Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Een verademing dat de retournering soepel en vlot verliep. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Ik vind Bristol Rijswijk super klantgericht en Bristol verkoopt leuke schoenen voor een fijne prijs.
Prachtige laars maar voor mij te smal. Snelle levering en snelle afhandeling bij het retour brengen
Prima winkel, zowel de website, als de verzorging van de levering als ook de service indien nodig
Lange levertijd. Bij het bestellen stond binnen 5 dagen afgeleverd, uiteindelijk was dit 11 dagen.
De producten waren zoals omschreven. Goede kwaliteit en pasvorm. Vlotte levering en goed verpakt.
Op site staat bij levering aan winkel 2-3 werkdagen. Dhl gaf aan 7-10 dagen. Wat klopt hier niet
Snel en goed geleverd, ben niet zo dol op dhl. Maar by de bestellingen van bristol ging het goed.
Schoenen zitten perfect Levering was snel Ik zou zeker wel weer bij Bristol bestellen. aanrader!
Ik ben heel tevreden, snel geleverd. Broeken passen goed. Leuke broeken voor een mooie prijs..
Vlotte levering aan huis. Spijtig dat je niet kosteloos kan retourneren maar wel begrijpelijk.
Snelle verzending, en de laarsjes in de aanbieding hebben een mooie prijs-kwaliteitverhouding.
Mooie sneakers besteld voor mijn kleindochter voor redelijke prijs, vlot verstuurd blij mee!
Goede al purpose’ schoenen in alle kleuren, die er ook nog eens goed uitzien, goede service.
Duidelijk, overzichtelijk, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne winkel!
Zeer tevreden over de producten en de levering. Ook het retour in de winkel verlief prima.
beter cominicatie in de winkel kon beter bel als je het niet heb een andere winkel bellen
Mijn bestelling was snel geleverd. Wat niet past kan gewoon in de winkel omgeruild worden.
E-mail gestuurd naar de klantenservice. Tot op de dag van vandaag niets over terug gehoord
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je onze mail niet ontvangen hebt. Onze klantendienst heeft je op 12 juni een antwoord gestuurd op je vraag. Check ook zeker even je spam-inbox.
Artikel voldoet aan de beschrijving en verwachtingen. Snelle levering, goede prijs. Top!