onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

3 mrt 2024
snel goedkoop adequaat
Geweldige service

Perfecte afhandeling en vlotte levering

Zoals altijd een perfecte afwerking en heel vlotte afhandeling van de bestelling. Toen er iets even onduidelijk was, kwam er een snelle mail met de vraag wat exact de bedoeling was. Blijft mijn favoriete site om flyers e.d. te bestellen!
Antwoord van onlyprint.nl
Bedankt voor de top review. Dat doet ons goed!

Een aanrader

Prima website, duidelijke info en niet te veel ruis, gebruiksvriendelijk om te bestellen, goede drukkwaliteit, sneller geleverd dan verdacht, dus geheel volgens verwachting.
Uitstekend printwerk! Maar het zou fijn zijn als je zou kunnen kiezen voor lamineren en 300 grams omslag. Jammer dat dat nu nog niet kan.
Antwoord van onlyprint.nl
Bedankt voor de mooie review als ook de feedback. We zijn momenteel in afrondende fase van onze nieuwe website waar deze optie wel mogelijk in is. Dus dat komt eraan! Tot snel.
18 jan 2024

Goed maar lees bij Help de handleiding hoe het werkt…

Ik verwachtte dat ik al eerder het te printen document zou moeten uploaden, maar dan kon pas nadat ik de order had geplaatst
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling en feedback. We zijn op dit moment in de afrondende fase van de nieuwe website, dus verbetering komt er snel aan!
zoals ik gewend ben was deze bestelling weer top verzorgd en heel erg snel geleverd. Zou niet weten wat er beter kan.
Antwoord van onlyprint.nl
Bedankt voor de mooie review! Dat doet ons goed!
11 feb 2024

Goede service, prima kwaliteit

Bij telefonisch contact snel, correct en vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit van het drukwerk en snel in huis.
Antwoord van onlyprint.nl
Bedankt voor de super review!
Na telefonisch contact bestelling nog dezelfde dag verzonden. Superservice zoal altijd. Van harte aanbevolen!
De snelheid van reageren en leveren; de klantvriendelijkheid aan telefoon en mail.
Snel & ook met schakelen , mailing en telefonisch. Dit is wat een ondernemer wil.

Super!!!

Super geregeld. Lastige opdracht voor anderen maar wederom perfect uitgevoerd!!!
3 feb 2024

Goede kwaliteit

Snelle service en Only Print denkt mee. Gratis verzending ook erg prettig.
Overzichtelijke site, Snel gewerkt en Prima product opgeleverd. Compliment!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de mooie review! Dat doet ons goed. Graag tot snel.
27 jan 2024
Vriendelijke meedenkende medewerkers en snel en mooi afgedrukt en bezorgd
Antwoord van onlyprint.nl
Bedankt voor de mooie review! Daar worden we blij van!
Kwalitatief hoogstaand drukwerk, snelle levering en gunstige prijzen.

Goede kwaliteit+prijs

Goede kwaliteit, aantrekkelijke prijs en snelle levering
Goede service: printen en verzend verpakking uitstekend