wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.204 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

11 aug 2023

Fijn winkelen op deze manier

Krijg altijd de goede schoenen Terugsturen vaak niet nodig maar als het niet anders is, gaat dit ook zonder problemen.
14 aug 2023
Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Groeten Team Wolkyshop

Pasvorm

De pasvorm is uitstekend en voelt bij elke type schoen hetzelfde dus is het aandoen en weglopen!! Zo blij met Wolky!!!
24 mei 2023
Erg handig om online een paar modellen te kiezen en de schoenen vervolgens bij een Wolky-winkel in de buurt te passen.
22 mei 2023
De snelle levering en het duidelijk aangeven dat het mogelijk is dat de schoenen geschikt zijn voor podoligische zolen.
12 mei 2023
Correcte levering. Goede staat waarin de schoenen aankwamen. Laarsjes vielen klein uit( scheelde maat) goed opgelost!!!
Nou ik loop alleen nog op wolkys kan niet op andere lopen kunnen mijn eigen zooltjes in goede pasvorm gewoon geweldig
Alles naar wens gegaan, de mevrouw van de klantenservice heeft me heel goed advies gegeven, en nu loop ik op Wolkjes!

Goede kwaliteit schoenen

Ik heb al jaren Wolkyschoenen. U model Celebration rood gekocht en bevalt me erg goed. Fijne pasvorm en mooie kleur.
15 mei 2023
Ingepakt met zorg, kaartje erbij van de persoon due heeft Ingepakt. Zeer attent. Schoenen zijn perfect. Goede service
wolky's snel geleverd en zitten heerlijk! goed advies gekregen van de klantenservice! ga ze met veel plezier dragen!
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, hier worden wij heel blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
30 dec 2023
Snelle bezorging én snelle terug storting op bankrekening van betaald bedrag bij het terug sturen van het bestelde !
Fijn dat alles naar uw tevredenheid is gegaan. Team Wolkyshop
Een zeer snelle en correcte levering van Nederland naar Frankrijk. En dat ook voor een minimale prijs. Grote klasde
17 aug 2023
Uw reactiviteit! Snelle verwerking van bestelling Te verbeteren zou zijn de procédure voor het ruilen van artikelen
18 aug 2023
Dank voor uw fijne reactie, we spelen uw opmerking door! Met vriendelijke groet, team Wolkyshop.
26 okt 2023

Mooie klompen.…

De bestelling was op tijd .werd goed geïnformeerd waneer ik ze kon passen on de winkel. Heb ze daarna ook gekocht.
27 okt 2023
Heerlijk dat alles naar wens is verlopen. Warme groet, team Wolkyshop.

Top verzorgd

De verzorging van het pakket, de vriendelijkheid in de communicatie en het mogelijk maken van gratis retourneren
26 sep 2023

Attent

Omdat ikzelf een fout had gemaakt met verkeerd huisnummer, werd ik door jullie gebeld. Dit vond ik zeer attent.
26 sep 2023
Fijn dat hierdoor de verzending goed is verlopen. Groeten Team Wolkyshop
8 sep 2023

Advies medewerkers

De medewerkers van Wolky, Utrecht, is een hele fijne, goede en eerlijke verkoopster. Geeft goede raad en advies.
1 okt 2023
Snel, gemakkelijk en duidelijk. Heb de bounce besteld fijne schoenen ze doen hun naam eer aan je loopt op wolken
2 okt 2023
De Bounce is inderdaad een heerlijk model. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Groeten Team Wolkyshop
16 mei 2023
contact opnemen als 1 item niet in huis is. Klant hoort pas later het is niet in huis. dan pas item 1 verstuurd.

Goede service

Fijne schoenen en net nadat ik besteld had waren ze ineens de aanbieding en heel netjes hebben ze dat verrekend
Antwoord van wolky.nl
We zijn ook blij dat we het mooi hebben kunnen regelen, veel loopplezier. Hartelijke groet, team Wolkyshop.