parasols.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9-3-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
parasols.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij parasols.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9-3-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor parasols.nl

72 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Parasol is netjes afgeleverd en heb ik inmiddels gemonteerd. Zondag besteld, dinsdag doe ik een bakje koffie in de schaduw, genietend van een topproduct! Wat een prachtig, degelijk en goed ontwerp. Complimenten, ik ben blij de Rolls Royce onder de parasols. Complimenten aan het Solero team, Top, Top, Top Coen Boudesteijn

Onze ervaringen zijn: overzichtelijke website en goed bestelproces. Maar, de aflevering laat te wensen over: Geen aflevering op de afgesproken datum. De vervoerder gebeld en deze was laconiek omdat onze woonplaats niet in de routes zat. Maar, hij zou terugbellen. Nooit iets van gehoord. Daags erna stond een vervoeder voor de deur. Gelukkig waren we thuis! Het samenstellen van de parasol en de bijbehorende voet was voor een niet technisch iemand) heel goed te doen. Eind goed al goed. Tevreden.

Beoordelingen voor parasols.nl

Alles ging naar wens
Prachtige parasol, stevig doek en mooie blauw/groene kleur. We hebben gekozen voor een houten, deze is degelijk en toch sfeervol. Heb er een verrijdbare parasolvoet bij gekocht ook deze is mooi en van zeer goede kwaliteit. Website overzichtelijk met gerichte informatie. Ik beveel dit bedrijf absoluut aan!
Heel prettig in de communicatie. Bij bellen gelijk contact. We zijn zeer tevreden met de parasol en de snelle levering. Zelfs een extra doek gekregen omdat onze kleur niet meer voorradig was. De parasols zijn duurder maar wel echt kwalitatief hoogwaardig en kunnen tegen een stootje
Eerste Parasol was bezorgd. Bleek een maatje te groot. Retourneren was geen probleem. Woon redelijk in de buurt dus zelf geruild op lokatie. Goed contact, goede service en een goede parasol.
Levering vond plaats medio mei 2021 en na amper 2 maanden gebruik nu al slijtageplekken zichtbaar op het aluminium frame. Ik vraag mij dus terdege af hoe een en ander er na een jaar uitziet.
Antwoord van parasols.nl
Wat vervelend om te horen! Zou u ons hier een foto van kunnen sturen naar info@parasols.nl? Waarschijnlijk is dit het rubber van de glijwagen wat af geeft. Dit is er eenvoudig af te poetsen. Mochten het echt krassen zijn, dan gaan wij dit uiteraard voor u oplossen!
Snelle levering, goed product, uitstekende service. Was door ern pakfout verkeerde parasol geleverd. De volgende dag stonden ze al op de stoep met het juiste product.
Goed product, keurig netjes en snel geleverd. Zeer degelijke constructie en fijn dat er een gratis beschermhoes bij de parasol zit.
Eigenlijk was de verkeerde kleur geleverd, maar mooie parasol, dus niet teruggestuurd. Kregen een lamp cadeau. Klasse !
Snelle levering, goed product (waterdichte parasol, helaas al te vaak nodig gehad, maar dat ligt niet aan het product :)
van Jan R.
Een hele fraaie terrasparasol van uitstekende kwaliteit. Bedrijf reageert snel en adequaat op vragen , prima geregeld!
Top, snelle levering, geplaatst met grondankers, wel even wat werk, maar alles staat als een huis. Prachtig.
Service prima had een probleem met 2 lampen werd direct via de mail op gereageerd en opgelost top
van Lia v.
De service is heel erg goed. Er zaten 3 gaatjes in de parasoldoek, toen kregen we een heel nieuw doek.
Levering was netjes geregeld! Er miste een set wielen, maar werden netjes nagestuurd. In 1 woord: top!