 okt 2023
Miste een schroef en moer in mijn bestelling en na een telefoontje werd deze de volgende dag geleverd.
28 mei 2023
De goedkoopste om de water tafel te bestellen, snel geleverd, stevig product, mijn zoon is blij.
1 aug 2023
Snelle bezorging na bestelling en goede handleiding na bestudering van instructie tekeningen
23 jul 2023
Prachtige en stevige water/zand-tafel. Werd de volgende dag al bezorgd. Een echte aanrader.
27 mei 2023

Zandtafel

Degelijke zandtafel voor peuters. Vlotte bestelling en levering. Duidelijke handleiding
2 aug 2023

Mooie bolderkar

Ik heb een bolderkar besteld, deze werd snel geleverd en het is een mooie stevige kar!