onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

30 mrt 2024
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de beoordeling! We horen graag wat er niet helemaal naar wens was zodat we er een volgende keer 5-sterren van kunnen maken. Tot snel!
24 mrt 2024
17 mrt 2024
16 mrt 2024
19 mrt 2024
Dank voor de review. We horen graag wat er fout ging bij deze bestelling zodat we er in de toekomst 5 sterren van kunnen maken.
Goede kwaliteit en snelle levering. Verbeterpunt in mijn ogen. Het zou logischer zijn om eerst de upload te doen voordat er betaald moet worden. Zoals het nu gaat heb ik twijfels of het bestelproces goed gaat. Het gaat wel goed, maar dat weet je pas nadat je betaald hebt en het bestand daarna heb geupload.
Ik vond nog een foutje in de pdf file en heb gebeld hoever ze waren. Het kon nog gewijzigd worden en de nieuwe file is goed afgedrukt. Goede hulp, flexibel en uitstekende kwaliteit. Ik kan onlyprint aan iedereen aanbevelen.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de mooie review! Daar worden we vrolijk van :)

attente verzorging van de…

Zo heel attente verzorging van de bestelling. Kleuren pagina’s spontaan ingevoegd. Heel fijn, hartelijk dank!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de mooie woorden. Daar worden we blij van!
Prima drukwerk. Zier er fantastisch uit. Het zou nog mooier zijn als het sneller geleverd kon worden.

Prima

Het drukwerk is van goede kwaliteit en snelle levering.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de super terugkoppeling!
Goede kwaliteit, snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Keurig verzorgd!

Keurig verzorgd conform opdracht en eerlijke prijs!
goede service goede kwaliteit en snel
snel, goed, weinig uitleg nodig
Snelle service en niet duur!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de review! We horen graag wat er niet helemaal naar wens was om er in het vervolg een 5-sterren ervaring van te maken. Tot snel!
BS
24 feb 2024
Zoals altijd, heel erg goed.
Levert sneller dan verwacht
Antwoord van onlyprint.nl
Bedankt voor de super review!
KA
Kees A.