toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

25 jul 2023
Gatenpatroon voor de M10 bouten klopt niet! Waardoor alles onder spanning wordt aangedraaid en niet aansluit. Ik zou dit zo niet willen verkopen. Revolutie produkt. Ben al een dag bezig om het te maken zoals het hoort te zijn.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

9 mrt 2024
HV
Harry v.
Nuenen

Correcte levering volgens opgave.

Overzichtelijk bestelproces, duidelijke communicatie bij vervolgstappen, snel geleverd volgens opgave, goed verpakt. Produkt nog niet kunnen beoordelen.

Perfecte leverancier.

De snelheid waarmee alles afgewerkt is en zelfs de klantenservice was super vriendelijk en oplossingsgericht. Niets was teveel. Perfect.
Hele snelle levering van de kinder picknicktafel met zand-/waterbak en parasol
Goede service en snelle levering
Super snelle levering!
18 feb 2024
top
17 feb 2024
4 feb 2024
Op tijd verzonden. Pakket was compleet. Materiaal ziet er goed uit.
Geleverd als beloofd. Snel en in goede staat.
Snel en op tijd gebracht
4 feb 2024
Snelle levering!
15 mei 2023

Prima webwinkel

6 jun 2023

Zeer snel en correct geleverd met service

Nooit beloven wat niet kan. In de beschrijving staat "splijt niet" maar het blijft wel hout! De palen zijn van zeer goede kwatiteit. De zijplankjes hadden barsten die verder splijten bij het monteren. Geen probleem, want dit is opgelost met 2 extra schroefjes (extra schroefjes zijn niet bij geleverd). Toch heel tevreden met het resultaat voor de prijs.
23 mei 2023
Wellicht een ster te weinig gegeven, maar wat ons tegen viel zijn de voorgeboorde gaten in het houtwerk. Deze zaten op sommige delen schots en scheef. Daardoor zitten bijvoorbeeld de dakdelen niet goed tegen elkaar aan en stond het driehoekje flink scheef. Maar al met al is het een plaatje geworden. Zie bijgaande foto.
11 mei 2023
bijzonder goede afwikkeling en service ..had een klein mankement aan het product waar Toys and Garden niets aan kon doen...heb gebeld ,een foto gemaakt van het manco en kreeg zonder pardon een nieuw onderdeel na gestuurd ....KIJK DAT IS SERVICE....heb inmiddels al weer besteld bij hen.
4 sep 2023
We kochten het Axi Maxi speelhuisje. Er waren fouten bij onze eerste levering. We werden direct verder geholpen. Vervolgens vonden we fouten in de handleiding. Deze werden zorgvuldig nagekeken. Heel fijn hoe wij als klanten gehoord zijn geweest. Bedankt!