Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Snelle levering, snel geld terug bij retourneren in de winkel, leuke jassen en boots, betaalbaar ! Blij met Bristol.
De producten worden in een nette verpakking geleverd alleen de levering vond ik niet heel snel. Verder dik tevreden!
Fijne site met hele mooier en goede artikelen. Snelle levering en prima service. Lage pr ijzen voor super producten.
Ik heb leren laarzen van de excellent serie besteld, Bij ontvangst niet blij. Ze zagen eruit als plastic Dus retour
Een manier om achteraf te (kunnen) betalen nadat je een produkt ontvangen hebt zou een nette service kunnen zijn.
niets op aan te merken, alles naar wens, jammer dat er zoveel winkels dicht gaan en je via de website moet kopen
Ik ben zeer tevreden helaas paste de schoenen niet maar wacht even op mijn geld terug en bestel ik de goede !
Ik ben helemaal gelukkig met mijn jas! Helaas is alleen één van de jaszakken al stuk! Daar baal ik enorm van.
Goede service levering. Een rok zag er in het echt anders uit dan op de website, stond ook andere kleur bij.
Duidelijke website, je wordt netjes op de hoogte gehouden van het bestelproces. Redelijk snelle verzending.
de jurk was voor nu te zwaar en te warm, maar geruild voor een dunnere overhemd jurk. ben ik heel blij mee.
Ideale aanbieding, goede voorwaarden, gratis verzending, gratis retourneren in de winkel. Perfect geregeld.
Leuke jurkjes voor een gezellige prijsje, de schoenen zijn goedkoop en je kunt er weer een jaartje tegenaan
Ik ben erg tevreden over het product, de levering en de service. Niks aan veranderen en aan toe te voegen
Snelle levering. Correcte maattabel en leuke mooie kleding. Veel keuze uit 100% katoen en ook bio katoen.
Kinder sandalen vallen enorm klein. Gelukkig 2 maten besteld. Verder zeer tevreden over jullie service !
De laarsjes waren helaas niet stevig genoeg voor mij,retour brengen naar de winkel ging vlot en correct.
Bij retour op eigen rekening. Valt me een beetje tegen van Bristol dat dat moet. Verder was alles prima
Ben weer reuze enthousiast met de door mij reeds opgehaalde bestelling van een kinderhoodie, geweldig.
De schoenen voelen erg tege. Stug en goedkoop materiaal, waar mijn dochter haar voeten niet in kreeg.