Fleur.nl
Reviews:

6.079 reviews in totaal   36 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en oplossingsgerichtheid van de klantenservice. De kwaliteit van de planten en producten wordt vaak geprezen, met gezonde, mooie en stevig verpakte producten. De bezorging verloopt meestal snel en goed geregeld. Problemen rondom bestellingen worden doorgaans snel en naar tevredenheid opgelost, bijvoorbeeld door vervanging of restitutie. De website wordt als duidelijk en gemakkelijk ervaren en de communicatie over bestelstatus en levering is helder en tijdig. Ook de verpakking wordt gewaardeerd vanwege de zorgvuldigheid en stevigheid. Enkele klanten ervaren echter trager of moeizaam contact met de klantenservice. Er komen incidenteel klachten voor over beschadigde of verkeerde producten. Soms zijn er vertragingen bij de bezorging of problemen met externe bezorgdiensten. Af en toe vinden klanten het bestelproces verwarrend of zijn er fouten bij adres- of accountgegevens. Daarnaast maken sommige klanten melding van onduidelijke of vertraagde communicatie en wordt de verpakking soms als overdreven of milieuonvriendelijk gezien.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsFleur.nl

(1)
(0)
(1)
(3)
(31)
Geïmporteerde review
Fijne ervaring. Site is overzichtelijk en het is makkelijk te bestellen/betalen. De planten waren ingepakt in dozen, eenmaal uit de doos in hele goede staat. Staat overal aangegeven hoe de plant verzorgd hoort te worden, dat is wel fijn voor de niet-plant-fanaat.
Geïmporteerde review
Ik vond het best spannend omdat ik een flinke plant had besteld van bijna 500. Maar eigenlijk ging alles goed. De doos waarin de plant verpakt was, zag er aan de buitenkant nogal krakkemikkig en ingedeukt uit. Maar eenmaal uitgepakt bleek de plant in perfecte staat te verkeren. De bezorging via Trunkrs was ook fijn. Met een duidelijke tijdslot en een chauffeur die even van tevoren belt of je aanwezig bent. Enige wat ik iets minder vond is de levertijd indicatie. Deze was voor mijn bestelling 1 a 2 werkdagen. Dit werd uiteindelijk de 2e, maar dat weet je ook niet van tevoren. Het zou ergens handig zijn om te weten of zo'n dure en kwetsbare bestelling of dag 1 of 2 aankomt.
Geïmporteerde review
Net voor kerst een bestelling geplaats voor een bloempot en een bijbehorende plant. Beide zijn een week later netjes afgeleverd. Het was gedurende de feestdagen even onduidelijk wat de status van de bestelling was maar dat werd na een e-mail direct opgehelderd.
Geïmporteerde review
Zondagavond besteld, volgende avond in huis! De plant was goed verpakt en zoals beschreven op de website. Het duurde wel meerdere uren voordat ik een bestelbevestiging in mijn mailbox ontving. De bezorger kwam vrij laat in de avond pas maar ik kon hem volgen via een trackingwebsite.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Vandaag mijn mooie palm binnen gekregen. Hele fijn service via fleur.nl. Levering gaat in goed overleg en de medewerkers van Fleur.nl hebben de plant zelfs in de kamer gezet. Toppers hierzo
Geïmporteerde review
De informatie op de website heeft mij goed geholpen bij mijn bestelling, via GTP had ik mij voorbereid en kon ik alle planten die ik wilde kopen bestellen.Ook de bestelling verliep vlot en bij aflevering waren alle planten keurig ingepakt en heb ik ze direct een mooie plaats gegeven .
Geïmporteerde review
Je pakket is helaas niet afgeleverd. Helaas is je pakket van Fleur.nl onderweg beschadigd, hierdoor kunnen we deze niet meer bij je bezorgen. We hopen op je begrip! Neem contact op met Fleur.nl, zij helpen je verder om het op te lossen. Fleur heeft het snel opgepakt! Ze hebben het netjes opnieuw gestuurd en alles is goed gekomen. =
Geïmporteerde review
The ordering process was straightforward. The delivery experience was very quick. My order was delivered within 1 business day. I received appropriate notifications on when my package was arriving. When the plants were delivered it was exactly what I expected and wanted based on the website pictures. It was wrapped carefully to avoid any damage to my plants. The plants were healthy and good condition. I am very happy with my experience. I would order from Fleur.nl again.
Geïmporteerde review
Na dat een plant niet geleverd was een belletje gepleegd en alles was geregeld zonder verdere problemen door een Bijzonder aardige medewerker. Daarna ook nog een ongelofelijke leuke en vriendelijke mail ontvangen. Maar de gekocht plant, de Schefflera 80 cm, schitterend en een echte aanrader. Jammer dat je geen foto kan plaatsen.
Geïmporteerde review
Het bedrijf is prima . Heb al vaker wat besteld. Echter doordat het bij de bezorging fout ging,nl 2 dagen later en zoek geraakt, was de plant verwelkt. De firma heeft te kennen gegeven dat ik een nieuwe krijg als hij niet opknapt. Wacht nog een paar dagen en dan mail ik weer.
Geïmporteerde review
Schitterende planten van een uitmuntende kwaliteit! Ik denk dat ik van geen enkele andere online firma dergelijke mooie Calathea s heb ontvangen, en het is ongeveer de enige soort die niet giftig is voor mijn Siberische kat die ik ook cht esthetisch kan waarderen. Dankje!
Geïmporteerde review
De ontvangers zijn zeer blij met deze serene tedere plantjes die hen als balsem op de ziel zijn, nu ze een heftige tijd meemaken. De prachtige vaasjes met lichtjes zetten de puntjes op de i. Echt een heel mooi en warm houdbaar gebaar. Chapeau!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Topkwaliteit planten. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de planten. Levering is snel. Het is duidelijk te zien dat planten direct bij de kweker zijn geraapt!
Geïmporteerde review
De order was blijven hangen op de betaalmethode. Dus de order opnieuw gedaan en gewoon betaald. Door een fout in het systeem met de dubbele order nooit een update gehad over de bestelling. Hij was iets vertraagd om compleet gemaakt te worden. Contact gehad met Justin van de klantenservice, en die heeft me fantastisch geholpen. Hij heeft zelfs het pakket vertraagd zodat de bezorging goed zou komen. De planten zijn perfect aangekomen via Trunkrs, een bezorgservice waar ik geen ervaring mee heb maar zeker kan aanraden als de optie er is. Vele malen beter dan de grote bekende bezorgdiensten. Al met al, een bestelling met wat obstakels, maar perfect opgelost door Fleur.nl
Geïmporteerde review
Er ging het een en ander mis, maar het werd geweldig opgelost! Wat een service en begrip. Een extra shoutout naar Justin! Hij heeft heel goed met mij meegedacht en gaf mij diverse opties zodat ik toch de plantjes heb die ik wilde. Ze staan prachtig in de tuin. Alleen mijn Hemelse bamboe 'Justin' moet nog een mooi 4-ever plekje krijgen.
Geïmporteerde review
Ik kreeg een dode plant en een levende. Ik kreeg wel een nieuwe toegezonden. Een vriendin kocht op mijn aanraden ook 2 passie flora s, en zij kreeg er maar 1 terwijl ze er 2 had besteld. De ene die ze kreeg leek wel afgeknipt aan de bovenkant. Dus weet niet of ik snel weer zou bestellen bij Fleur.
Geïmporteerde review
Nou ja redelijke ervaring, alleen hoe een pot wordt verpakt van 30 cm hoog in dubbel pak van 1 bij 1 meter, je hebt 3 vuilniszakken nodig om verpakking weg te gooien. Dit slaat echt werkelijk nergens op, gezien de pot in orginele verpakking meer dan genoeg was als bescherming
Geïmporteerde review
"Ondanks dat er het een en ander misging, is het uiteindelijk goed gekomen. De bestelling was eerst gecanceld, de tweede aanbieding zou op een vrijdag geleverd worden, dat werd een dag eerder; gelukkig was ik er want had daar niet op gerekend. De levering van de bomen ging overigens wel perfect."
Geïmporteerde review
I ve ordered several times from fleur.nl and every time I ve got beautiful plants in perfect condition. I recommended the website to family and friends who ordered as well - everyone is extremely happy. I got my last order super fast although I don t live in the Netherlands. The only thing I regret about is that my living space is not big enough to order even more plants == To make it short - thank you very much for this beauty fleur.nl, I enjoy it every day
Geïmporteerde review
In eerste instantie waren de eveneens bestelde chocolaatjes niet tegelijk met de bloemen bezorgd, maar na dit gemeld te hebben, werd het de volgende dag nageleverd. Vandaag dus geen 5 sterren, maar de service was prima achteraf

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.