roovershof.nl- Logo - Beoordelingen

roovershof.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 feb 2021
roovershof.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor roovershof.nl

Fijn bedrijf , vriendelijk en komen afspraak na.
MF
Michel F.
Schinnen

Prima kwaliteit!

Prima kwaliteit en geheel cf. mijn verwachtingen!
11 feb 2024
vriendelijk bedrijf, goeie spullen
25 aug 2023
Jammer dat het niet helemaal op tijd geleverd is anders zou het 5 sterren zijn geweest.
prima communicatie en vriendelijk meedenkend personeel
10 aug 2023
De levering duurde langer dan verwacht
26 mei 2023
Goede service en mooie producten
26 apr 2023
Snelle en correcte levering
30 jun 2023
12 sep 2023
Gemaakte beloftes na komen als je besteld en het gat fout en dat kan ,en ik danser op nieuw wil bestellen maar dan wel even vraag of het voor het weekend bezorgd gaat worden en krijg te horen vrijdag is het er dan doe ik de bestelling nog mals had hij gezegd nee het word volgende week dan Had ik niet besteld omdat we dit weekend voor een aantal weken niet thuis zijn maar war doet rovershof gewoon belofte niet nakomen en gewoon sturen terwijl ik had gezegd dat we er een aantal weken niet zouden zijn,voor mij. Ooit meer alleen maar frustratie en verspilde energie ik zoek wel een betrouwbaardere leverancier op die beloftes wel na komt
25 sep 2023
Weten ze zelf wel