Oxigo- Logo - Beoordelingen

Oxigo

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2018
Oxigo voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Tijdens de aankoop-/ informatieprocedure werd ik door de medewerker rustig en deskundig geïnformeerd over de verschillen tussen de verscheidene mogelijkheden m.b.t. de apparaten. De website is overzichtelijk en toont veel en relevante informatie om een weloverwogen keuze te kunnen maken. De persoonlijke informatie tijdens het telefonisch gesprek beantwoordde aan alle vragen om tot aankoop over te kunnen gaan.

11 sep 2023
Onlangs heb ik de rugzak voor de inogen ROVE 6 gekocht. Positieve punten: - Stof van rugzak is degelijk - Boven op de rugzak zit klittenband om de slang te geleiden. - Veel ruimte voor het opbergen van mee te nemen materialen zoals bijvoorbeeld: batterijen, oplaadkabel, medicijnen en jas. - De binnenzijde van het opbergvak van de concentrator is de rugzijde van het concentrator keurig voorzien van noppen waartussen de concentrator wordt vastgezet tegen horizontale en verticale bewegingen. Negatieve punten: - Omdat de concentrator aan de buitenzijde van de rugzak is bevestigd, KLAPT de concentrator als eerste op de ondergrond, kan niet goed zijn voor de concentrator. Dit is op te lossen door aan de onderzijde van het concentrator vak een zelfde noppenbodem aan te brengen als aan de achterkant van het concentratorvak. Deze noppen zullen de schok opvangen. - Door de plaatsing van de rug van de concentrator tegen het rugzakgedeelte, dient bij iedere keer dat het toestel opgeladen dient te worden, de rits geopend te worden om vervolgens bij de achterkant van de concentrator te kunnen komen. Zeer onpraktisch omdat het toestel vaak iedere dag opgeladen dient te worden. - Omdat de rugzak zo groot is, dient te drager van de rugzak zich bewust te zijn dat hij/zij extra gewicht meeneemt. Extra gewicht betekent voor een longpatiënt extra energie verbruik.

Beoordelingen voor Oxigo

17 nov 2023
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze informatievoorziening, dat vinden we erg belangrijk. Bij toekomstige vragen staan we uiteraard ook voor u klaar. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
4 apr 2023

Orderbevestiging gaf aan levering binnen 1-2 werkdagen. Had de batterij op vrijdag besteld, maar op zaterdag al in huis. Batterij gaat 15 tot 16 uur mee. Prima dus voor een 7 tot 7.30 uur nachtrust. Wanneer de bevochtiger wel aan staat redt de batterij zo'n 6 tot 6.30 uur en is dan volledig leeg.
13 mei 2023

Oxigo zoekt oplossing voor klanten & niet-klanten

Heel simpel. Ben +/- 2 maand op zoek geweest naar een accessoire voor mijn CPAP masker. De verdelers waar ik tot nu toe bij kocht stuurden mij voor de aanschaf van het onderdeel door naar fabrikant Philips. Philips kan/mag echter niet aan particulieren leveren....en dat begrijp ik. Bij Oxigo was de zaak in 15' geregeld via de online chat. Klasse.
14 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat we u van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
3 apr 2023

Probleem pollen verholpen

Het filter wat ik besteld heb en het filter wat de leverancier van het resmed heeft gestuurd tegen pollen werken perfect samen het filter wat jullie geleverd hebben voldoet aan de gegevens die jullie hebben door gegeven ging van 1 uur naar 10 uur slapen zonder verstopte neus hier wordt je blij van top
4 apr 2023
Fijn dat het filter zo goed bevalt, daar worden wij ook blij van! Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
22 apr 2023

Janssens Alfons

Bij telefonisch contact heel vriendelijk en met kennis van zaken, na bestellen Email gekregen dat een deel van de bestelling niet paste op mijn toestel en dat het bedrag van dit onderdeel werd teruggestort, dat is allemaal perfect gelopen. OXIGO is een aanrader, nogmaals bedankt IVO !!!!!!!
Ik ben heel kundig en vriendelijk geholpen door Annika van Oxigo. De Oscimed anti-snurk riem is een super oplossing voor iemand met rugligging gebonden slaapapneu. Wat een fantastisch product. Ik ben er super blij mee. Het werkt echt
14 jul 2023
Spullen na 1 dag geleverd (zoals beloofd op website). Dit in tegenstelling tot een hoop andere websites die wel beloven maar niet nakomen. Bij vragen via mail over een instelling, vrijwel direct reactie en ook nog een oplossende.
14 jul 2023
Goed te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent over hoe u te woord bent gestaan, bedankt voor de beoordeling. Graag tot een volgende keer, het Oxigo team
16 nov 2023
gewoon zo doorgaan is al moeilijk genoeg, blijf op dit niveau, service, kwaliteit leveren en blijven doen, hoe druk jullie het ook krijgen . nooit tornen aan de kwaliteit, deze komt altijd voor kwantiteit!
17 nov 2023
Bedankt voor de aanmoediging Tin! We gaan zeker zo door. Graag tot een volgende keer, het Oxigo team
9 sep 2023
Oxigo bepaalt de straatnaam aan de hand van postcode en huisnummer en daar ging het mis. Een verkeerde straatnaam en derhalve de levering bij een servicepunt en niet aan huis. Voor de rest prima levering.
16 jul 2023

Toppie …

Ik had per ongeluk een verkeerde postcode opgegeven waardoor mijn pakketje op een ander adres bezorgd zou worden. Even bellen en gelijk geregeld. Na 2 dagen mijn pakketje in huis!
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw beoordeling, het was een kleine moeite dit voor u aan te passen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
28 mrt 2023

Uitstekende firma

De levering was supersnel. De service was uitstekend en het product is kwalitatief van een hoog niveau. Ik ben zeer tevreden. Is buiten alle verwachting.
30 mrt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u veel profijt van het aangeschafte artikel. Graag tot ziens, het Oxigo team
17 nov 2023
Super behulpzaam personeel! Het personeel van OXIGO is erg vriendelijk, behulpzaam en de service is geweldig. Bedankt voor de hulp in geval van nood!
17 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling! We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Graag tot ziens, het Oxigo team

Super service!

We zijn heel tevreden over Oxigo. Ze zijn betrouwbaar, leveren goede producten en geven persoonlijke aandacht. Ik kan Oxigo aan iedereen aanraden!
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor de beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens, het Oxigo team
28 okt 2023

Aankoop

Ondanks dat ik geen afspraak had, werd ik prima geholpen. Ze namen er alle tijd voor. Valt volgensmij niet veel te verbeteren.
29 okt 2023
U was van harte welkom, fijn te horen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor uw bestelling en voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
11 jul 2023

Snel

Producten zijn zoals beschreven. Snel geleverd. Ook telefonisch contact gehad met een andere vraag en zeer vriendelijk.
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u op meerdere aspecten tevreden bent over onze dienstverlening, dat vinden we leuk om te lezen. Graag tot de volgende keer, het Oxigo team
29 apr 2023
Ik had het verkeerde product besteld, hierop heb ik OXIGO gemaild. Direct antwoord gekregen en kan alles omruilen.
14 jul 2023
Snelle levering. Berichtgeving van bezorger DPD was alleen vaag. Ben een keer voor niets naar bezorgpunt gereden.
14 jul 2023
Vervelend dat de berichtgeving vanuit DPD niet helemaal helder was! Desondanks bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel profijt toe van het bestelde product. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
24 nov 2023
Snelle levering naar het buitenland, daarnaast ook hele snelle reactie op een vraag die ik per mail had gestuurd
24 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling en voor uw bestelling! We wensen u veel profijt van het bestelde product. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
7 nov 2023
Snelle bestelling, fijn dat ik het kon ophalen en ook daar nog informatie kreeg toen ik extra vragen had.