Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Mijn dochter zat te twijfelen met een 3de gaatje in der oren en over een helix ..al maanden! In de kruidvat begon ze er weer over ..ik kon het niet aanhoren meer en besloot spontaan haar mee te nemen naar Lucardie Hellevoetsluis. En niks was te gek het kon 3de gaatje geschoten en de felix er achteraan. De dame hielp ons goed en met humor.. En ze gaf de nodige info over de verzorging. Dus ik heb een blije dochter..en ik weet war ik moet geven met de feestdagen😉

30 mrt 2024
Sieraden uitzoeken met je kleindochter van 8 moet normaal gezien erg leuk zijn!! De dame die ons deze keer hielp hoorde zeker weten niet thuis in ons winkelbezoekje nors, onvriendelijk, en zeker niet de leukste verkoopsters. Na het afrekenen werden mijn kleindochter haar sieraden een mooie zilveren ring en nieuwe zilveren oorbellen in een zakje bij elkaar gestopt en op de toonbank gelegd. Veel plezier met je aankoop kon er niet af waarop mijn kleindochter buiten zei oma wat een niet lieve mevrouw hè! Jammer hoor verpeste het wel.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

22 sep 2023
Ik ben zo goed geholpen. Was geen probleem met mijn kapotte ring kreeg gelijk een nieuwe. Top geholpen.
27 okt 2023
Zeer vriendelijk personeel. Personeel geeft de aandacht goed tijdens het helpen en erg leuke producten.
3 dec 2023
Bij binnenkomst was er weinig aandacht van de dames, maar uiteindelijk vriendelijk en goed geholpen.
13 sep 2023
Heel gezellig geholpen en ik kreeg ook de korting die eigenlijk alleen online is 2dagen 25% korting
28 okt 2023
Ondanks dat de medewerker alleen stond in de winkel, was er persoonlijke aandacht voor de klanten.
6 aug 2023
Hele leuke en gezellig personeel en klant vriendelijk en snel werkend Mooie horloge gekocht
MV
Monique V.
Hellevoetsluis

Super!

Geholpen door de assistent manager, super aardige, leuk gesprek gehad. En goed geholpen!
13 jan 2024
Super aardig geholpen voor mij dochtertje haar verjaardag met super leuke oorbelletjes
24 mei 2023
Aardig personeel goed geholpen vriendelijk als je vragen heb gaan direct kijken TOP
25 jun 2023

Fijne winkel

Vriendelijk personeel, werden snel geholpen. Gaatjes in de oren waren zo gepiept!
Snelle vlotte verkoopster. Jammer dat ze alleen was en daarom leek alles gehaast.
Lieve medewerkers die je op een zeer vriendelijke wijze proberen te helpen.
3 okt 2023
Goed geholpen en snel! Ook mooie sieraden. Ben erg tevreden over alles.
29 aug 2023
mooie producten, mooi personeel. Schappelijke prijzen en voldoende keus
Mooie sieraden ruime keuze en niet te duur en vriendelijk personeel
Mevrouw die ons geholpen heeft was heel vriendelijk en behulpzaam.
NB
Natasja B.
Zuidland
17 okt 2023
Altijd leuk winkelen daar, hoop leuke sieraden. Slaag bijna altijd
14 okt 2023
Zeer vriendelijk geholpen. Met alle geduld. Zo zien we het graag.
Vriendelijk personeel en goede sieraden voor een goede prijs.
30 jun 2023
Goed en geduldig geholpen om een mooi ringetje uit te kiezen