thesilvermountain.nlBeoordelingen

thesilvermountain.nl- Logo - Beoordelingen

thesilvermountain.nl - Aan- en verkoop gouden en zilveren baren en munten

Bij The Silver Mountain kunt u fysiek goud en zilver kopen tegen de scherpste prijs van Nederland. Wij leveren bekende beleggingsmunten zoals de Maple Leaf en de Krugerrand van erkende producenten. Bovendien kunt u bij The Silver Mountain veelal goud en zilver kopen wat direct uit onze voorraad leverbaar is, altijd tegen de scherpste prijs, gebaseerd op de actuele goud- en zilverprijs. Wij leveren volledig verzekerd via Mikropakket, FedEx of DPD.
The Silver Mountain B.V.

4.53/5.00

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over thesilvermountain.nl

De informatie over de website was voor mij niet duidelijk genoeg. Ik dacht dat ik voor 1 kg zilveren munten kocht, maar dit bleek 1 munt van 1 kg te zijn. Ik had geen idee dat zulke grote munten bestonden. Thesilvermountain wilde mijn bestelling niet terugnemen. Wel terugkopen, maar dan zou ik ruim 150€ verlies leiden. Jammer.
Super tevreden !
Ik heb exact ontvangen wat ik bestelde Dank van harte voor de prima service.
Het is ok om te wachten, maar kopersbescherming zou niet ingetrokken moeten worden bij vertraagde levering. Kennelijk was het pakketje dat weer terug gestuurd is van iets anders. Graag hoor ik vantevoren wanneer de levering start
 Antwoord van thesilvermountain.nl
Goedendag, door de extreme drukte in de markt van afgelopen weken heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Hiervoor willen wij u onze excuses aanbieden. Wij nemen morgen contact met u op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, The Silver Mountain
het kan niet beter
zeer goed