toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

25 jul 2023
Gatenpatroon voor de M10 bouten klopt niet! Waardoor alles onder spanning wordt aangedraaid en niet aansluit. Ik zou dit zo niet willen verkopen. Revolutie produkt. Ben al een dag bezig om het te maken zoals het hoort te zijn.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

17 apr 2024
14 apr 2024
Na 2 mailtjes gestuurd hebt wordt er niet op een klacht gereageerd
Antwoord van toysandgarden.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uitleg. Wij reageren altijd binnen 1 werkdag op berichten van onze klanten. Wij hebben u berichten helaas niet ontvangen zie ik. We zullen met u contact opnemen om samen tot een oplossing te komen.
13 apr 2024

'Geen kat in de zak'

Duidelijke informatie m.b.t. de montage van de geleverde onderdelen. Materialen (houten componenten) zijn degelijk en de bouten en moerbussen (montagemiddelen) zijn van goede kwaliteit. Alles moet nog in de praktijk worden getest, maar de eerste indruk is dat er niet sprake is van 'een kat in de zak' aankoop.

klacht oude schommel nog niet afgehandeld.

Ik kreeg nog geen reactie op het insturen (per e-mail) van de bon van Bol.com, bij wie de oude, deels vergane schommel besteld werd. Verder heel tevreden
30 mrt 2024
Snelle levering, goede kwaliteit en materiaal. Makkelijk in elkaar te zetten. Goede /duidelijke beschrijving aanwezig.
afspraken goed na gekomen en het art was mooi en keurig ,zag er solide uit in ieder geval ,vertrouwd kopen voor 100%
Snelle en perfecte levering, mijn keuze was een stuk goedkoper dan bij andere