Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.882 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.748 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

16 sep 2023
21 sep 2023
Beste Annie, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw servicebeoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl
9 aug 2023
9 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
12 jul 2023
11 jul 2023