hygienesupply.nlReviews

: 154Goed

Gecertificeerd sinds: 6-6-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hygienesupply.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hygienesupply.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-6-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor hygienesupply.nl

19 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

We hebben een x-aantal desinfectiematten gekocht voor het bedrijf waar ik werkzaam ben. Omdat we nog niet veel ervaring hadden met het gebruik van deze matten zijn wij uitgebreid ondersteund door de mensen van de klantenservice.

Ik deed een bestelling van een aantal Vikan producten en kreeg meteen de factuur, helder mooi lekker snel, vervolgens kwam er een doos binnen met een gedeelte van de bestelling en op de pakbon stond geen nalevering of backorder, even afgewacht en toch maar even een mailtje gestuurd en werd helder aangegeven dat er op 2 data nog een keer een levering kwam. Dit zou uit verschillende magazijnen komen, en zijn we een paar weken verder, 3 keer een transport bedrijf aan de deur, totaal niet duurzaam en geeft het mij meer kopzorg wanneer komt het, ik heb het nodig, meer bonnen klopt alles nu wel, een gedoe en werkt dit niet fijn, wellicht kan het wat helderder en soepeler lopen.

Beoordelingen voor hygienesupply.nl

van Rob d.
Zoals altijd gewoon goed. Goede spullen en snelle levering!
Snelle levering. Ik werd gebeld omdat ik een onlogischekeuze in mijn bestelling had gedaan tov de stelen die ik had besteld. Dit is telefonisch gelijk aangepast. Dat vond ik een goede service!
Leuk contact gehad met Wesley die me met goede raad omtrent mijn bestelling te woord stond. Daarbij nog een snelle levering, dus ik kom zeker terug!
Zonder te melden de helft Verzonden op de brief stond de andere helft wordt nagezonden..hadden ze best even mogen bellen
Na een dubbele bestelling. Kreeg ik een telefoontje of het wel korrekt was . Bedankt voor de recht zetting
Deskundig advies. snel geleverd
Stipte levering, goeie service.
van Rob d.
Duidelijk site. Goed advies.
Voor herhaling vatbaar!!
Niks op aan te merken
van w c.
Bestelling geplaatst op 18 juli en ondanks verschillende belletjes nog niet geleverd. Ook geen enkele update en we worden niet teruggebeld. Slechte zaak, ik zou hier niet bestellen.
Levering duurde lang, gebeld en zo terug gebeld worden, is nooit gebeurt. Het is omdat ik het product heel goed vind, maar anders had ik hier niet meer besteld.
geen sterren tot nu toe. geen idee wanneer bestelling geleverd wordt. alleen dat is al heel vervelend.
geen communicatie, niet terug gebeld, duurt lang voor levering