Stikets.nl- Logo - Beoordelingen

Stikets.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden670 beoordelingen in totaal

Ordered the space school bag for my 4 year old daughter and she absolutely loves it; It is of good material and has a nice design (separate zipper for water bottle and food); the name tag was also nicely printed; Though still feel its quite expensive! Eur 20-25 could balance the price-quality equation but at a Eur 33 (with the name tag), it is little too much.
NK
Nit K.
Rotterdam

6 okt 2023
Stickers besteld voor de flessen van mijn dochter met naam voor de opvang. Echter product geleverd zonder naam. Website werkt niet naar behoren (geven zij niet toe) en de service is slecht. In begin krijg je vrij snel antwoord maar een oplossing krijg je niet. Je moet meermaals mailen voor je überhaupt weer antwoord krijgt zonder concrete oplossing. Levering duurde ook langer dan aangeven is.

Beoordelingen voor Stikets.nl

Bestellingen zien er goed uit. Goede kwaliteit en snelle levering.
9 mrt 2024
Goede customization opties om het echt persoonlijk te maken.
Antwoord van Stikets.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je onze uitgebreide aanpassingsopties waardeert om het echt persoonlijk te maken. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar.
Fijne website, mooie stickers en netjes geleverd
Antwoord van Stikets.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze website en de geleverde stickers. Als je in de toekomst nog meer stickers nodig hebt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder!
goed I tgevoerd nette stick er s
Makkelijk en snel!
Antwoord van Stikets.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om het bestelproces zo eenvoudig en snel mogelijk te maken. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!
Alles zoals verwacht en lekker snel geleverd. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken.
Antwoord van Stikets.nl
Dat is geweldig om te horen! We streven er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, zowel qua productkwaliteit als qua service. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we klaar om je te helpen. Bedankt voor je positieve feedback en tot de volgende keer!
prima kwaliteit, goede website, snelle levering
Mooie stickers, snel geleverd.
18 feb 2024
De bandjes waren niet in elkaar te zetten
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Goede en snelle service. Tijdstip van de bezorging (DHL) klopte niet (dag later)
Goede kwaliteit. Gunstige prijs.
Alles was perfect
NK
Nit K.
Rotterdam

Very Good Quality School Bag

Topproducten

Al 3jaar op rij dat we stickers bestellen, De stickers plakken heel goed, ondertussen na 3jaar staan op de kledingstuks nog steeds de aller eerste labels die we erin hebben gestreken. En bij elk pakketje die aankomt is het hier feest in huis ❤️ Dankje voor de topproducten
RB
Richard B.
Amstelveeb
13 jul 2023
Fantastische service. Is mijn 2e bestelling. Weer goed geholpen door Daphne en weer snel geleverd! Kwaliteit en afwerking is perfect en voor een zeer goede prijs.
17 sep 2023
Plak stickers voor in kleding gekocht, erg tevreden. Leuk omdat je ze zelf kon ontwerpen... kleur plaatje & lettertype. Snelle levering ook!