EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.447 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

28 jul 2023
27 jul 2023
WV

Geen serieus bedrijf, pas op je kan zomaar niet bestellen

AG
A.D. G.
Amsterdam
24 okt 2023
Product is mooi, moest er helaas erg lang op wachten omdat er iets was misgegaan bij GLS, hier hebben jullie echt heel wat steken laten vallen! Een klantenservice die slecht bereikbaar is, waar de verbinding tot 2x toe word verbroken na 5 min in de wacht te hebben gestaan, niet terug gebeld word wanneer je van de optie terugbellen gebruikt maakt en totaal niet op de hoogte gehouden word van je zoekgeraakte pakket, met de vraag of je het überhaupt nog wel gaat krijgen omdat dit bedrijf het vertikt om gewoon een vervangend product te sturen en een afwachtende positie inneemt in de hoop dat het ooit alsnog gevonden word, (is inmiddels gelukt na paar weken)
27 aug 2023
Als een product uitverkocht is, voor het afrekenen kenbaar maken. Daarbij is het ook niet klantvriendelijk dat ik zelf achter het afgerekende bedrag moet zitten, want anders krijg ik je dat niet terug. De maattabel klopt naar mijn inziens ook niet, maat XL leek voor mij eerder XXXL, echt veel te groot/wijd. Met gevolg dat het retour gestuurd moet worden, waarvoor nog eens €7,65 gerekend wordt. Ik vind dit onbegrijpelijk Daarbij is het mailcontact met een vraag en antwoord matig Ik heb over het bovenstaande een email gestuurd, daar kwam antwoord op, maar vervolgens niets meer. Dus ik weet nu nog niets.
29 aug 2023
Geachte klant, Het spijt ons zeer dat we u deze keer niet volledig konden leveren. Het artikel 43904 in maat 7 was al uitverkocht toen u uw bestelling plaatste, De mededeling over de uitverkoop staat ook op uw factuur. Aangezien we verschillende onafhankelijke bestelmogelijkheden hebben en bestellingen worden geboekt op basis van de datum van ontvangst, kan er een overlap zijn in de voorraad. Onze excuses hiervoor. We hebben op 22.08.23 per e-mail contact met u opgenomen. Afhankelijk van uw provider of speciale beveiligings- of virusprogramma's kan het geautomatiseerde bericht ook in de map junk/spam terechtkomen. Gelieve de map te controleren! We hebben uw retourzending ontvangen. De kosten voor de retourzending van EUR 7,65 worden op uw bankrekening teruggestort. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@eurotops.nl. Uw Eurotops Team Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
28 jul 2023

Afspraken!!!

In de ontvangen folder was een 17-delig gereedschap set + gratis levering voorzien. Ik diende actiecode GDE002 invoeren op de bestelling. Deze actiecode verdween telkens ik verder ging. Resultaat: geen gereedschap set en port betaald! Ik stuurde een mail om dit te melden. Resultaat: men zou de portkosten terug overmaken. Over het set werd niets geschreven. Tot op heden heb ik ook nog geen teruggave van de portkosten gezien.
8 aug 2023
Beste klant, allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het is begrijpelijk dat u niet tevreden was over de levering - gezien de genoemde kritiekpunten - en dat u dit erg vervelend vond. Wij willen u hiervoor onze excuses aanbieden. We hebben onze boekhouding geïnformeerd dat u uw geld terug wilt. Uw tegoed van 5,99 EUR zal worden teruggestort op uw creditcard. Het spijt ons dat het cadeau ontbrak bij uw levering, Dit was niet onze bedoeling. We sturen het cadeau binnenkort gratis opnieuw naar u op. Uw Eurotops klantendienst
HV
Herman v.
Beringe, Niederlande

Ontevreden over de service.

Op 23 januari heb ik een bestelling geplaatst. Hier heb ik via de mail ook een bevestiging gekregen. Het product is op voorraad en zou binnen 3-7 dagen geleverd worden. Helaas.....niet dus. Op 2 februari heb ik via de mail navraag gedaan wanneer de spullen geleverd zullen worden. Tot op de dag van vandaag geen antwoord gekregen op deze mail. Heel erg vervelend terwijl ik hoge verwachtingen had. Jammerrrr........
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging bij het leveren van uw bestelling en voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en waarderen we de feedback van onze klanten. Wij nemen alle opmerkingen serieus en zullen ze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Wij waarderen het dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht, en hopen dat we het in de nabije toekomst goed kunnen maken.
22 sep 2023

Artikel niet ontvangen, wordt genegeerd.

Op 7 september heb ik een artikel besteld met een levertijd van 4 tot 6 dagen. Het is nu 22 september en heb mijn artikel nog steeds niet. Ik heb een mail gestuurd met de vraag hoelang het nog gaat duren. Hierop is geen reactie gekomen. Een erg onproffesionele en onaardige manier om om te gaan met betalende klanten. Dus vraag ik het hier nogmaals: Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen? Ordernummer:2659968
Ik heb me afgemeld omdat ze hun beloftes niet nakomen. Tot 2 keer toe ben ik een “cadeau” misgelopen en als je dan achteraf belt dan wordt er doodleuk gezegd, zolang de voorraad strekt. Zit niet speciaal op een horloge te wachten maar het gaat om het gebaar. Ik vind het misleiding.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw feedback over ons bedrijf. Wij begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als een beloofde beloning niet wordt geleverd, en wij betreuren deze ervaring. Bij ons bedrijf streven we naar uitzonderlijke klantenservice en tevredenheid bij elke interactie en elk product dat we aanbieden. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons hebt gesteld en zouden graag nog een kans krijgen om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Nogmaals bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht.

Rare winkel. Aankoop geannuleerd.

Ik had iets besteld, vervolgens hoor ik niks meer. Na 7 dagen een email gestuurd, geen reactie. Volgende dag gebeld en voicemail achtergelaten daar niemand opneemt. Vond het allemaal maar raar dus heb via een Paypal dispuut mijn geld laten terugstorten.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte Klant, Ons bedrijf is gevestigd in Duitsland, Daarom geven we een levertijd op van ongeveer 8-10 werkdagen zodra je bestelling klaar is voor verzending. Zodra je bestelling is doorgestuurd naar onze verzendpartner GLS, ontvang je altijd een e-mail met een trackingnummer en een link. De levering vond plaats op 12.02.24 om 14:20u, Paypal heeft deze informatie vandaag van ons ontvangen, daarom zal er geen restitutie plaatsvinden. Met vriendelijke groet uit Langenfeld Uw WEBSHOP klantenservice
28 jan 2024

geen verzend bericht

dus geen trackingcode, dus onverwachte levering, of zelf afhalen omdat je niet weet dat ze komen bezorgen.Slechte service bij een onbepaalde levertijd. En weinig en wisselende afhaalpunten. Bovendien overbodig de GLS ap geinstalleerd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat uw bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk worden geleverd, en wij verontschuldigen ons als deze ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de levertijd onzeker kan zijn, maar we streven ernaar om zo handig mogelijke afhaalpunten aan te bieden om het proces voor onze klanten gemakkelijker te maken. Wij geloven dat de GLS app een belangrijk hulpmiddel is om ervoor te zorgen dat onze klanten op de hoogte blijven van de voortgang van hun bestellingen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw gedachten - ze zijn zeer waardevol voor ons en zullen ons helpen om de best mogelijke service te blijven bieden.
5 nov 2023

Niet ontvangen!!!!!!!!!!!!

Bestelnummer 2675906 niet ontvangen. Heb slechte ervaring met GLS. Ook deze keer weer heeft de bezorgen niet gewacht tot er open gedaan werd, ik heb hem zien wegrijden. Het depot hier in Bergen op Zoom heeft niets ontvangen??
zoetermeer
Antwoorden op vragen via E-mail. En een andere vervoerder zoeken. GLS geeft nl geen of onnauwkeurige tracking info waardoor je je thuis zijn niet kunt plannen, en dan moet ik als 88 jarige maar zien dat ik het afhaal..
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over onze diensten. Wij begrijpen dat het moeilijk kan zijn om het afhalen te plannen als er geen traceerinformatie beschikbaar of nauwkeurig is. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben met GLS. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u in de toekomst van dienst kunnen zijn.
Jullie retour regeling verbeteren, laten weten wanneer het produkt terug ontvangen is, net als jullie collega's zelf de retourkosten betalen en het geld veel sneller terug betalen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten een uitstekende ervaring met retourzendingen en terugbetalingen te bieden. We zijn er trots op dat we begrijpen dat een naadloze ervaring essentieel is voor de tevredenheid van onze klanten. Wij waarderen uw mening en doen er alles aan om ons retourbeleid en onze retourprocessen te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van uw waardevolle input te voorzien.
FV
24 nov 2023
na tig tel en mail gewoon nog t verkeerde adres gebruiken.en dan laten ze niks meer van dr horen.ik zeg ben volwassen en geef je fout toe.doe wat cadeau betreft je belofte nakomen.

Produkt klopt dikwijls niet met beschrijving

Wanneer produkt niet bevalt en je retourneert krijg je geen bericht dat het bericht ontvangen en je betaald zelf je retourzending. Dat is bij andere verzendhuizen beter geregeld.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw openhartige beoordeling. Wij waarderen alle feedback en stellen uw mening op prijs. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we streven er voortdurend naar om waar mogelijk te verbeteren. We begrijpen dat u niet tevreden was met het retourproces en bieden onze excuses aan als de ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij werken voortdurend aan manieren om het retourproces voor onze klanten gemakkelijker te maken. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen het in de toekomst weer goed te kunnen maken.
ik heb dingen gekocht waar ik niet tevreden over bent zoals een horloge die ik iedere keer gelijk moet zetten en nu pas weer een koorts thermometer ben ik ook niet tevreden over
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback. We begrijpen dat u niet tevreden was met het horloge en de thermometer die u hebt gekocht, en we willen u graag verzekeren dat al onze producten aan hoge kwaliteitsnormen voldoen. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en zorgen ervoor dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Bedankt voor uw inbreng, we waarderen deze zeer.
9 sep 2023
Snellere bezorging. Tijdvak aangeven wanneer er bezorgd wordt. Het bestelde art. sturen en niet een week later goedkoper in de gids. Eerder n de beloofde gratis art. meesturen.
13 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zijn u niet vergeten en vinden het erg jammer dat wij ze bij u hebben besteld Artikelen konden niet direct geleverd worden. De huidige scheepvaartsituatie en de daaruit voortvloeiende situatie Wij betreuren ten zeerste elke vertraging in de levering. Helaas moeten wij u vandaag mededelen dat wij de beloofde leverdatum hebben overschreden want artikel 45426 kan nog steeds niet worden nageleefd. Na overleg met onze leverancier kan dit artikel waarschijnlijk geleverd worden wordt pas over ca. 1 - 2 weken weer geleverd. Zodra uw zending verder is verwerkt, ontvangt u snel een e-mail met trackingnummer en link. Zo kun je volgen waar uw bestelling zich bevindt. Wij betreuren de huidige lange levertijd enorm, maar hopen het wel voor uw begrip. Uw Eurotops-klantenservice

Onverwacht

Jammergenoeg wordt er geen verzendbericht gestuurd en dan heb je geen pakketnummer en de tracking info van GLS werkt dan niet en daarom wordt altijd ONVERWACHT bezorgd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en waarderen uw mening. Bij ons bedrijf streven we naar een gemakkelijke verzendervaring voor al onze klanten. Wij begrijpen dat het ongemakkelijk kan zijn om geen verzendberichten te ontvangen en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor mogelijk hebt ondervonden. We zullen ons best doen om in de toekomst een meer naadloze leveringservaring te bieden.
Slechter contact kan gewoon niet. Asociale telefoniste. Geen bevestiging van bestelling Geen track en tracé. Nooit meer Al krijg ik het gratis hier bestel ik nooit meer