Oxigo- Logo - Beoordelingen

Oxigo

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.411 beoordelingen in totaal

29 mrt 2024
Op zich prima maar de bezorger (DPD) is niet echt een fijne keuze. Die dumpt het zonder toestemming bij buren zonder te melden welke buren.

11 sep 2023
Onlangs heb ik de rugzak voor de inogen ROVE 6 gekocht. Positieve punten: - Stof van rugzak is degelijk - Boven op de rugzak zit klittenband om de slang te geleiden. - Veel ruimte voor het opbergen van mee te nemen materialen zoals bijvoorbeeld: batterijen, oplaadkabel, medicijnen en jas. - De binnenzijde van het opbergvak van de concentrator is de rugzijde van het concentrator keurig voorzien van noppen waartussen de concentrator wordt vastgezet tegen horizontale en verticale bewegingen. Negatieve punten: - Omdat de concentrator aan de buitenzijde van de rugzak is bevestigd, KLAPT de concentrator als eerste op de ondergrond, kan niet goed zijn voor de concentrator. Dit is op te lossen door aan de onderzijde van het concentrator vak een zelfde noppenbodem aan te brengen als aan de achterkant van het concentratorvak. Deze noppen zullen de schok opvangen. - Door de plaatsing van de rug van de concentrator tegen het rugzakgedeelte, dient bij iedere keer dat het toestel opgeladen dient te worden, de rits geopend te worden om vervolgens bij de achterkant van de concentrator te kunnen komen. Zeer onpraktisch omdat het toestel vaak iedere dag opgeladen dient te worden. - Omdat de rugzak zo groot is, dient te drager van de rugzak zich bewust te zijn dat hij/zij extra gewicht meeneemt. Extra gewicht betekent voor een longpatiënt extra energie verbruik.

Beoordelingen voor Oxigo

25 mei 2024
20 mei 2024
17 mei 2024
1 mei 2024
Alleen jammer dat hij niet bij mij heeft aangebeld. Wel ergens bij buren om te zeggen dat ik niet thuis was. Ik was wel thuis
LT
Luc T.
Grobbendonk
29 apr 2024
Snelle verzending van neusbrilletjes met een lengte van 1,2 meter voor gebruik met een mobiele zuurstofconcetrator.
JD
Janny d.
Langerak ZH
3 mei 2024
De prijs van het product, PHilips OPtiChamber Diamond is € 18.00 goedkoper als bij de apotheek.
18 apr 2024
Uitstekend service Heel snel geleverd, en mogelijkheid om achteraf te betalen.
1 mei 2024
Overzichtelijke site, goede prijzen, snelle levering.
4 mei 2024
Prima bereikbaar. Goed advies. Snel geleverd
29 apr 2024
Eenvoudig te bestellen en een snelle levering
30 apr 2024
Fijn apneukussen Weer