Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Mijn dochter zat te twijfelen met een 3de gaatje in der oren en over een helix ..al maanden! In de kruidvat begon ze er weer over ..ik kon het niet aanhoren meer en besloot spontaan haar mee te nemen naar Lucardie Hellevoetsluis. En niks was te gek het kon 3de gaatje geschoten en de felix er achteraan. De dame hielp ons goed en met humor.. En ze gaf de nodige info over de verzorging. Dus ik heb een blije dochter..en ik weet war ik moet geven met de feestdagen😉

30 mrt 2024
Sieraden uitzoeken met je kleindochter van 8 moet normaal gezien erg leuk zijn!! De dame die ons deze keer hielp hoorde zeker weten niet thuis in ons winkelbezoekje nors, onvriendelijk, en zeker niet de leukste verkoopsters. Na het afrekenen werden mijn kleindochter haar sieraden een mooie zilveren ring en nieuwe zilveren oorbellen in een zakje bij elkaar gestopt en op de toonbank gelegd. Veel plezier met je aankoop kon er niet af waarop mijn kleindochter buiten zei oma wat een niet lieve mevrouw hè! Jammer hoor verpeste het wel.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

Klein maar fijn! Goed geholpen door de aardige medewerkster.
Vriendelijk personeel

Yes!! Een 3de gaatje en een felix!!

NB
Nel B.
Hellevoetsluis
Op de eerste plaats klantvriendelijk personeel neem de tijd en zoek een oplossing mijn ring was niet in de goede maat de verkoopster belde naar andere filialen en helaas was daar ook mijn maat niet en de volgende optie was bestellen dus ik ben een hele tevreden klant
is niet zo een grote winkeltje maar wel super leuk en mooi ingericht, leuke sieraden en ook fijn dat je iets kan bestellen ernaar toe als ze het niet op voorraad hebben. ook zijn er super lieve medewerkers die je overal bij kunnen helpen.
2 sep 2023

Een hele tevreden klant.

Ik ben erg blij met de producten die ik heb gekocht en ben heel vriendelijk geholpen door de medewerkster. Ik ben een hele tevreden klant. Ik blijf zeker terug komen naar de winkel.
26 dec 2023
Klanten even binnen laten komen, en dan vragen of we geholpen willen worden. Er werd ons niks gevraagd terwijl we aan de balie stonden te wachten, personeel was met elkaar bezig.
16 nov 2023
Het merk casino voor een heren horloge bevalt mijn man erg goed .Hij was toe aan een nieuwe. Het vorige horloge was ook van Lucardi ,dus was het besluit snel genomen.
24 okt 2023
Geslaagd! Een geslaagd bezoek een Lucardi begint met een vriendelijke en geïnteresseerde medewerkster . In Hellevoetsluis was dat zeker het geval.
Het was allemaal super top Heel professionele en super aardige die heeft met geweldig geholpen Ben heééél blij met mijn mooie ring😍
CK
Carla k.
Brielle
23 jun 2023

Leuk personeel goed geholpen

Leuk personeel, goed geholpen . Mijn kleindochter van 5 jaar is zo blij met haar nieuwe oorbelletjes. Roze vlinders, zo schattig.
4 nov 2023
Vriendelijke mevrouw die mij super heeft geholpen aan een nieuwe ring ter vervanging van mijn trouwring. Heeeel blij mee
28 jun 2023
Hele fijne ervaring! Goed geholpen. De verkoopster gaf ook nog de tip om member te worden en 10% korting te ontvangen
5 jul 2023
Klantvriendelijkheid... Personeel is direct aanwezig vanaf het moment dat je binnenkomt . Je word gezien en geholpen
13 okt 2023
Je wordt altijd vriendelijk geholpen, en een goeie service. Daarom ga ik naar lucardi. Ik zou zeggen : Ga zo door!
13 aug 2023
Met geduld, aandacht ben ik daar goed geholpen. Mooie ketting met hanger voor kleindochter uitgezocht en superblij.
3 dec 2023
Zeer vriendelijk personeel en nette prijzen, advies had Iets beter gekund al heb ik zelf niet echt doorgevraagd
4 nov 2023

Fijne klant behandeling

Vrendelijke medewerkster en heeft goed geholpen, kreeg duidelijke reacties en ben tevreden met het product :)