Oxigo- Logo - Beoordelingen

OxigoReviews

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Oxigo is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Oxigo kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Oxigo

265 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 dec. 2021
Snel, en netjes ontvangen. En een goedwerkend product zover ik tot nu toe kan beoordelen. Ik stond even te kijken om een handgeschreven woordje op de pakbon te zien, dat behoeft geen verbetering. Een kleine toevoeging aan de gebruiksaanwijzing zou kunnen zijn om het advies te geven de arm of hand waaraan gemeten wordt niet op een hard voorwerp zoals tafel of leuning te laten rusten. De bloedsomloop kan dan snel voor dat moment geblokkeerd worden waardoor het meten langer duurt of helemaal niet plaatsvindt. Dat is dan overigens wel duidelijk te zien aan een beperking van de weergegeven hartslag.

28 apr. 2022
Heb zondag 24 april bestelling gedaan en betaald. Heb tot op heden nog geen inogen one G3 rugzak ontvangen. Wel een melding dat hij dinsdag afgeleverd zou worden. Niets gehoord en geen briefje in de brievenbus. 27 en 28 april ben ik heel de dag thuis geweest in de hoop dat hij na geleverd zou worden, maar mooi niets gehoord of gezien. Wanneer ik morgen niets hoor wil ik mijn geld terug hebben en bestel ik hem wel ergens anders. Toch belachelijk dat er zelfs geen briefje met een mededeling of een bericht waar hij afgehaald kan worden in de brievenbus gedaan.

Beoordelingen voor Oxigo

8 aug. 2022
29 jul. 2022
10 aug. 2022
Beter op de hoogte houden van levering en sneller aub
11 aug. 2022
Het spijt ons te horen dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Uw bestelling is na 2 werkdagen geleverd, zoals wij ook communiceren op de website. Wij versturen een bericht zodra de bestelling verzonden is en onze koerier DPD stuurt u een bericht op de dag van uitlevering met het verwachte tijdvak van levering. Wellicht zijn deze berichten in uw ongewenste mail terecht gekomen. Desondanks wensen we u veel profijt van het aangeschafte product. Met vriendelijke groet, het Oxigo team.
8 dec. 2021
9 dec. 2021
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling en uw suggestie! Dit zullen we delen met de fabrikant. We wensen u veel profijt van het bestelde artikel en hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in onze online winkel. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
9 mei 2022
Uitstekend apparaat. Klein en licht met de functionaliteit van een grote CPAP. Geluidsniveau is heel acceptabel en associeer ik met een rustige branding van de zee. Wel handig om er een condensatorbevochtiger bij te gebruiken. Voorkomt droge neusslijmvliezen en heeft een dempende werking. De losse zijn een beetje lomp en de speciale BMC maskers kun je helaas niet testen. Er zijn wel kleinere bevochtigers maar daar is nauwelijks aan te komen en Oxigo wil die helaas niet in het assortiment opnemen. Service en aankoopbegeleiding Oxigo zijn prima.
27 jul. 2022
Todo bien. No tardó demasiado. Ahora a esperar a ver si da resultado el producto. La única pega es que las instrucciones no vienen ni en castellano ni en catalán. Sería más cómodo si los incluyeran. Gracias
20 dec. 2021
Bij eventuele opmerkingen nemen ze snel contact op en zorgen ze voor een correcte oplossing. Vriendelijk en persoonlijk contact, snelle verzending en producten die meer dan oké zijn! Ik raad ze aan
20 dec. 2021
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te horen dat onze producten en dienstverlening naar wens zijn! Graag tot de volgende keer, het Oxigo team
26 jul. 2022
Na lang zoeken hebben we de perfecte zuurstofneusbril gevonden. Het neusbrilletje en de slang die achter de oren gaat is van ZACHT materiaal! Is zeer aangenaam tijdens het slapen.
3 jul. 2022
Klopte met de beschrijving van internet, en wist precies waar mijn bestelling was . keurig op tijd. zelf sneller de vervoerder had aangegeven. bestelling was goed verpakt.
4 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over het verloop van uw bestelling. We wensen u veel profijt ervan! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
11 jan. 2022
Top service! Ook aan de telefoon kreeg ik een zeer vriendelijk persoon die me onmiddellijk heeft verder geholpen. Namiddag besteld, volgende dag (op zaterdag) geleverd.
12 jan. 2022
We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen, bedankt voor de beoordeling! Graag tot ziens, het Oxigo team
27 jun. 2022
Snelle en keurige levering...maar heb de bestelde producten nog niet lang genoeg om die te beoordelen,maar ziet er goed uit en had er goede dingen over gelezen...
19 mrt. 2022
Deze kussenovertrek past ook op de best in rest traagschuim cpap kussen dus niet enkel op het gelkussen. De originele overtrekken zijn niet meer te verkrijgen.
9 jan. 2022
Het bestelde product (8 stuks) is in perfecte staat en zeer snel geleverd. Dit was mijn tweede keer dat ik het product gekocht heb via Oxigo.
9 jan. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en voor uw nieuwe bestelling! Fijn dat we weer aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Graag tot ziens, het Oxigo team
31 mei 2022
Optimale dienst, voldoende uitleg zowel telefonisch als direct op de locatie.Oxigo raad ik iedereen aan. Kleine zaak maar grote dienst.
31 mei 2022
Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u met genoegen op kantoor ontvangen en wensen u veel profijt van het aangeschafte product. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
2 jun. 2022
Goede service en goede producten. Bestelling geplaatst op zondag en ik kon de volgende dag al langskomen op locatie. Erg tevreden.
5 mrt. 2022
Goeie prijs, snelle levering en fatsoenlijk ingepakt, waardoor de kans op beschadigingen tijdens transport nihil zal zijn. Top 👍
7 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Graag tot ziens, het Oxigo team
21 feb. 2022
Alles ging goed en bij het nabestellen van een vergeten onderdeel werden de verzendkosten ongevraagd gecrediteerd. Keurig!
22 feb. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
28 nov. 2021
Kon product makkelijk vinden op website, bestellen en betalen. Kon snel be 's telling ophalen en ben heel tevrede.
28 nov. 2021
Hartelijk dank voor uw beoordeling, goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot ziens, het Oxigo team
14 mrt. 2022
Loopt perfect op vragen een antwoord en doen wat zij beloven hierop kan je dus bouwen. service voorop
14 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u heel veel profijt van uw aanschaf! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
1 mrt. 2022
Hulpvaardigheid en vriendelijkheid zijn kenmerken die zij uitstralen , fijne ervaring in deze tijd.