Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.304 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

5 jul 2023
Ik werd niet vriendelijk behandeld .
6 jul 2023
Bedankt voor jouw feedback. Vervelend om te moeten vernemen dat jij het zo hebt ervaren. Indien wij nog ergens mee kunnen helpen omtrent jouw klacht, mag jij altijd contact met onze Klantenservice opnemen.https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
366 euro betaald en niets gekregen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Met de track and trace code kun je het bezorgmoment volgen en anders helpt de Klantenservice jou graag verder.
3 dec 2023
W kartonie brakowało podstawki o ps
Antwoord van Intertoys.nl
Customer service is happy to help you if this applies, in English is also possible
Pakket is nog steeds niet bezorgd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Het pakket is inmiddels gelukkig bezorgd.
24 nov 2023
Pakket is 6 dagen onderweg geweest
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling.,bedankt voor deze feedback. Dit nemen wij mee.
17 nov 2023
Verkeerde artikel gekregen.(kleur)
Antwoord van Intertoys.nl
Het artikel is er in één variant, bij retour zullen we kijken wat er mis is gegaan. Bedankt voor jouw review.
5 nov 2023
Er zat een snee in de doos, slordig
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Dit was niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Het mag nog omgeruild worden wanneer je dit wenst. De Klantenservice helpt jou graag verder.
25 nov 2023
Slechte trage service bij klacht
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
23 nov 2023
Ik heb bestelling niet ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
13 sep 2023

slechte bezorg service.

Bestelling reeds niet ontvangen.
13 sep 2023
Vervelend dat jij aangeeft jouw bestelling nog niet te hebben ontvangen. Na naderonderzoek is gebleken dat jouw bestelling om 14:51 is bezorgd. Wij hopen dat jij vooralsnog veel plezier hebt van jouw bestelling. Bedankt voor jouw review.
I have not received my order yet
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for this review. Due to the peak crowds and weather conditions, it may take longer. Sorry about this! You can follow the delivery time with the track and trace code, otherwise Customer Service will be happy to help you.
Bestelling is nog niet geleverd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is inmiddels bezorgd, fijn!
Pakket nog steeds niet ontvangen
4 jul 2023
Dat klopt, volgens onze gegevens heb je gekozen voor een bezorgdatum midden juli. De Klantenservice kan je informeren over de opties mocht dit niet jouw bedoeling zijn geweest.
Mijn bestelling huist ergens???
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
1 nov 2023
Verkeerde bestelling ontvangen.
7 nov 2023
Dat is zeker niet de bedoeling. De Klantenservice zoekt dit graag verder voor jou uit om samen tot een passende oplossing te komen. Bedankt voor deze review!
22 aug 2023
Ik ontvang een beschadigde doos
23 aug 2023
Wat jammer dat jij het op deze manier hebt ontvangen. Het contact met de Klantenservice heeft inmiddels plaatsgevonden en de opties zijn besproken zodat dit opgelost gaat worden. Bedankt voor deze review, we nemen dit mee ter verbetering.
Levering ver na beloofde datum
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is gelukkig uiteindelijk bezorgd, fijn!
14 sep 2023
Verkeerde pakketje mee gegeven
15 sep 2023
Vervelend dat jij niet het juiste pakketje in ontvangst heb mogen nemen. De winkel waar jij de Click and Collect bestelling hebt geplaatst helpt je hier graag mee verder. Wij vernemen graag of dit naar wens is opgelost en zij het vertrouwen weer terug hebben kunnen verdienen. Bedankt voor deze review.
Ik heb het nog niet ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. De Klantenservice helpt jou graag verder.