wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

paar besteld bij het ophalen kleurverschil
Antwoord van wolky.nl
Dat is natuurlijk heel vervelend. Wij zien dat u de schoen had gereserveerd in 1 van onze winkels, gelukkig kwam u er zo op tijd achter. Groeten Team Wolkyshop
14 nov 2023
Bestellingen worden niet goed verwerkt!
14 nov 2023
Wij willen graag van u weten wat er niet goed is gegaan, hiervoor zullen wij via de mail contact met u opnemen. Team Wolkyshop
19 sep 2023
Een wijde van een schoenen gegeven .
19 sep 2023
Bij de product omschrijving wordt aangegeven hoe ruim de schoen valt. Groeten Team Wolkyshop
GL
Guurtje L.
Amersfoort
25 jul 2023
De schoen maat 41 was veel te klein
25 jul 2023
Wat vervelend! Voor modellen die wat ruimer vallen kunt u altijd met ons contact opnemen! We helpen u graag.
AP
Annushka P.
Eindhoven
26 mei 2023
Levertijd en communicatie daarover
26 mei 2023
Goedemiddag, wat vervelend dat de communicatie niet helemaal goed en duidelijk is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak. Gelukkig heeft u uw bestelling inmiddels ontvangen. Ik hoop dat deze bestelling naar wens is. Ik wens u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Schoenen waren niet hetzelfde.
Antwoord van wolky.nl
Wilt u ons via de mail laten weten wat precies het probleem is dan kunnen wij kijken voor een passende oplossing. Groeten Team Wolkyshop
Schoenen kwamen na 2 weken aan
9 mei 2023
Het spijt ons dat de verzending lang heeft geduurd, wij hopen dat u wel veel plezier zult hebben van uw aankoop. Groeten Team Wolkyshop
Heb nog steeds niet ontvangen
Antwoord van wolky.nl
Goedemiddag mevrouw, Wat vervelend dat het pakket nog niet bij u is aangekomen. Deze periode wordt gemarkeerd als drukste periode bij de vervoersdiensten waardoor verzending helaas langer kan duren dan normaal. U mag altijd bij vragen over uw bestelling contact met onze klantenservice opnemen. Wij zoeken het uiteraard graag voor u uit! Groet, team Wolkyshop
12 jul 2023
De levering duurt best lang
12 jul 2023
Goedemiddag, over het algemeen worden bestelling binnen enkele dagen naar u toegestuurd. Helaas kan het zijn dat er een model niet op voorraad is in ons magazijn, hierdoor kan het soms iets langer duren voordat u uw bestelling ontvangt dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
24 okt 2023
Mijn bestelling opsturen!
24 okt 2023
Het spijt ons dat PostNL uw bestelling niet naar behoren heeft afgeleverd. Wij proberen te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren en zullen u via de mail op de hoogte houden. Groeten Team Wolkyshop
service en toonzetting
Antwoord van wolky.nl
Wij doen altijd ons best, maar soms is dit niet genoeg. Het risico van via de mail communiceren is dat het anders kan zijn geschreven dan hoe het wordt gelezen. Dit geldt voor beide kanten maar wij vinden het heel vervelend dat dit een nare smaak bij u heeft achtergelaten en dat kan natuurlijk niet de bedoeling geweest zijn. Groeten Team Wolkyshop
JV
Jannie V.
Harderwijk
Zeer slechte service
11 jul 2023
Door de drukte en onderbezetting is er helaas vertraging geweest in onze verwerking. Gelukkig is inmiddels alles weer op orde. Groeten Team Wolkyshop
3 aug 2023
Wat Sneller zenden.
kwaliteit
Antwoord van wolky.nl
Graag horen wij wat de reden is van deze beoordeling zodat wij wellicht iets kunnen verbeteren. Team Wolkyshop
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer om te zien dat u een slechte ervaring met ons heeft. Helaas kunnen wij geen correspondentie met u vinden waar deze ervaring op gebaseerd is. U mag altijd met onze klantenservice contact opnemen als u problemen ondervindt, want wij helpen u graag verder. Groet, Wolkyshop
VV
Tolman T.
Oosterstreek
15 jun 2023
15 jun 2023
Onze excuses voor de late afhandeling van uw retour. Door een wijziging in de administratieve afhandeling van het retourproces was helaas een achterstand ontstaan in de verwerking van de retouren. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop