Oxigo- Logo - Beoordelingen

Oxigo

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.342 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2018
Oxigo voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Tijdens de aankoop-/ informatieprocedure werd ik door de medewerker rustig en deskundig geïnformeerd over de verschillen tussen de verscheidene mogelijkheden m.b.t. de apparaten. De website is overzichtelijk en toont veel en relevante informatie om een weloverwogen keuze te kunnen maken. De persoonlijke informatie tijdens het telefonisch gesprek beantwoordde aan alle vragen om tot aankoop over te kunnen gaan.

11 sep 2023
Onlangs heb ik de rugzak voor de inogen ROVE 6 gekocht. Positieve punten: - Stof van rugzak is degelijk - Boven op de rugzak zit klittenband om de slang te geleiden. - Veel ruimte voor het opbergen van mee te nemen materialen zoals bijvoorbeeld: batterijen, oplaadkabel, medicijnen en jas. - De binnenzijde van het opbergvak van de concentrator is de rugzijde van het concentrator keurig voorzien van noppen waartussen de concentrator wordt vastgezet tegen horizontale en verticale bewegingen. Negatieve punten: - Omdat de concentrator aan de buitenzijde van de rugzak is bevestigd, KLAPT de concentrator als eerste op de ondergrond, kan niet goed zijn voor de concentrator. Dit is op te lossen door aan de onderzijde van het concentrator vak een zelfde noppenbodem aan te brengen als aan de achterkant van het concentratorvak. Deze noppen zullen de schok opvangen. - Door de plaatsing van de rug van de concentrator tegen het rugzakgedeelte, dient bij iedere keer dat het toestel opgeladen dient te worden, de rits geopend te worden om vervolgens bij de achterkant van de concentrator te kunnen komen. Zeer onpraktisch omdat het toestel vaak iedere dag opgeladen dient te worden. - Omdat de rugzak zo groot is, dient te drager van de rugzak zich bewust te zijn dat hij/zij extra gewicht meeneemt. Extra gewicht betekent voor een longpatiënt extra energie verbruik.

Beoordelingen voor Oxigo

spijt van deze aankoop

hartslag wijkt enorm af bij inspanning, soms meer dan 20 slagen per minuut, bloeddruk/ ecg geeft erg veel storing tijdens slaap werden de laatste uren niet geregistreerd heb spijt van deze aankoop , zeker gezien de prijs en zal het niemand aan bevelen
Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over het product! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
4 feb 2024
Pakket nooit ontvangen!
Antwoord van Oxigo
4 feb 2024
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft nog niet contact met ons opgenomen, dat is wel het snelste in dit geval zodat wij ook actie kunnen ondernemen. We hebben de zending nagekeken en deze is bij uw buren geleverd, onze klantenservice heeft contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Het kussen is zoals uit de beschrijving op te maken is. Het kussen zat dubbel gevouwen in de verpakking. Zodoende zit er nu in het midden een vouw in die er na twee dagen nog niet uit is. Daar ben ik niet tevreden over en moet toch anders kunnen!
6 jan 2024

Oscar uitreiking voor Service

Alles was perfect geregeld , service was een genot van beleving ik sta met mijn ogen open ,de beste service in mijn leven ..jullie verdienen een Oscar voor
20 jan 2024
Uitstekende service met een echte persoon aan de telefoon die ook adequaat ons probleempje oploste!
VG
viviane g.
St-Truiden
degelijke kwaliteit product , levering snel en goed verpakt
Sneller leveringen en een super aardige postbezorger
Bestellen gaat makkelijk,bezorgen ook lekker snel.
28 jan 2024

Aankoop ResMed

Ik ben goed geholpen en goed geadviseerd 👍
Op tijd bezorgd en goede track and trace
Correcte en snelle levering
RB