Certificaat voor lux-camp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 36 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 59 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

prima geregeld 2345

Goede service
4.00

Ongevraagd trouwheidsbonus ontvangen voor 4e boeking bij reisbevestiging Goede administratieve afwikkeling bij de vorige reserveringen. Ik ga ervan uit dat ook deze stacaravan aan de verwachting zal voldoen.
4.33

Beetje vreemd om een 'bestelling' van een weekje caravanhuur op een camping in Zuid-Frankrijk op deze manier te beoordelen, maar.......de boeking ging vlot, de juiste reispapieren waren snel binnen, en het was een prachtige caravan op een heerlijke camping. Al met al zijn wij dus dik tevreden over Lux-camp als tussenpersoon voor deze caravan van Alfresco. Cijfer en 10.

Super snelle service

n.v.t

Heel tevreden
geheel volgens verwachting
4.00

Wij waren zeer tevreden met de service van Lux-camp. Klachten over airco werden bij thuiskomst naar tevredenheid afgehandeld.
4.67

Mobile home was conform beschrijving op internet, Richard was vriendelijke gastheer
5.00

Bij Lux Camp geboekt op camping norcenni girasole. Voor de boeking eerst gebeld met LC of de stacaravan geschikt was voor een gezin met 5 grote kinderen, volgens LC geen probleem, er zouden 7 slaapplaatsen zijn. Aangekomen blijken er 3 slaapplaatsen te zijn voor volwassenen en 3 slaapplaatsen voor kinderen tot 5 jaar. Gevolg: 2 slapen in de auto. LC geegt niet thuis en verwijst naar klachtenform.
1.00
Slecht

Tot nu toe geen op of aanmerkingen, dus een tevreden klant.
4.00

Online-boeking zeer gebruikersvriendelijk. Snelle levering van de bevestiging en bijbehorende producten
5.00

Ik had het helemaal top gevonden als er ook telefonisch contact mogelijk geweest was in het weekend. Het is juist in het weekend dat je de tijd neemt om dit soort zaken te regelen en nu was je toch nog onzeker of de boeking gelukt was. Ik had wel direct op maandag de bevestiging binnen dat was super
4.00

Prima site, snelle bevestiging en vorig jaar prima camping.
4.00

Prima klantenservice Alles snel en goed geregeld
5.00

Wij wilde achteraf toch een andere datum. Samen met lux camp konden wij dat heel makkelijk regelen. Nog nooit eerder met lux camp op vakantie geweest. Tot nu toe is de ervaring zeer goed.
5.00

Wij waren aangenaam verrast met de snelheid waarmee we geholpen werden. Ook de ontvangst door de medewerkers was super. Wij geven gerust een 8/10 voor het totaal pakket
4.67

Ja, aanrader voor het boeken van een vakantie. Snel, correct en helder.

alles is soepel verlopen
4.00

Reservering gaat erg makkelijk en wordt prima afgewerkt.
4.33

Tot nu toe tevreden daarom vier sterren
4.00

Dinsdag contact gehad met de klantenservice, met de vraag of ik de reis data kon aanpassen.
Wendy heeft dit uitgezocht en binnen een uur was het geregeld . Top service .
snel en accuraat .
4.67

Erg tevreden over de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid (van mevrouw Witte) bij het boeken van onze zomervakantie.
De voorpret is al begonnen....
4.33

Prima vakantie; goede accomodatie, goede camping.
5.00

Helaas ging er vorig jaar met onze booking wat mis. Er was een computerfout bij de organisatie van wie zij de stacaravans huren. Hierdoor konden we niet naar de camping die we hadden uitgezocht. Gelukkig kwamen ze met een heel goed alternatief. En hebben we een super vakantie gehad in een super-de-luxe grotere stacaravan. Zeer goed opgelost gelukkig.
4.00

Wij hebben al 3 keer bij Lux-camp geboekt naar alle tevredenheid. De prijs - kwaliteit verhouding is goed. En altijd zo goed als nieuwe stacaravans gehad in zuid Frankrijk. En toen we een vraag via de mail stuurde kregen we zeer snel een antwoord. Dat vind ik een geweldige service. Ga zo door.

Zeer goede service
4.67

Héél erg tevreden, echt al 2 jaar achter elkaar een prima vakantie gehad door Lux-Camp. Prima caravans goed onderhouden en luxe , ook een goede service, als er iets is dan komt de "reisleidster"meteen opdraven , prima
5.00

Wij hebben geboekt voor deze zomer via Lux camp, de site is overzichtelijk en je weet (financieel) direct waar je aan toe bent. Na boeking heb je 2 dagen om een klein bedrag over te maken en na betaling ontvang je direct je papieren met de uiterste termijn voor deelbetalingen. Verbeterpunt is dat ze voor een termijn een reminder kunnen sturen, zelf had ik het in mijn agenda gezet.
4.00

Goede duidelijke site, klantenservice goed bereikbaar. Duidelijke informatie.
Camopings met leuke kortingen te boeken.
5.00

Super leuk om persoonlijk gebeld (Wendy Witte) te worden met de mededeling dat onze vakantie was geupdate naar een mooiere accommodatie zonder extra bijkomende kosten.

Ook de vragen die wij nog hadden over de desbetreffende accommodatie werden snel, netjes en eerlijk via de mail beantwoord.
Mede alleen al door deze goede ervaring hebben wij des te meer zin in de vakantie gekregen
4.67

Nadat er een foutje op de site was waardoor ik twee keer een vakantie had geboekt die toch niet meer beschikbaar was heb ik direct telefonisch contact gehad met Lux-Camp (Wendy).

Zij heeft keurig uitgezocht wat er aan de hand was en samen hebben we een alternatief kunnen vinden. Deze is direct geboekt en binnen 5 minuten door Wendy bevestigt. Ook een kleine vergoeding gehad voor het ongemak

prima
4.00

Wij hebben uitstekende ervaringen met Lux-Camp.
Als er een deel van de reissom betaalt is, krijg je netjes een mailtje dat het ontvangen is.
Nu hebben wij voor de meivakantie geboekt, maar door omstandigheden wilden we deze totale vakantie 2 dagen verplaatsen. Wendy, die ons heel goed geholpen heeft, heeft contact gezocht en ongeveer een uur later hadden we een bevestiging met de gewijzigde data
4.67

Tot nu toe alles snel en simpel geregeld.

lux-camp.nl klantbeoordeling

lux-camp.nl

lux-camp.nl werd op 03-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rue du Tir-au-Canon 4

Canton de Genève CH-660.2.192.012-7
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philippe Jörg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lux-camp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen