Oxigo- Logo - Beoordelingen

OxigoReviews

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Oxigo is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Oxigo kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Oxigo

257 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 mei 2022
Uitstekend apparaat. Klein en licht met de functionaliteit van een grote CPAP. Geluidsniveau is heel acceptabel en associeer ik met een rustige branding van de zee. Wel handig om er een condensatorbevochtiger bij te gebruiken. Voorkomt droge neusslijmvliezen en heeft een dempende werking. De losse zijn een beetje lomp en de speciale BMC maskers kun je helaas niet testen. Er zijn wel kleinere bevochtigers maar daar is nauwelijks aan te komen en Oxigo wil die helaas niet in het assortiment opnemen. Service en aankoopbegeleiding Oxigo zijn prima.

28 apr. 2022
Heb zondag 24 april bestelling gedaan en betaald. Heb tot op heden nog geen inogen one G3 rugzak ontvangen. Wel een melding dat hij dinsdag afgeleverd zou worden. Niets gehoord en geen briefje in de brievenbus. 27 en 28 april ben ik heel de dag thuis geweest in de hoop dat hij na geleverd zou worden, maar mooi niets gehoord of gezien. Wanneer ik morgen niets hoor wil ik mijn geld terug hebben en bestel ik hem wel ergens anders. Toch belachelijk dat er zelfs geen briefje met een mededeling of een bericht waar hij afgehaald kan worden in de brievenbus gedaan.

Beoordelingen voor Oxigo

11 nov. 2022
Zeer goed materiaal en ook perfect in orde !!!
22 nov. 2022
snelle levering en goede informatie
5 nov. 2022
Past goed en snel geleverd
2 nov. 2022
Alles zoals beloofd
22 nov. 2022
Goede informatie
19 nov. 2022
7 nov. 2022
2 nov. 2022
9 nov. 2022
Via Google product bij Oxigo gevonden zonder verzendkosten. Waren dus wel verzendkosten wat overigens normaal is. In het weekend besteld met 1-2 werkdagen levertijd. Gaat via DPD, afhaalpunt gekozen, krijg bevestiging van ander ophaalpunt. Nu woensdag 9 november, via tracking gezien dat het overgedragen is aan DPD, verder nog geen beweging in het transport. Lastig om hier een goede beoordeling voor te geven toch?
Antwoord van Oxigo
9 nov. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend te lezen dat de levering vertraagd is! In ons DPD systeem zijn iets meer scans zichtbaar, we zien dat het pakket vanmorgen in het uitleverdepot is aangekomen. We verwachten dat het pakket vandaag geleverd zal worden, maar er is helaas ook een kans dat het morgen wordt, het pakket is op dit moment nog niet in uitlevering. We houden de zending in de gaten. Excuses voor de vertraging! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
21 nov. 2022
Leveradres opgegeven thuisadres maar DPD niet aangeboden, ganse dag thuis, geen briefje in de brievenbus, rechtstreeks afgeleverd in buurtwinkel die dan nog niet altijd open is en onvriendelijk. Geen DPD meer!
18 okt. 2022
Het was erg fijn om het afterpay te kunnen betalen, ik had een accu besteld voor mijn cpap apparaat. Nu heb ik de externe accu een paar nachten kunnen uitproberen en het voldoet 100% aan verwachting! Bij onverwacht stroom-uitval krijg ik toch een goede nachtrust!
18 okt. 2022
Heel goed geholpen. Ik had het verkeerde besteld maar na een telefoontje het goede kunnen bestellen en de andere retour.
15 okt. 2022
Professionele organisatie en snelle afhandeling van de bestelling.
17 okt. 2022
Product voldeed aan de verwachting, nette en tijdige levering
18 okt. 2022
Snelle levering en goede kwaliteit.
28 okt. 2022
vriendelijkheid en snelheid.