Beoordelingen voor www.lux-camp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 49 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 96 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Besten,

Wij zijn aangekomen zaterdag 22 juli jl.
Gaat om stacaravan Esprit 3slk max 8 personen (????) met Airco nr 97 op Castell Montgri Spanje.
Hoe kan dit als max 8 persoonsunit worden aangeboden? Bedbank is misschien voor 1 persoon geschikt maar niet voor twee. Pannenset bestaat uit 2 kleine steelpannen en een iets grotere..hoe wil je hier mee koken voor 8 personen?? Idem glaswerk/servies.
1.67
Matig

Wij hadden een reis geboekt en reeds betaald maar krijgen 1 1/2 uur later een zeer onvriendelijk telefoontje van Lux-Camp dat de reis niet door kan gaan. Het was een zeer onvriendelijke telefoontje en ze wilde ook niet echt luisteren. Na 3 dagen was het geld nog niet teruggestort op onze rekening. Geboden alternatieven waren of al bezet of veel duurder. Erg onvriendelijk en wij zonder vakantie
2.00

Prettig geregeld
5.00

Eigenlijk heb ik te weinig ervaring met Lux-camp om nu al een beoordeling te geven. Ik wilde wat boeken en daarvoor heb ik 2x telefonisch contact moeten opnemen. Dit verliep vrij goed. Ik wacht het verloop van alles graag af om daarna een beoordeling te geven.
3.50

Heb gister avond geboekt . Dus weet nog niet helemaal of dat het goed is gegaan. Maar de prijs is mooi .
3.00
Redelijk

alles netjes en duidelijk aan gegeven

Prima organisatie.

prima site
4.00

Wij zijn met al een keer weg geweest met lux camp naar spanje , super geregeld allemaal
5.00

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Bij telefonisch contact even schakelen naar Engelstalig sprekende persoon.
4.67

afgelopen jaar voor het eerst stacaravan geboekt. Alles was prima geregeld en de caravan was prima. Dus dit jaar weer via lux-camp.

4.00

Snelle afhandeling en zeer duidelijke site. Ook vriendelijke telefonische service indien nodig.

Alles was prima geregeld
5.00

Het huisje op de camping liet te wensen over en had te maken met achterstallig onderhoud. We hebben een week last gehad van een verstopt riool met alle gevolgen van dien: overlopen douchebak, toilet en wasbakken. Was niet erg fris. Verder vielen wij terug op een oud Frans stel die geen woord Engels spraken. Onze buren hadden erg veel last van muizen
2.67
Redelijk

zeer goed en hele mooie nieuwe caravan
4.67

Prims, alleen veel te ver weg van strand
4.33

Goede communicatie. Goed verzorgde mobile-Home op locatie, medewerkers ter plaatse zeer vriendelijk.

Ik wil mevrouw W.De Witte,
Bedanken voor de goede afhandeling.
4.00

Het was allemaal keurig geregeld gewoon top
4.67

Erg laat geboekt maar alles is prima geregeld
5.00

Onze vakantie was zeer tevreden, mede door goede accommodatie, vriendelijke ontvangst en goede snelle service.

Alle boekingen verliepen prima
4.00

Hele goede service...fijne site. Duidelijk. Mooie prijzen en aanbiedingen voor de de trouwe klant

Uitstekende service
5.00

stacaravan helemaal aan einde camping Zwaar verouderd. Komt niet overeen met foto's op de site. Personeel heel vriendelijk maar niet daadkrachtig of niet gemachtigd iets te doen.
1.67
Matig

Betaalbare prijzen voor stacaravans.
Luxe valt soms wat tegen.
Oudere caravans met achterstalig onderhoud of gebreken.
3.67

Prima vakantie gehad alleen parkeerplek veel te smal, wat ongemak geeft voor buren.
3.67

het was goed
4.00

Het was afgelopen zomer voor het eerst dat we een stacaravan hebben geboekt op deze manier. Het is ons prima bevallen. Goed opgevangen op de camping. Na boeking telefonisch contact gehad ook goed geadviseerd en geholpen. Nette caravan en bij kleine problemen gelijk geholpen. Voor herhaling vatbaar.
5.00

Prima dienstverlening bij vragen wordt je goed geholpen
4.00

Alles was zo als afgesproken. Dus zo als het eigenlijk hoort. Maar tegenwoordig al bijzonder is
4.33

Hadden een reservering gedaan, volgende dag kregen we te horen dat et niet beschikbaar was. Moet je juist bij reservering al kenbaar maken door bv rood aan te geven of zo. Toen kreeg ik alternatieven per mail die totaal anders waren dan gewenst, jammer .
1.33
Slecht

www.lux-camp.nl antwoordt: 17-02-2017
U deed op 2 februari jl. een aanvraag. Dat het gaat om een aanvraag en niet om een boeking staat duidelijk vermeld in de mail die u dezelfde dag ontving. Voor wij iets bevestigen kijken wij altijd eerst de beschikbaarheid na. In uw geval was de safaritent niet beschikbaar. Op 3 februari ontving u daarom een mail met alle wel beschikbare accommodaties op dezelfde en vergelijkbare campings.

Afgelopen zomer vakantie geboekt via lux-camp. Bleek op een van de drukste plekken van de camping te zijn. Duidelijk niet zoals was voorgehouden bij boeken want dat hadden we vooraf gevraagd. lux-camp geeft vervolgens niet thuis en geen mogelijkheden om de situatie te verbeteren. Tip: boek rechtstreeks bij de camping. is even duur en betere service
1.33
Slecht

www.lux-camp.nl antwoordt: 06-02-2017
Dank voor uw reactie. LUX-camp geeft op alle documenten aan dat wensen en/of specifieke plekken niet gegarandeerd kunnen worden. Campings zijn in het hoogseizoen inderdaad vaak druk. Wij hebben u tijdens uw verblijf een voorstel gedaan dat u heeft geweigerd. Ondanks dat er wat ons betreft geen fout is begaan hebben wij u alsnog een tegemoetkoming van bijna 10% terugbetaald.

prima geregeld 2345

Goede service

www.lux-camp.nl klantbeoordeling

www.lux-camp.nl

Kampeervakantie in stacaravan of tent

LUX-camp heeft meer dan 20 jaar ervaring met kampeervakanties. Wij bemiddelen op de beste campings van Europa en hebben een enorm aanbod aan accommodaties. Of u nu op zoek bent naar een luxe stacaravan of een trendy safaritent – bij LUX-camp kunt u in één oogopslag alle accommodaties en prijzen met elkaar vergelijken. Zo bent u altijd verzekerd van de beste deal.

Rue du Tir-au-Canon 4

Zwitserland
Canton de Genève CH-660.2.192.012-7
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philippe Jörg
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.lux-camp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen