Beoordelingen voor www.rosebikes.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 12 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 56 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

goede producten
4.00

Alles prima geregeld ook de service via de mail verliep erg prettig.

tevreden van de leveringen

Snel geleverd, prijs OK.
4.33

Levering is snel binnen. Verzend kosten zijn hoger dan gemiddeld.
3.67

De prijswijziging na betaling vind ik niet kunnen
3.33
Redelijk

www.rosebikes.nl antwoordt: 08-07-2016
Bedankt voor uw feedback. In verband met de problemen met de creditcard en de vertraging bij ons is de levertijd langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Het ROSE Bikes team

Kwaliteit en service is zoals het hoort
4.00

Prima kwaliteit, goede prijs en dito levering.
5.00

Wij bestelden op 15 06. Toegegeven er ging iets fout met de visakaart door onze schuld. Op Zaterdag 18 06 gebeld om 9u en bevestiging gekregen dat alles ok was. Pas op 22 06 is alles op gang gekomen en vandaag 25 06 19u30 nog niks gekregen...
3.00
Redelijk

www.rosebikes.nl antwoordt: 08-07-2016

kwaliteit van michilin binnen banden ,de ventielen die waren beschadigt ,ik heb zelf de ventielen vervangen.
3.67

Heldere website, compleet assortiment, prima producten en service. Levering duurt een dag of vier, dat zou sneller mogen.
4.33

Al verschillende keren wat besteld en nog steeds zeer tevreden.
Ook de prijs is gunstiger dan in mijn omgeving.

www.rosebikes.nl

Duitsland
Amtsgericht Coesfeld HRB 8315
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Erwin Rose, Stefanie Rose, Thorsten Heckrath-Rose
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.rosebikes.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen