wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

3 aug 2023

ik bezit geen foto

goedemiddag, ik heb sandalen besteld in de overtuiging dat het een goed voetbed is, maar het is net te smal! dus blaren aan de zijkant buiten voet.
4 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer dat het voetbed niet helemaal goed past met uw voet, het is altijd afwachten of het lekker zit. Mocht u hulp of informatie willen hebben, dan kan u altijd even contact opnemen met een van onze Wolkyshops of een mailtje sturen naar onze klanten service, iedereen wil u graag helpen. Hartelijke groet, team Wolkyshop
9 aug 2023
Ik heb de schoenen helaas de zelfde dag terug gestuurd ze waren kapot . Maar heb nog niks gehoord jammer genoeg. Graag wil ik mijn centen terug.
9 aug 2023
Wat jammer om te horen dat de schoenen niet naar behoren waren! In onze mail kan ik echter geen mailcorrespondentie vinden tussen u en wolkyshop. Hoe heeft u ons geprobeerd te bereiken, want dan gaan we er natuurlijk direct achteraan. Voor vragen over uw retour kunt u maandag tot en met vrijdag contact met ons opnemen zowel telefonisch als per e-mail: info@wolkyshop.com We helpen u graag verder. Groetjes, Team Wolkyshop
Betalen gaat in een dag, geld terugkrijgen duurt bijna 1,5 week… En maat 40 blijkt inmiddels maat 39 te zijn. Dat vind ik vreemd.
11 jul 2023
Aan een retourbetaling gaan meerdere handelingen vooraf. Het pakket moet allereerst door de vervoersdienst bij ons zijn afgeleverd, dan controleren wij de inhoud en daarna volgt de terugbetaling. Hierdoor duurt terugbetaling langer dan het betalen van de order zelf :-) Groeten Team Wolkyshop
18 jul 2023
het waren niet de sandalen die ik besteld had dus naar huis zonder sandalen. de correcte bestelling is toen wel thuis geleverd.
25 jul 2023
Eind goed, al goed hopen wij. Groeten Team Wolkyshop
Kwaliteit prima. Maar levertijden!!! Waardeloos Reageren wel sneller als je klaagt per mail. Gaat het ineens een stukje sneller
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing hebben we inderdaad vertraging in onze verzendprocessen gehad. Het is fijn dat u contact met ons zocht zodat wij sneller konden ingrijpen. Groeten Team Wolkyshop
29 aug 2023
Trage reactie, duurt paar dagen, dan dag inpakken, dan dag later verzenden. Geen bericht van levering. Was gelukkig thuis.
30 aug 2023
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. In ons systeem kunnen wij zien dat u op zondag 20-8 een bestelling heeft geplaatst en dat dit donderdag 24-08 is bezorgd door de vervoersdienst. Uw paar schoenen moest vanuit een winkelfiliaal komen en op maandagen zijn de winkels gesloten. Vandaar dat het donderdag is bezorgd. Het is jammer om te horen dat u vanuit de vervoersdienst niet op de hoogte bent gehouden over de levering van uw bestelling. Als u vragen heeft over uw bestelling en/of levering, mag u ons voortaan altijd bellen of mailen. We helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Team Wolkyshop.
25 okt 2023

Geen schoenen

Besteld in de Wolky shop geen telefoontje of mail of de bestelling in de winkel is gearriveerd anderhalve week geleden
26 okt 2023
Goedemorgen mevrouw, wat vervelend om te horen dat er nog geen contact is gezocht. Uw schoenen zijn namelijk verstuurd en zullen één deze dagen bij ons winkelfiliaal aankomen waar u ze kunt passen. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Groet Wolkyshop
Omdat ik de dacht dat de betaling rechtstreeks naar Wolky shop ging ,niet via voor mij een onduidelijk getaalsysteem.
Antwoord van wolky.nl
U kunt bij ons kiezen voor betaling via Ideal creditcard of voor achteraf betaling via Klarna. Groeten Team Wolkyshop
26 sep 2023
Ze zeggen dat je op wolken loopt maar helaas voor dat bedrag zijn het stijve schoenen en geen prettiger inlegzolen
26 sep 2023
Helaas heeft u blijkbaar niet het juiste model. We hebben meerdere leesten waarop onze schoenen worden gemaakt, zodat er voor elke voet iets passends tussen zit. Groeten Team Wolkyshop
21 sep 2023
Snelle bestelling, snelle levering maar…zeer harde sandalen, niets soepels aan. Ongemakkelijke sandalen. Jammer.
22 sep 2023
Wat jammer dat deze sandalen niet is wat u had verwacht. Gelukkig hebben wij verschillende modellen met verschillende zolen. Mocht u graag advies willen bent u altijd welkom in een van onze winkels voor een model wat u beter past. Mocht u liever online shoppen en wilt u advies over een model dan kunt u ons altijd bellen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
retour sturen is ontzettend ingewikeld en moeizaam. bestelling kwam na 2 weken dat is tegewording echt lang
Antwoord van wolky.nl
Helaas waren onze retourinstructie op waardoor deze niet met de schoenen konden meegestuurd. Wij beseffen ons goed dat dit voor problemen kan zorgen en bieden hiervoor onze excuses aan. Groeten Team Wolkyshop
Betere service. Had nieuwe slippers, garen ging los, moest ze terugsturen. Nu al 2 weken geen slippers.
Antwoord van wolky.nl
Wij proberen klachten altijd zo snel mogelijk op te lossen. Omdat wij geen eigen reparatie afdeling hebben is het helaas zo dat er wel wat tijd voor nodig is om klachten op te lossen. Groeten Team Wolkyshop

De bestelling verliep goed, bezorging niet

De bestelling verliep goed, maar slechte bezorging: de bezorger zette het pakje zomaar voor de deur.
31 mei 2023
Fijn om te horen dat de bestelling goed is gegaan. Als wij de bestelling versturen zijn wij afhankelijk van de vervoerder. Mijn excuses dat het niet is gegaan zoals het zou horen. Met vriendelijke groet, team Wolkshop
als de kleur niet meer op voorraad is neem dan contact op met de klant maar laat die niet wachten
11 jul 2023
Hierin heeft u helemaal gelijk. Door drukte en onderbezetting is dit de laatste tijd helaas niet gebeurd. Groeten Team Wolkyshop
22 mei 2023
8 dagen levertijd, en ook geen info daarover, wel na mijn navragen waar de bestelling blijft.
23 mei 2023
Uw schoenen waren niet meer op voorraad bij ons Centraal Magazijn, maar bij een van onze winkels. Door de volgorde in het acceptatieproces van de orders en de zondag- en maandagsluiting van deze winkel duurde het wat langer dan normaal voor uw bestelling verstuurd werd. Onze welgemeende excuses hiervoor.
TV
T. V.
VENRAY
31 mei 2023

breedte van het model.

Jammer dat er geen breedte maat wordt vermeld, dus ook deze zending is retour gegaan.
1 jun 2023
Wolky werkt niet met breedtematen, maar mocht u vragen hebben over de breedte van een bepaald model, kunt u altijd onze klantenservice even bellen of mailen voor meer advies.
27 okt 2023
Graag sneller leveren. Controle of er ook inlegzooltjes in de schoenen zitten.
23 aug 2023
Bij de winkel stond er geen briefje op en is het gewoon in het magazijn gezet.
29 aug 2023
Wat vervelend voor u, onze excuses. Heeft u de schoenen inmiddels kunnen passen?
10 mei 2023
1 mei 2023 een paar schoenen gekocht en tot heden nog geen schoenen ontvangen.
10 mei 2023
Goedemiddag mevrouw, wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat u de bestelling 1 mei heeft geplaatst en dat wij 2 mei de bestelling al hebben verstuurd. Waarschijnlijk heeft de bezorger voor een dichte deur gestaan, want het pakket ligt klaar bij het GLS servicepunt om opgehaald te worden. Groet, Team Wolkyshop
28 sep 2023

Mail

Ik zou en mailtje krijgen als mijn schoenen in de winkel waren om te passen.
28 sep 2023
We hebben contact gehad en alles is gelukkig toch nog helemaal goed gekomen. Veel plezier van een schoenen. Hartelijke groet, team Wolkyshop.