Oxigo- Logo - Beoordelingen

OxigoReviews

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Oxigo is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Oxigo kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Oxigo

265 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 dec. 2021
Snel, en netjes ontvangen. En een goedwerkend product zover ik tot nu toe kan beoordelen. Ik stond even te kijken om een handgeschreven woordje op de pakbon te zien, dat behoeft geen verbetering. Een kleine toevoeging aan de gebruiksaanwijzing zou kunnen zijn om het advies te geven de arm of hand waaraan gemeten wordt niet op een hard voorwerp zoals tafel of leuning te laten rusten. De bloedsomloop kan dan snel voor dat moment geblokkeerd worden waardoor het meten langer duurt of helemaal niet plaatsvindt. Dat is dan overigens wel duidelijk te zien aan een beperking van de weergegeven hartslag.

28 apr. 2022
Heb zondag 24 april bestelling gedaan en betaald. Heb tot op heden nog geen inogen one G3 rugzak ontvangen. Wel een melding dat hij dinsdag afgeleverd zou worden. Niets gehoord en geen briefje in de brievenbus. 27 en 28 april ben ik heel de dag thuis geweest in de hoop dat hij na geleverd zou worden, maar mooi niets gehoord of gezien. Wanneer ik morgen niets hoor wil ik mijn geld terug hebben en bestel ik hem wel ergens anders. Toch belachelijk dat er zelfs geen briefje met een mededeling of een bericht waar hij afgehaald kan worden in de brievenbus gedaan.

Beoordelingen voor Oxigo

22 okt. 2022
17 okt. 2022
15 okt. 2022
2 okt. 2022
1 okt. 2022
28 sep. 2022
25 sep. 2022
ik heb via mail en de telefoon contact gehad met de klantenservice, prima Alleen jammer dat ze niet veel weten over hoe dit apneu apparaat werkt wat ik had gekocht, wat betreft het aflezen via de app door medische personen.
6 sep. 2022
Ben zeer tevreden over de manier waarop de aankoop is verlopen !!! Zeer vlug en zonder enig probleempje !!! De convertor-Inogen at Home- is zeer goed !!! Dank u wel OXIGO !!! Groeten, Martin
Antwoord van Oxigo
9 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft. Laat het gerust weten als u nog vragen heeft, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
30 aug. 2022
Snelle levering. Duidelijke terugkoppeling over de status van mijn bestelling en ook een snelle reactie op mijn vragen via de chat functie.
30 aug. 2022
snelle levering hele goede service aan de telefoon werd goed te woord gestaan
20 sep. 2022
Prima verpakt met uitermate duidelijk en vriendelijke begeleidingsbrief
1 sep. 2022
Ik heb goed contact gehad met een medewerker en alles was goed geregeld.
1 sep. 2022
Snelle levering en erg goed product het geld waard.
16 sep. 2022
voordelig, snel, zoals gewenst, ...
12 sep. 2022
goed advies en zeer snelle levering
Geheel volgens verwachting
15 sep. 2022