Stikets.nl- Logo - Beoordelingen

Stikets.nl

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden698 beoordelingen in totaal

Ordered the space school bag for my 4 year old daughter and she absolutely loves it; It is of good material and has a nice design (separate zipper for water bottle and food); the name tag was also nicely printed; Though still feel its quite expensive! Eur 20-25 could balance the price-quality equation but at a Eur 33 (with the name tag), it is little too much.
NK
Nit K.
Rotterdam

6 okt 2023
Stickers besteld voor de flessen van mijn dochter met naam voor de opvang. Echter product geleverd zonder naam. Website werkt niet naar behoren (geven zij niet toe) en de service is slecht. In begin krijg je vrij snel antwoord maar een oplossing krijg je niet. Je moet meermaals mailen voor je überhaupt weer antwoord krijgt zonder concrete oplossing. Levering duurde ook langer dan aangeven is.

Beoordelingen voor Stikets.nl

SS
Su S.
Utrecht
12 jul 2024

Snelle bezorging & mooie kwaliteit stickers

Snelle bezorging, mooie kwaliteit stickers. Alleen heel jammer dat er in het pakket niet ook kleinere stickertjes zitten met naam én telefoonnummer.
28 jun 2024
Je word op de hoogte gehouden over je levering. En het artikel is precies zoals verwacht
Heel mooie kwaliteit we hadden 3 kofferlabels ontworpen en besteld. Top
7 jul 2024
Goed product, makkelijk in gebruik en snelle levering
2 jul 2024
29 mei 2024

Zeer fijne naam armbandjes en stickers

Zeer fijne naam armbandjes. De kinderen dragen ze bij ons daarom ook elke dag ook al is het niet nodig. De stickers zijn ook altijd goed en vaatwasser bestendig.
19 jun 2024
Keurig de maill met info over verzenden en aankomst .. Alleen een week !,,,,moeten wachten voor binnenkomst . Dat is een groot min punt….Veel te lang onderweg .
18 jun 2024
De levering zou graag wat sneller kunnen De producten en het aanbod zijn erg leuk
14 jun 2024
Snelle levering. Word aangetekend verstuurd. Dit is wat mij betreft niet nodig.
9 jun 2024
Nette en snelle levering
24 jun 2024
21 jun 2024
20 jun 2024
31 mei 2024

Express levering

Had besteld met express levering, maar heb het pas 2 dagen na de aangegeven datum ontvangen
23 mei 2024

Topkwaliteit en overzichtelijke website

Overzichtelijke website, eenvoudig om te bestellen en alle stappen vriendelijk en duidelijk, zelfs voor digibeten. De kwaliteit van de stickers die ik heb besteld zijn precies zoals ik het had voorgesteld. Ik zeg Klase!!
26 mei 2024
16 mei 2024