twinsport.nl- Logo - Reviews

twinsport.nl 
Reviews:

1.206 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.808 reviews in totaal  

twinsport.nl- Logo - Reviews

twinsport.nl 
Reviews:

1.206 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.808 reviews in totaal  

Reviews Overzicht

Klanten melden meestal positieve ervaringen met twinsport.nl. Klanten zijn positief over de snelle levering, de vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice, de doorgaans snelle en duidelijke communicatie, de aantrekkelijke prijzen, het eenvoudige retourproces en de goede productkwaliteit. Er zijn echter ook aandachtspunten zoals vertragingen, onduidelijke leveringen, deelleveringen, bereikbaarheid en communicatie van de klantenservice, producten die niet op voorraad blijken, soms gebrek aan transparantie over de bestelstatus, prijsverschillen, hoge retourkosten, trage terugbetalingen en klachten over verkeerde maten of kleurafwijkingen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.

Reviews voor twinsport.nl

 Sorteren  
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wij wensen u veel plezier van uw aankopen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Community-lid 
2 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal sterren. Zien we u nog eens terug bij Intersport Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport twinsport
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Beste Jeffrey, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij waarderen dat u hier de tijd en moeite voor heeft genomen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw recensie! Uiteraard hopen wij u in de toekomst nog eens terug te mogen zien bij Twinsport. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Geen bevestiging dat spullen binnen zijn. Op de bonnefooi langs gelopen waar ze al een tijd lagen…
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u geen email heeft ontvangen dat uw bestelling klaar lag. Dit gaan wij zeker intern oppakken. Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
2 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling. Zien wij u nog eens terug in onze Webshop of in een van onze winkels? Met vriendelijke groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Slechte back office; prijzen die met korting op de factuur staan worden niet volledig gecrediteerd bij retourzendingen.
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback Wat vervelend dat u deze ervaring bij ons heeft. Kunt u ons hier over een email sturen naar Klantenservice@twinsport.nl ? Uiteraard kijken wij graag met u mee naar een oplossing. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te zien dat u ons maar 3 sterren geeft. Uiteraard zijn wij erg benieuwd waarom u ons deze beoordeling geeft en wat wij aan onze service kunnen verbeteren. Zou u dit willen toelichten in een email? U kunt deze mailen naar Klantenservice@twinsport.nl Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te zien dat u ons maar 1 ster geeft. Uiteraard zijn wij erg benieuwd waarom u ons deze beoordeling geeft en wat wij aan onze service kunnen verbeteren. Zou u dit willen toelichten in een email? U kunt deze mailen naar Klantenservice@twinsport.nl Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews

Korte retourtermijn en verandering in maat

Precies dezelfde schoenen (Meindl Caribe GTX) als een aantal jaar geleden, in dezelfde maat en enkel een andere kleur, zijn opeens veel te groot. Omdat het een cadeau was kwam ik daar te laat achter voor de korte retour termijn van minder dan een maand. Nu kan ik ze niet meer omwisselen voor een andere maat ondanks dat het kaartje er nog aan zit.
Antwoord van twinsport.nl
Beste Lisa, Bedankt voor uw feedback. Als u de bestelling heeft geplaatst bij Twin Sport ( voorheen Intersport Twinsport ), dan heeft u 28 dagen retour termijn. Als het om een winkel aankoop bij ons gaat heeft voor het retour brengen 14 dagen. U mag ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken wat we voor u kunnen doen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
2 Reviews
Hebben nog steeds onze bestelling niet, huisnummer klopte niet, stond 44 en moest 4 zijn. Geprobeerd om het te veranderen, maar te vergeefs. Zijn hier maar een paar huizen. Het adres staat wel juist en op de brievenbus. Moest dus alles annuleren en opnieuw bestellen. Is ondertussen al lang gebeurd, nog steeds niks toegekomen. Dit blijft duren!!!
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag Marc, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat we inmiddels ook via de email contact met u hebben. Wij gaan er alles aan doen de schoenen zo snel mogelijk te versturen. Helaas was er iets mis gegaan bij de 2e bestelling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Ik wacht al meer dan n week op mijn oakkket
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er inmiddels een POSTNL onderzoek is aangevraagd voor uw bestelling. Zodra wij meer weten krijgt u van ons een nieuwe mail. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews

Geen levering/communicatie

Geen bericht of mijn bestelling al binnen is, terwijl ik het af wil halen in de winkel. Alles is al betaald, we zijn inmiddels 2 weken verder. Moet ik er zelf weer achteraan bellen.
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag Max, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u heeft gekozen voor winkel afhaal in Den Bosch. We hebben u via de email op de hoogte gebracht dat uw bestelling klaar ligt en dus afgehaald kan worden. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
3 Reviews
Ik krijg 2 x het verzoek om feedback te geven, maar ik heb nog iet eens bericht gehad dat mijn pakket in de winkel is afgeleverd. En daarbij is het ook nog te laat!
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u heeft gekozen voor winkel afhaal in Nijmegen. Helaas gaat er iets mis met de automatische mail die de klant krijgt zodra de bestelling is geariveerd. Ik raad u daarom aan even naar de winkel te bellen. Dit kan via: 024-3823210. Ik ga er namelijk vanuit dat uw bestelling klaar ligt. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te zien dat u ons maar 2 sterren geeft. Wij zijn erg benieuwd wat wij aan onze service kunnen verbeteren. Kunt u ons een email hierover sturen naar klantenservice@twinsport.nl? Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Meer dan week geleden bestelling gedaan, nog niets ontvangen en ook geen update van vertraging. En klantenservice niet bereikbaar
Community-lid 
1 Reviews
Bestelling gedaan. Reactie dat ze klaar gingen maken. Hoor niets meer. Vreemd.. even een update lijkt me fijn.
Antwoord van twinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat u heeft gekozen voor winkel afhaal bij het bestellen. Doordat het pakket mee gaat met de interne vracht kunt u het helaas niet volgen. Het kan ongeveer 3 tot 5 werkdagen kan duren voordat uw bestelling in het gewenste filiaal is. Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft gehad en dat uw bestelling klaar ligt om af te halen. Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag. Met sportieve groet, Twin Sport.
Community-lid 
1 Reviews
Mijn pakket is nog niet bezorgd.volgens Post nl app is het al bezorgd.
Antwoord van twinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat u via onze klantenservice al contact met ons heeft en dat er een POSTNL onderzoek is aangevraagd. Zodra wij meer weten krijgt u een nieuwe email. Met sportieve groet, Twin Sport.