Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.130 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

25 nov 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen. DHL zegt dat het afgeleverd is........ Ook bij alle buren is het niet bezorgd.
Antwoord van Intertoys.nl
Ik krijg opeens een mail dat mijn artikel niet meer leverbaar is, terwijl het gisteren al bezorgd had moeten worden
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
Er is aangegeven door DHL dat het pakket bezorgd zou zijn terwijl wij niet thuis waren. Pakket is dus niet bezorgd…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Dat is zeker niet de bedoeling. Via deze link kun je lezen wat je kunt verwachten; https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht vraag; Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen, wat nu?
De verpakking was open, artikel kon je zo eruit halen. Het lijkt of het open was gemaakt. Ik heb het pak geweigerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Excuses dat het pakket al geopend is geleverd. In dit geval mag het inderdaad teruggestuurd worden. Jij wordt dan terugbetaald of krijg een vervanging, aan jou de keuze.
17 mrt 2024
I got a wrong product delivered, and there was no way to contact the. The emails bounced & no answer on the phone.
Antwoord van Intertoys.nl
We just happened to have an outage that lasted about 15 minutes when you tried to reach our Customer Service, apologies for this and also for receiving the wrong package. We heard that the contact had now been successful and discussed what to do.
Zondag besteld, vandaag, vrijdag, nog steeds niet binnen. Zeg dan niet op de website dat je het op voorraad hebt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering
GS
G S.
Wezep
8 aug 2023
Het duurde erg lang voordat de bestelling er was en de verzenddoos was helemaal open toen de bezorger het bracht.
9 aug 2023
Bedankt voor jouw review. Jouw bestelling was geplaatst op Donderdag 3 Aug. Er zat in jouw geval een weekend tussen waardoor hij uiteindelijk 5 dagen later is bezorgd. Vervelend dat jouw doos was geopend. In zulke gevallen wil ik jou aanraden altijd even contact op te nemen met de Klantenservice. Dan kunnen er altijd naar eventuele opties worden gekeken. Voor nu veel plezier met de bestelling en hopelijk gaat het een volgende keer weer goed.
Kwam niet aan heb product van een ander gehad. Is retour wil mijn geld terug. Koop nooit meer online bij jullie
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses omdat de bezorging niet verloopt zoals wij dit voor ogen hebben. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Een product via click en collect bestellen maar een dag later te zien krijgen dat het product niet op voorraad is
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat dit niet op voorraad bleek in de winkel. Er is elders gezocht naar voorraad en daarom zal jij jouw bestelling alsnog ontvangen.
Waardeloos ! Zending is niet geleverd en klantenservice geeft niet thuis. Ze negeren me gewoon.. nooit meer dit
Antwoord van Intertoys.nl
bedankt voor jouw review. Er is inmiddels contact geweest. Jouw pakket is vertraagd en DHL zal z.s.m. bezorgen
Wacht nu al een week op de levering, je wordt ook niet geïnformeerd Maar wel vragen om een enquête in te vullen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Met de track and trace code kun je het bezorgmoment volgen en anders helpt de Klantenservice jou graag verder.
Tot op heden bestelling nog altijd niet ontvangen. Waarschijnlijk ligt de oorzaak bij DHL en niet bij Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
Het pakketje was buiten bij de deur gezet in de regen, eind van de dag toen ik thuis kwam doos helemaal doorweekt
7 nov 2023
Dat is zeker niet de bedoeling, met excuses hiervoor. Het wordt ter verbetering doorgegeven aan onze bezorgdienst.
4 okt 2023
Niet iets aanbieden en dan zogenaamd uitverkocht zijn Als het uitverkocht is had dat bij het artikel moeten staan
5 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel net voor jou is uitverkocht. Hier doen wij ons best voor dit zoveel mogelijk te voorkomen. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling wel weer goed.
20 sep 2023

Waardeloze bezorging.

Jullie hebben een waardeloze bezorgpartner. Valt ook onder jullie verantwoordelijkheid. (Lego zeiknat aangekomen)
21 sep 2023
Fijn dat je een review hebt achtergelaten. Je zal van Intertoys niet horen dat wij de verantwoording niet nemen.Op regelmatige basis hebben wij contact met onze bezorgpartner zodat wij ale feedback kunnen bespreken ter verbetering.
13 sep 2023
Bestelling nog niet ontvangen. Inmiddels naar andere speelgoedwinkel geweest om cadeaus te kopen voor verjaardag.
14 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw pakket te laat is geleverd. Na nader onderzoek is gebleken dat jouw pakket vandaag onderweg is voor bezorging. Excuses voor de vertraging en ik hoop dat het met een volgend pakket wel weer goed gaat. En je het vertrouwen weer terug hebt in Intertoys.
8 sep 2023

Onduidelijke spaaractie

De Lego spaaractie was heel onduidelijk, vooral de data waarop je iets kon verzilveren. Bestelling geretourneerd.
15 sep 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. Dit is voor ons belangrjk zodat we wellicht voor volgend jaar aanpassingen kunnen doen om dit te verbeteren.
NP
Niesje P.
Westervoort
Heb nog steeds niks ontvangen dus geen goede ervaring foto kan ik niet toevoegen want heb nog niks ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling nog niet is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
6 dagen verder en nog geen pakketje binnen! Terwijl aan gegeven word 2 tot 3 dagen geen mailtje helemaal niks
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
11 feb 2024

Pakket flink ingedeukt

Hey pakket was flink in elkaar gedeukt en de doos Lego dus ook. Ik hoop dat de Lego erin niet is beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Het spijt me te horen dat je pakket flink beschadigd was bij aankomst en dat de doos van de LEGO ook beschadigd was. Wil je de Klantenservice laten weten of de LEGO zelf beschadigd is? Als dat het geval is, zullen zij ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.