wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Super service!

Zoals altijd correct geleverd. Mooi ingepakt en super blij met het extra cadeau. Schoenen zijn precies zoals verwacht en zitten heerlijk.
23 dec 2023
Hele goede schoenen, hoeven nauwelijks aangepast te worden voor mijn moeilijke voeten. En levering binnen 2 dagen ondanks de Kerstdrukte.
23 dec 2023
Dat is heel bijzonder dat u de schoenen snel heeft gekregen ondanks de kerstdrukte! Fijn dat het snel in huis is, hulde voor de vervoerder! Hartelijke groet, team Wolkyshop.
10 nov 2023
Ik heb schoenen retour gestuurd en in Zwolle nieuwe gekocht. Het was mij niet duidelijk dat ik ze daar in de winkel ook terug kon brengen.
Antwoord van wolky.nl
Het heeft onze voorkeur om alles in ons Centrale Magazijn retour te ontvangen dus het is wat ons betreft helemaal prima hoe u dit heeft gedaan. Team Wolkyshop
4 aug 2023
Ik heb 2 x gebeld en werd netjes en vriendelijk behandeld. Er werd ook direkt navraag gedaan waarom mijn klompen nog niet waren gekomen.
Goede afhandeling van de bestelling gevolgd door een paar prachtige lekker zittende leuke schoenen! Ik begin een Wolky-addict te worden😜👍
Jullie hoeven aan het comfort niks te doen schoenen zij perfect wat voor schoenen het ook zijn maar de prijs vindt ik altijd wel erg hoog
20 mei 2023
De schoenen zijn geweldig, vooral met moeilijke voeten. Je loopt op mooie, vrolijke en moderne schoenen, terwijl je lastige voeten hebt.
9 nov 2023
snelle service. Ik kreeg een tasje bij mijn schoenen, had eigenlijk een kaart verwacht zodat ik een paar schoenen kon weggeven of winnen
Antwoord van wolky.nl
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, het spijt ons dat u nu niet mee kunt doen met de win-actie. Team Wolkyshop
WS
Winette S.
Hardinxveld
6 okt 2023
Snelle levering van een top product. De geur van leer van een klasse schoen die heel erg lekker loopt en als voor mijn voet is gemaakt.
Antwoord van wolky.nl
Wat een Top Reactie :-) hartelijk dank voor deze mooie woorden. Groeten Team Wolkyshop
CT
Cristel T.
EDE GLD Niederlande
8 aug 2023
Veel keuze en achteraf betalen, ook makkelijk retour te regelen. De gestelde schoenen voelen echter geen te klein en te smal dus retour.
De bestelling kwam op tijd. Jammer dat mijn paar gekochte schoenen niet in de voor mij nabije winkels te koop is. Ik koop ze elke zomer.
Kwaliteit schoen prima De doos eas wel beschadigd, eeen veter uit de schoen, we hadden het idee dat we een retourzendig hadden gekregen
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 4 sterren. Wat vervelend dat u op deze manier u bestelling heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet waar wij voor staan en wat wij willen. Ik hoop dat uw aankoop naar wens is. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij het graag.
29 aug 2023

Professioneel

Snelle afhandeling + de mogelijkheid om de schoenen in een wolky winkel te laten bezorgen en passen en daarna af te rekenen. Geweldig!!
30 aug 2023
Wat een leuke beoordeling! Hartelijk dank. Lieve groet, Team Wolkyshop
14 jul 2023
Bizonder schoenen met een prima voetbed , ik zou graag meer schoenen /laarzen zien voor bredere voeten dan zou ik nog meer bestellen !
Snelle levering, sandalen met m’n aangepaste zolen waar ik zo op weg loop! Top schoenen, m’n tweede paar…maar zeker niet m’n laatste…
Prima schoen, helaas heeft mijn man een brede voet, hij kon niet goed in de schoen komen. Helaas stond dit niet vermeld bij de schoen.
Schoenen zitten prima aan m'n voeten. Ik koop al jaren wolkys. Soms kon ik het me niet veroorloven. Het laatste jaar koop ik ze weer.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen en bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat waarderen wij enorm! Groet, Wolkyshop
24 mei 2023
werd binnen 2 dagen gebeld en goed geadviseerd bij het passen schoenen zijn goed en volgens omschrijving en afbeeldingen op de site.
AS
Annie S.
Deurne
11 jul 2023
Heb al verschillende schoenen van Wolky en ze zijn allemaal zeer comfortabel en gemakkelijk om te stappen kan niet verbeterd worden.
9 nov 2023
Mooie schoenen, snelle levering! Ze lopen heerlijk en is een verrijking voor mijn voeten. Meer in maat 35,5 zou helemaal top zijn!