wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

KO
K O.
Staphorst
25 okt 2023
Verwerkt ontzettend de retourzending van het artikel en de terugbetaling daarvan van de factuur
AA
Annet A.
Den haag
20 jul 2023
Goede kwaliteit Een week op de bestelling moeten wachten. Schoenen vallen kleiner dan normaal.
Heb verschillende schoenen, over het algemeen gaat het goed. Niet alle schoenen zijn even breed.

Slippers

Snelle bezorging, en t product wat besteld is , is netjes geleverd in de gevraagde kleur en maat
31 mei 2023

De schoenen die ik heb besteld heb ik waren dus niet goed

De schoenen die ik heb besteld heb ik terug gestuurt in de rechter schoen zat een krakend geluid

besteld en volgende dag al in huis

besteld en volgende dag al in huis, met event. retourbon erbij Zeer duidelijkben zeer tevreden
Dank u wel voor uw 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
YM
Yvonne M.
Holland
26 dec 2023
Goede kwaliteit, makkelijk bestellen, productomschrijving is juist, geleverd zoals afgesproken
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles naar wens is gegaan. Daar zijn we blij mee! U vast ook! Hartelijke groet, team Wolkyshop.
29 sep 2023

Alles goed

Snel goed duidelijk goed verpakt eenvoudig retourneren en uiteraard goede kwaliteit schoenen.
De schoenen paste mij niet helaas, maar het retourneren en de terugstorting zijn vlot verlopen
RK
Ron K.
Vlissingen
10 mei 2023
Hele goede kwaliteit. Verbetering: laten weten wanneer de schoenen komen (bij meerdere paren).
Snelle levering en mijn vertrouwde Wolky schoenen Lopen heerlijk en helemaal naar mijn wens
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
27 jul 2023
Goede kwaliteit, snelle levering en prima service, mocht iets een keer niet naar je zin zijn.
Het heeft wel heel lang geduurd voor de bestelling binnen was, maar de sandalen zijn perfect,
Prettige site, duidelijke foto's en de optie om schoenen te reserveren in een stenen winkel.
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw fijne opmerkingen, dat doet ons goed! Hartelijke groet, team Wolkyshop.
24 aug 2023
Prettig dat je veel modellen kunt bestellen en rustig kan passen. Positief achteraf betalen
LV
Linda v.
Rotterdam
Fijne sandalen met uitneembare binnendoor zodat m’n steunzolen erin kunnen: zonder moeite ❣️
NW
Nicoline W.
Oostvoorne
Sneakers lopen lekker met de steunzolen erin. Precies de kleur die afgebeeld was lichtblauw.
Ik vind specifiek, deze Wolkys Comfort antique Nubeck. heel fijn, breed voor probleemvoeten

vol verwachting …

Ik moest vol verwachting iets langer wachten , maar ben er blij mee. Toch naar verwachting.
LV
Liz V.
Panningen
20 okt 2023
Geen idee heb alleen maar wolky schienen. Zitten perfect. Misschien goedkoper maken? Whaha