Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.069 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.159 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

23 apr 2024
AJ
21 apr 2024
17 apr 2024
Je bent verplicht verboden cookies te accepteren Daarom kun je je order niet volgen Ook de klantenservice is zeer onvriendelijk van service en klantenbinding hebben ze nog nooit gehoord Ik ben er klaar mee verkopers genoeg
22 apr 2024
Op de kaas staat geen sticker met de naam van de kaas, nog het gewicht, nog de tht datum.
20 mrt 2024
Na de eerste keer foutje bedankt netjes opgelost,de nazending is hier afgeleverd maar door een van de medebewoners gejat,ik zit in een klooster met 70 appartementen en alle pakketten worden in de hal gezet,dus daar kan kaasmagazijn niks aan doen.ik hoop dat de dief erin stikt.
BV
Betty V.
Eastermar

Prima levering en kwaliteit

2 verschillende soorten kaas besteld, in totaal 4 stukken. Beide soorten goede kwaliteit, alle stukken keurig geseald en geleverd met echt kaaspapier. Levering was vlot en keurig verpakt.
Vooral de heerlijke kaas, een heel verschil met de supermarkt. En een hele nette prijs, plus hele snelle en net verpakte bezorging! Ik gebruik het ook voor onze hapjes. Ga zo door!!
Goede smaak doordat de kaas echt vers is. Geen uitgedroogde rand. Jaren met kaas gewerkt en zo hoort kaas te zijn als je deze kaas gegeten hebt dan wil je niet anders meer..
TA
Thorsten A.
Sennestadt

Kaasmagazijn.nl.

Kaasmagazijn.nl is de beste die er is, ik heb daar al 4 keer Kaas besteld, ik ben super tevreden over de levering, ik zal Kaasmagazijn.nl zeker aanbevelen.
24 mrt 2024
Stuk voor stuk prima kazen. Ik heb slechts van één ding spijt; ik heb van de Maasdammer maar één kilo besteld in plaats van vijf..wat een topkaas is dat👌
RB
R. B.
Nidda

Zeer goede online retailer

Grote keuze aan kazen, smaken van zeer goede kwaliteit, goede prijzen, zeer goede verpakking en snelle levering. Zeer goede online retailer!!

Kwaliteit kaas !

Vlot bestellen, snelle levering en top kazen meer heb ik niet nodig! Doe zo verder en tot de volgende aankoop, bedankt aan gans jullie team!