Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.227 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Mijn bestelling huist ergens???
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
1 nov 2023
Verkeerde bestelling ontvangen.
7 nov 2023
Dat is zeker niet de bedoeling. De Klantenservice zoekt dit graag verder voor jou uit om samen tot een passende oplossing te komen. Bedankt voor deze review!
22 aug 2023
Ik ontvang een beschadigde doos
23 aug 2023
Wat jammer dat jij het op deze manier hebt ontvangen. Het contact met de Klantenservice heeft inmiddels plaatsgevonden en de opties zijn besproken zodat dit opgelost gaat worden. Bedankt voor deze review, we nemen dit mee ter verbetering.
Levering ver na beloofde datum
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is gelukkig uiteindelijk bezorgd, fijn!
14 sep 2023
Verkeerde pakketje mee gegeven
15 sep 2023
Vervelend dat jij niet het juiste pakketje in ontvangst heb mogen nemen. De winkel waar jij de Click and Collect bestelling hebt geplaatst helpt je hier graag mee verder. Wij vernemen graag of dit naar wens is opgelost en zij het vertrouwen weer terug hebben kunnen verdienen. Bedankt voor deze review.
26 nov 2023
Na een week nog niet geleverd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet is aangekomen. Eventueel kun je contact opnemen met de Klantenservice, wellicht kunnen zij jou nog helpen.
17 nov 2023
Helemaal beschadigd ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Dit is nooit de bedoeling geweest, sorry hiervoor. Vanuit de Klantenervice zijn de opties besproken en gaan we ervanuit dat jouw pakket in goede staat aan gaat komen.
16 okt 2023
Verkeerde bestelling geleverd
17 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij het verkeerde pakket hebt ontvangen. De Klantenservice heeft aangegeven dat de bestelling retour gestuurd kan worden, en daarop volgt dan een nazending. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
15 sep 2023
,org3n dat j3 site op pijl is
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Wij zullen dit doorgeven.
22 nov 2023
Na een week nog niks binnen.
23 nov 2023
15 nov 2023
Beter de producten verpakken
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
Nog 1 cadeau niet gekregen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. De Klantenservice helpt jou graag verder.
24 dec 2023
Me levering is weer te laat
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
Verkeerd artikel ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
3 dec 2023
Ik heb nog niets ontvangen!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
Verkeerde artikel ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Het was de verkeerde kleur.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
27 sep 2023
Annuleren telkens je orders
28 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestellingen worden geannuleerd. Bij een zeer gewild artikel kan het voorkomen dat er niet genoeg online staat als er meerdere tegelijk worden besteld. Wellicht is het een optie om bij een volgende bestelling iets minder tegelijk te bestellen. Wanneer er toch meer tegelijk besteld moet worden, is er ook altijd een mogelijk tot het aanmaken van een zakelijk account. https://www.intertoys.nl/klantenservice/zakelijk Indien er nog vragen zijn hierover mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
Nog steeds niet ontvangen
3 dec 2023
Volgens de track and trace is het pakket binnen de leverbelofte afgegeven. De Klantenservice helpt jou graag, mocht dit nog van toepassing zijn. Bedankt voor jouw review.
Nog steeds niks ontvangen