Beoordelingen voor www.lux-camp.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 54 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 108 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Geweldig behulpzaam personeel op camping. Complimenten aan Liv (Olivia) en Steve die heel goed begrijpen hoe ze een vakantieganger kunnen ontzorgen. Heel service gericht, mede hierdoor prima vakantie gehad.
4.00

Op camping cala gogo een luxe mobilhome geboekt. Voor 11 dagen de hoofdprijs betaald en een gedateerde versie geleverd gekregen. Deze mobilhomes moeten nodig worden gerenoveerd/ vervangen wat ook ter plaatse werd aangegeven. Bedden slecht, airco niet/ nauwelijks werkend, vies etc... Na een klacht werden wij snel met 200 euro gecompenseerd. Niet de echte oplossing maar wel schappelijk. Let op

www.lux-camp.nl antwoordt: 12-09-2017
Wij hebben voor u ten beste bemiddeld bij aanbieder Al Fresco aangaande de staat van uw accommodatie. Al fresco gaf toe dat niet alles in orde was en heeft u een redelijke compensatie geboden. Wij zijn blij u van dienst te zijn geweest in deze.

duidelijk en goed omschreven

Alles was goed geregeld
Van a tot z
5.00

website erg toegankelijk. Reserveren gaat gemakkelijke en supersnel. snelle rectie via email

Duidelijke site
4.33

Snelle boeking, duidelijke prijs. Alles keurig afgehandeld en ook telefonisch eerlijk en behulpzaam te woord gestaan.
4.67

Alles keurig geregeld. Informatie zeer uitgebreid.
5.00

Goed werkende site, goede zoekmogelijkheden, prijs-kwaliteit goed.
4.00

Deze organisatie maakt fouten en zoeken geen hiervoor geen oplossing,
ook niet na het indienen van een klachtenformulier.
Waarom is LUX-camp niet aangesloten bij ANVR?
5 korting bij de volgende boeking is geen schadevergoeding maar iets om voor te schamen. Mijn advies boek nooit een reis bij LUX-camp.
1.00
Slecht

www.lux-camp.nl antwoordt: 24-08-2017
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en u een voorstel gedaan maar aangezien er noch door LUX-camp, noch door Al fresco een fout is begaan kunnen wij niet ingaan op uw verzoek om compensatie. Het ontbreken van een heg/gemis aan privacy is niet iets wat gegarandeerd kan worden helaas. Wegens onbeschikbaarheid kon u inderdaad niet verhuizen.

Een zeer vlotte reactie en nu nog de bevestiging.
5.00

Zelden zo een vieze zeg maar gerust smerige stacaravan gehad, stacaravan erg gedateerd wat eigenlijk niet zo erg hoeft te zijn maar dan ook nog vies en veel kapot. Personeel ter plaatse erg onbeschoft en niet voor rede vatbaar. Foto's gemaakt bij aankomst, echt te erg voor woorden. Camping zelf op zich goed maar bij deze reisorganisatie nooit meer
1.00
Slecht

www.lux-camp.nl antwoordt: 07-08-2017
Wat vervelend om te horen! Wij raden u aan het klachtenformulier aan ons terug te sturen zodat LUX-camp als tussenpersoon kan proberen een aanvraag ter compensatie bij aanbieder Homair voor u neer te leggen. http://www.lux-camp.nl/klachtenformulier.html

Besten,

Wij zijn aangekomen zaterdag 22 juli jl.
Gaat om stacaravan Esprit 3slk max 8 personen (????) met Airco nr 97 op Castell Montgri Spanje.
Hoe kan dit als max 8 persoonsunit worden aangeboden? Bedbank is misschien voor 1 persoon geschikt maar niet voor twee. Pannenset bestaat uit 2 kleine steelpannen en een iets grotere..hoe wil je hier mee koken voor 8 personen?? Idem glaswerk/servies.

www.lux-camp.nl antwoordt: 04-08-2017
Wat vervelend dat u teleurgesteld was! Wij geven op onze website aan dat de Esprit geschikt is voor max. 6 volwassenen en 2 kinderen. Uw reisgezelschap bestond uit 8 personen boven de 16. U heeft hier verder niets over gemeld. Wij hopen dat de inventaris ter plekke is aangevuld en dat u ondanks deze problemen toch van een geweldige vakantie heeft kunnen genieten.

Wij hadden een reis geboekt en reeds betaald maar krijgen 1 1/2 uur later een zeer onvriendelijk telefoontje van Lux-Camp dat de reis niet door kan gaan. Het was een zeer onvriendelijke telefoontje en ze wilde ook niet echt luisteren. Na 3 dagen was het geld nog niet teruggestort op onze rekening. Geboden alternatieven waren of al bezet of veel duurder. Erg onvriendelijk en wij zonder vakantie
2.00

www.lux-camp.nl antwoordt: 04-08-2017
Het komt uitzonderlijk voor dat twee mensen tegelijkertijd dezelfde accommodatie boeken. Eén van deze krijgt dan een foutmelding. Wij hebben u hierover direct gebeld om uitleg gegeven. Excuses dat u dit niet vriendelijk genoeg vond. De terugstorting wordt immer direct in werking gesteld maar heeft goedkeuring van het hoofdkantoor nodig. Hierdoor kunnen er soms 2 of 3 dagen overheen gaan.

Prettig geregeld
5.00

Eigenlijk heb ik te weinig ervaring met Lux-camp om nu al een beoordeling te geven. Ik wilde wat boeken en daarvoor heb ik 2x telefonisch contact moeten opnemen. Dit verliep vrij goed. Ik wacht het verloop van alles graag af om daarna een beoordeling te geven.
3.50

Heb gister avond geboekt . Dus weet nog niet helemaal of dat het goed is gegaan. Maar de prijs is mooi .
3.00
Redelijk

alles netjes en duidelijk aan gegeven

Prima organisatie.

prima site
4.00

Wij zijn met al een keer weg geweest met lux camp naar spanje , super geregeld allemaal
5.00

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Bij telefonisch contact even schakelen naar Engelstalig sprekende persoon.
4.67

afgelopen jaar voor het eerst stacaravan geboekt. Alles was prima geregeld en de caravan was prima. Dus dit jaar weer via lux-camp.

4.00

Snelle afhandeling en zeer duidelijke site. Ook vriendelijke telefonische service indien nodig.

Alles was prima geregeld
5.00

Het huisje op de camping liet te wensen over en had te maken met achterstallig onderhoud. We hebben een week last gehad van een verstopt riool met alle gevolgen van dien: overlopen douchebak, toilet en wasbakken. Was niet erg fris. Verder vielen wij terug op een oud Frans stel die geen woord Engels spraken. Onze buren hadden erg veel last van muizen
2.67
Redelijk

zeer goed en hele mooie nieuwe caravan
4.67

Prims, alleen veel te ver weg van strand
4.33

Goede communicatie. Goed verzorgde mobile-Home op locatie, medewerkers ter plaatse zeer vriendelijk.

Ik wil mevrouw W.De Witte,
Bedanken voor de goede afhandeling.
4.00

Het was allemaal keurig geregeld gewoon top
4.67

Erg laat geboekt maar alles is prima geregeld
5.00

Onze vakantie was zeer tevreden, mede door goede accommodatie, vriendelijke ontvangst en goede snelle service.

Alle boekingen verliepen prima
4.00

Hele goede service...fijne site. Duidelijk. Mooie prijzen en aanbiedingen voor de de trouwe klant

Uitstekende service
5.00

stacaravan helemaal aan einde camping Zwaar verouderd. Komt niet overeen met foto's op de site. Personeel heel vriendelijk maar niet daadkrachtig of niet gemachtigd iets te doen.
Matig

Betaalbare prijzen voor stacaravans.
Luxe valt soms wat tegen.
Oudere caravans met achterstalig onderhoud of gebreken.
3.67

Prima vakantie gehad alleen parkeerplek veel te smal, wat ongemak geeft voor buren.
3.67

www.lux-camp.nl klantbeoordeling

www.lux-camp.nl

Kampeervakantie in stacaravan of tent

LUX-camp heeft meer dan 20 jaar ervaring met kampeervakanties. Wij bemiddelen op de beste campings van Europa en hebben een enorm aanbod aan accommodaties. Of u nu op zoek bent naar een luxe stacaravan of een trendy safaritent – bij LUX-camp kunt u in één oogopslag alle accommodaties en prijzen met elkaar vergelijken. Zo bent u altijd verzekerd van de beste deal.

Rue du Tir-au-Canon 4

Zwitserland
Canton de Genève CH-660.2.192.012-7
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philippe Jörg
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.lux-camp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen