BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.44 / 5.00

2.935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Op zich is de levering snel en zijn de producten goed. Enige nadeel bij dit bedrijf is dat je geen bestellingen kunt annuleren. Ik had per ongeluk navy ipv zwart besteld en moest toen langs de winkel om het retour te melden en terug te brengen. Dat is nog wel een verbeterpunt.

Snelle levering, prima kwaliteit

Alles was in orde

Pas een week na mijn online bestelling kreeg ik mijn producten bezorgd.

Antwoord van Bristol
Eerlijk is eerlijk, de bestelling werd in 4 werkdagen geleverd. Dit is binnen de termijn die vermeld wordt bij het vullen van de winkelwagen.
Ik geef een 6

Goed gedaan

Ik heb niets ontvangen en meerdere keren contact opgenomen. Maar niks.....

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Ik vind helaas geen mailtje van jou terug in onze inbox. Zou je hierover even een mail kunnen sturen naar webshop@bristol.nl ? Alvast bedankt
goed en goedkoop

Ben tevreden over de bestellingen van Bristol.

De levering was keurig op tijd binnen. Het pakket was met zorg verpakt. En er zat een bon in voor een volgende levering van 5 euro korting.

Na bestelling blijkt een item niet beschikbaar te zijn terwijl het op dat moment wel aanwezig was, dat vindt ik jammer. Ik heb wel een kortingsvoucher ter compensatie gehad wat ik heel netjes vindt. Maar toch teleurgesteld. Hierdoor deed het langer over het bestel process en de andere items die mij uiteindelijk niet bevielen heb ik toch in de winkel moeten retouren. Veel moeite voor 1 bestelling.

Kwaliteit goed en op tijd geleverd. Top

Veel keus voor een vriendelijke prijs

Producten zijn op tijd in juiste orde ontvangen

De kleding is leuk, alleen ervaar ik dat de maat vaak kleiner uitvalt dan bij andere winkels/ merken. Wat ik niet handig vind, want als ik dan moet ruilen, moet je t op eigen kosten terugsturen of met veel spullen terug naar de winkel. Dus de terugstuurservice kan beter.

Duurde een paar dagen maar kon het pakket daarna ophalen bij de lokale Post NL balie in de supermarkt. Helaas paste 1 paar niet goed, retour moest helaas via de winkel. Dat vond ik wel lastig.

Ben tevreden.

Zending was helaas wat vertraagd door de drukte van Black Friday, verder geen opmerkingen.

Perfect,voor zending en levering Zeer tevreden

Heb nog steeds niks wat een schande alles direckt betaald niks gehad

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Indien alles goed is, werd jouw pakketje op 13 december geleverd. Het artikel uit jouw bestelling had een langere levertermijn, dit werd normaal ook vermeld in het winkelmandje. We wensen je veel plezier met je aankoop