thecofcosmetics.com/nl/

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2023
thecofcosmetics.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Met een leuke kortingscode was het product aanzienlijk goedkoper dan op andere websites. Ook was de bezorging gratis en in de week voor kerst, zelfs op tijd geleverd. Ook nog 2 gratis testers erbij. Erg tevreden.
TD
Thirza d.
Asperen

Die Geschenke die bei der Sendung dabei sein sollten waren nicht dabei Bin etwas eintauscht

Beoordelingen voor thecofcosmetics.com/nl/

Super evaring,niet alleen kon ik mijn favoriete producten kopen hier in Nederland maar ook nog eens snele levelering en prachtige ingepakt.
BM
Bianca M.
Alkmaar
Snelle bezorging en top product
Snelle bezorging
Goede service
Fijne klantenservice die goed geholpen heeft bij een oplossen van een probleem. Snelle verzending ook
DJ
Dunnie J.
Terneuzen

Top!

Prima prijs en snelle levering, zeker een aanrader.
27 jan 2024
Vandaag besteld ,volgende dag in huis
Goed ingepakt parfum, snel bezorgd
The grey Comfort + face cream
Thirza d.
Asperen

Eerste bestelling, zeer tevreden

21 aug 2023
Prima service! Vanwege een fout van postnl is mijn pakket kwijtgeraakt. Thecofcosmetics heeft mij netjes te woord gestaan en mijn bestelling opnieuw verstuurd. Ik kan ze met gerust hart bij iedereen aanbevelen!
JJ
Jan J.
Ravenstein (NL)
Prima klantenservice: er was onterechte onduidelijkheid over een bestelling. Keurig teruggebeld en geholpen. Dikke duim!
17 aug 2023

Snelle service en mooie producten.

Snelle service, mooie producten die bij mijn ethics passen en goed en aantrekkelijk verpakt verstuurd.
Handtekening bezorging was onpraktisch voor ons. Als we niet thuis zijn gewoon opnieuw proberen.