Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl
Beoordelingen:

4.999 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.855 beoordelingen in totaal  

4,13
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

Meest relevante negatieve beoordeling

4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

 Sorteren  
Relevantie
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ben gewoon nog steeds niet geholpen en het probleem is ook niet opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
7 nov 2023
De Klantenservice heeft geen contact met jou over deze bestelling gehad. Indien nog van toepassing kun je contact met hen opnemen.
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Order geplaatst en zonder reden of uitleg geannuleerd. Waardeloze webshop
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
7 sep 2023
Wat jammer dat jouw bestelling toch niet op voorraad bleek. Dit is de reden dat jouw order is geannuleerd. Hopelijk gaat het een volgende keer wel weer beter. Bedankt voor deze review.
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
I have not received my order and while I emaimed uou no one is answering
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
22 dec 2023
Thank you for leaving a review. Customer Service tried to help you, but they received no response and the chat on the other side was terminated. The advice is to contact us again, they will be happy to help you.
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er zou binnen 1-2 dagen bezorgd worden, er werd pas na 3 dagen verzonden
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Jij bent op 11-9 besteld, en jouw bestelling is op 14-9 bezorgd. Hij is meteen de 12e verzonden. Veel plezier met jouw bestelling.
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Game was gewoon niet gesealed. Gebruikt en in een zak gedonderd! Slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 feb 2024
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. We begrijpen de frustratie wanneer je een bestelling hebt ontvangen welke niet aan de verwachting voldoet. Vandaar dat de feedback gewaardeerd wordt. De game is echter niet eerder gebruikt en met zorg ingepakt. Wij bewaren de disks weleens apart juist om ze te beschermen voor de nieuwe eigenaar.
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten waren matig ingepakt waardoor de inhoud beschadigd is geraakt
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Dit wordt teruggekoppeld aan de inpakkers zodat zij hier scherp op blijven.
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen beoordeling geven want me pakket is nooit aangekomen bij mij
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
7 nov 2023
De Klantenservice helpt jou graag. Bedankt voor deze terugkoppeling.
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is tot op vandaag (woensdag 27/09) nog NIET geleverd !!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
28 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Naar aanleiding van jouw klacht hebben wij geprobeerd het contact met de Klantenservice op te zoeken. Echter is er hierover nog geen contact opgenomen. Ik wil jou dan ook vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de Klantenservice. Dan wordt er onderzocht wat er met jouw pakket aan de hand is. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht Hopelijk wordt dit probleem snel voor jou opgelost.
26 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen krijg steeds de melding twee dagen vertraging
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
27 sep 2023
Hoe vervelend dat de status niet veranderd. Zou je zo vriendelijk willen zijn en contact opnemen met de Klantenservice? Zij zoeken dit graag voor jou uit of bieden een passende oplossing.
PR
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lego dozen worden slecht verpakt waardoor ze beschadigd binnen kwamen
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
20 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de verkregen dozen niet goed waren verpakt. Jouw feedback geven wij door aan het Distributiecentrum.
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ontvang heel mijn pakketje niet heb nu 2x het bedrag moeten uitgeven
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
3 jan 2024
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling niet optijd gekomen en verpakking was kapot.was open
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 dec 2023
Bedankt voor deze review.
JG
J.D. G.
Yerseke
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

bestelling beter verpakken en betere…

bestelling beter verpakken en betere reacties op klachten hierover.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 dec 2023
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Terugkoppeling bieden bij vertraging die 3x zo lang is dan voorspeld
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
29 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week besteld op vrijdag heden daags nog niet mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
29 nov 2023
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling steeds niet ontvangen! Waar is die gebleven?
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
17 jul 2023
Wat vervelend dat jij de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. De Klantenservice zoekt dit graag vor je uit en anders kunnen ze een oplossing bieden.
CD
C d.
Wassenaar
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afhaal locatie blijkt failliet te zijn. Geen melding van gemaakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
26 jan 2024
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan. Ondertussen helpt de Klantenservice jou graag verder. De afhaallocatie is overigens niet failliet.
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking al stuk

Pakket kwam later dan aangegeven. Doos van de Lego was al kapot.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
20 nov 2023
Dat is niet de bedoeling. Klantenservice kan je hierin ondersteunen indien gewenst.
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het juiste artikel conform de bestelling verzenden aan de klant
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
11 dec 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling.Sorry voor het verkeerd ontvangen artikel. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De verpakking van het bestelde product is helemaal stuk zinde..
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
29 nov 2023
Wat jammer dat je het zo beschadigd hebt ontvangen. Je kunt contact opnemen met de Klantenservice wanneer je ondersteuning kunt gebruiken.