onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

286 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

Goede service: printen en verzend verpakking uitstekend
snel en mooi geprint, goed ingepakt en snel verstuurd
Heel vlug, correct en prima kwaliteit van drukwerk
PV
Paul v.
Leusden
Perfect drukwerk wiro-o. Zeer tevreden.
18 jan 2024
Prima service en snelle levering
Wederom een top product geleverd
Snel en gewoon goed.
11 feb 2024
STRAIGHTFORWARD
21 jan 2024
18 jan 2024
9 jul 2023
Antwoord van onlyprint.nl
21 jul 2023
Bedankt voor de mooie terugkoppeling, dat doet ons écht goed. Tot snel!
5 nov 2023
Super service! Van te voren het bestand doorgestuurd zodat ze het na konden kijken, dat deden ze erg snel. De bestelling gedaan en daarna hebben ze nog iets aangepast aan mijn bestelling zodat het boekje mooier werd, super fijn! Het boekje was er super snel.
Het volgen van de status van je bestelling werd vroeger nog ondersteund door een mail bij statuswijziging. Zelf volgen via je account gaat goed hoor maar die extra service is weggevallen. Verder is de kwaliteit als vanouds uitstekend.
Heel vriendelijke klanten service! Wel vind ik de kaarten niet mat (zoals mij werd verteld), want er zit nog altijd wel glans op. Maar al met al toch een goede ervaring, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. En vlotte levering.
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling. In de communicatiestukken kan ik helaas niks terug vinden over een vraag naar papier met een matte uitstraling. Dan hadden we natuurlijk ons FSC-offsetpapier geadviseerd versus ons Silk-papier. Deze laatste is licht gestreken en dus ook licht glanzend. Dat is in ieder geval jammer. Maar we hopen je graag in de toekomst op de 5-sterren manier te helpen! Tot snel.
MA
6 jun 2023
Snel geleverd met keurig een trackcode. Het product is precies geworden zoals ik in mijn hoofd had. Bij de plaatselijke copyshop had het er ook zo uitgezien, alleen is deze prijs een stuk lager. Tevreden klant hier!