Lucardi Juwelier Utrecht Hoog Catharijne

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden196 beoordelingen in totaal

Gisteren heb ik de ultieme shoppingervaring gehad bij Lucardi, waar ik niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn vriendin een scala aan leuke sieraden heb uitgekozen. De uitgebreide collectie bood een overvloed aan keuzes, waardoor ik moeiteloos een assortiment aan stijlvolle en persoonlijke geschenken kon vinden die perfect bij de smaak van mijn vriendin passen. Persoonlijk heb ik mijn collectie uitgebreid met prachtige stalen kettingen, armbanden en horloges van Lucardi. De diversiteit in het assortiment stelt elke klant in staat iets te vinden dat perfect bij zijn of haar stijl past. De behulpzaamheid van het personeel kwam opnieuw naar voren terwijl ze me assisteerden bij het kiezen van de juiste items. Hun expertise en vriendelijkheid hebben de winkelervaring verder verbeterd, waardoor het selecteren van de perfecte cadeaus voor mijn vriendin een genot werd. Ik zal een foto toevoegen van mijn recente aankopen bij Lucardi aan deze review. Zo kunnen anderen een visueel inzicht krijgen in de prachtige stukken die ik de laatste tijd heb verzameld. Al met al kan ik met trots zeggen dat Lucardi mijn favoriete bestemming is geworden voor het vinden van kwaliteitssieraden tegen betaalbare prijzen. Mijn aankopen hebben niet alleen mijn persoonlijke stijl verrijkt, maar ook mijn portemonnee gespaard. Ik zou Lucardi ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een juweel van een winkelervaring.

21 aug 2023
Personeel was kortaf in dit fillaal werd niet geholpen hoe ik gewend ben van lucardi. Producten daar in tegen bevallen altijd heel goed !

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Utrecht Hoog Catharijne

Geen kinderring maar een volwassen maat

Dat onze dochter de kinderring mocht passen, bleek dat het te klein was en moest ze voor een volwassen ring. Dat was geen probleem. Iets meer begeleiding daarbij was wel fijn geweest. Nu werden we naar een andere kant in de winkel gestuurd, kijk daar maar.
23 apr 2024
Vriendelijke personeel, Om mogelijk beter te doen niet met zijn allen achter de kassa staan als je begonnen ben met 1 persoon te helpen ga door met die zelfde persoon tot ze klaar is
19 apr 2024
Eerst tijd gekregen om even te kijken en daarna kwam er vrij snel iemand om te vragen of ze iets voor je kunnen doen.
De verkoopster was super aardig, vriendelijk, behulpzaam en gaf goed advies. Haar nr 0307606.
Geweldig geholpen leuke ringen en armbandjes gekocht goede service in één woord toppie
Super, namen de tijd en mijn sieraden zo kunnen samenstellen zoals ik graag wou!
23 apr 2024
Hele vriendelijke medewerkers en ze biedem goeie hulp
vlot geholpen, heel aardige verkoopster
Heel erg leuk en netjes geholpen!
21 apr 2024
Super geholpen
20 apr 2024
20 apr 2024
13 apr 2024
13 apr 2024
Met veel mensen is het toch wat krap en lastig om goed te zoeken wat je wil