EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

23 jul 2023
Niks ontvangen Over gebeld maar geen reactie
26 jul 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de lange levertijd. Onze levertijd is normaal gesproken 5 - 8 werkdagen. Helaas werd deze bij uw bestelling ruim overschreden. We zullen hierover contact opnemen met onze verzendpartner. Nogmaals onze excuses en we hopen op uw begrip. Uw Eurotops klantenservice
8 okt 2023
ik heb de bestelling nog niet ontvangen????
26 nov 2023
Nog steeds mn bestelling niet ontvangen
RD
Remi D.
Roeselare
8 okt 2023
Één week besteld en nog niets ontvangen
14 dec 2023
Ik heb al een mail gestuurd met foto's
PF
19 jul 2023
ik heb mijn bestelling niet ontvangen!
19 jul 2023
7 jul 2023
Te duur verzekering voor artikel
12 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling, in de postordersector is het gebruikelijk om een vast bedrag te vragen voor verzending en afhandeling en de €5,99 die wij in rekening brengen is gemiddeld, onze logistieke partner rekent een prijs van 6,99€-9,49€. We versturen de goederen alleen verzekerd naar onze klanten, ongeacht de werkelijke waarde van de bestelling. Onze verzendtip: Als u zich inschrijft voor onze gratis nieuwsbrief, ontvangt u de standaard verzendkosten gratis vanaf een bestelwaarde van 19,00 €. Daarnaast sturen we u regelmatig informatie over speciale aanbiedingen/voordelen, koopjes, aanbiedingen, gratis verzending en speciale promoties! Je ontvangt de voordelen die in de catalogus of nieuwsbrief worden aangeboden, als u het promotie-/voordeelnummer bij uw bestelling invoert. We vragen je begrip voor onze procedure. Uw Eurotops Team
PS
P S.
Beverwijk
2 nov 2023

Feedback

Meer/betere feedback na bestelling
29 nov 2023
Heb nog steeds niets ontvangen.
23 sep 2023
14 sep 2023

Nog steeds niets ontvangenn

Nog steeds niets ontvangen
19 sep 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wij nemen contact met u op zodat wij eventuele problemen kunnen ophelderen. Uw Eurotops-klantenservice
2 aug 2023
Pet was veel te groot.
10 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben het defecte artikel terug ontvangen. Als u nog vragen heeft over het product, kunt u contact met ons opnemen via info@eurotops.nl Uw Eurotops klantenserviceteam
9 feb 2024
Producten zijn slecht
13 feb 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Bij ons bedrijf geloven we in het leveren van een breed assortiment kwaliteitsproducten en -diensten aan klanten tegen concurrerende prijzen. Wij waarderen alle feedback van onze klanten en houden er rekening mee bij het nemen van beslissingen over productontwikkeling.
3 feb 2024
veel te duur geworden
6 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over onze diensten. Wij begrijpen dat de kosten een belangrijke factor zijn bij elke aankoopbeslissing, en wij streven ernaar om concurrerende prijzen te bieden in combinatie met een uitstekende klantenservice. Als u vragen of opmerkingen hebt over de prijzen die wij aanbieden, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren en uw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen dat doel te bereiken. Nogmaals bedankt om uw gedachten met ons te delen!
HV
1 jan 2024
Heb bestelling niet,!
30 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. Het spijt ons te horen dat het twee weken duurde voordat u uw bestelling ontving. We streven naar een uitstekende klantenservice en waarderen de feedback van onze klanten. We streven er altijd naar om onze producten op tijd en volgens de hoogste kwaliteitsnormen bij onze klanten af te leveren. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen oprecht dat onze relatie met u er niet onder zal lijden. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke beoordeling en feedback.
15 dec 2023
Kwaliteit is 0,0
4 sep 2023
Slechte service.
5 sep 2023
Bedankt voor uw recensie, Wij hebben uw bestelling op 24-08-2023 verzonden. Helaas kunnen wij niet begrijpen waarom de vervoerder uw zending pas op 04-09-2023 heeft afgeleverd. Heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op via info@eurotops.nl Uw Eurotops-klantenservice
HV
27 dec 2023
Nog niet binnen
27 jan 2024

Deelname

Deelname
30 jan 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en uw loyaliteit als klant. Wij zetten ons in om een uitzonderlijke klantervaring te bieden en streven ernaar om onze diensten aan de hoogste kwaliteitsnormen te laten voldoen. Het spijt ons als we dit doel in uw geval niet hebben bereikt, en we hopen dat u ons snel weer een kans geeft om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en we kijken ernaar uit om snel weer van u te horen!
11 nov 2023