tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen... Ik jullie erover gecontacteerd... Blijkt het afgeven te zijn in een of ander point...ik weet niet waar. Geen emails over gehad; helemaal niks. Dus bal flink

Beoordeling

Contact met klantenservice was prima. Ik zou alleen dringend adviseren om direct over te stappen naar een ander bezorgbedrijf want de service die zij leveren zorgt ervoor dat Tapeso klanten verliest.
De kleden zijn te strak opgerold, de eerste aanblik is dan lelijk. De verpakking is ook zo strak dat je die niet meer kunt gebruiken voor de eventuele retour zending. Verder is de kwaliteit goed.
Ronduit slecht: bij mijn afwezigheid de rol vloerkleed buiten tegen de voordeur aan zetten; in de regen!!! Gelukkig heeft het plastic het water tegengehouden, maar ik vind dit tamelijk stijlloos.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw waardevolle feedback, we hopen dat u hier ook even persoonlijk contact over heeft gehad zodat we dit intern kunnen aankaarten bij onze transporteur. Onze excuses in ieder geval dat het zomaar is achtergelaten, dit is zeker niet gangbaar. WIj verpakken de kleden wel dermate dat ze absoluut tegen een stootje kunnen maar alsnog is het niet de bedoeling om het onbeheerd achter te laten. Als u vragen of opmerkingen over deze case heeft dan zijn we hier altijd over te bereiken tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso
Maakt in België helaas gebruik van bezorgdienst GLS. Mijn bestelling is zonder enig bericht plotseling weer retour gegaan. Wellicht mooie tapijten, maar met GLS vrees ik dat ik ze nooit zal zien.
9 aug 2023
Bij terug zending krijg je geen bewijsrecu mee, maar een mail van Tapeso zodra ze het tapijt retour ontvangen hebben. Dit duurde bijna 2 weken! Veel te lang. Wel geld volledig terug gekregen.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het wachten en het ontbreken van de bevestiging bij retourneren frustrerend kan zijn. Door drukte bij de vervoerder zijn veel van onze retouren vertraagd. Uiteraard zijn wij aan het kijken naar een oplossing zodat het retourproces in de toekomst beter verloopt. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
26 nov 2023

Het personeel is echt top!

Het personeel is echt top, professioneel en hulpzaam waar nodig. Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met het laten bezorgen van mijn bestelling. Uiteindelijk na een week goed gekomen.
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso

Tapijt terug gestuurd, maar ons geld niet terug gekregen.

Bestellen en leveren ging snel, maar we hebben het tapijt terug gestuurd omdat de kleur niet goed was. Hierna niets meer gehoord van het bedrijf en ook ons geld niet terug gekregen.
29 aug 2023
Het kleed is prima prijs/ kwaliteit verhouding . Alleen kreeg ik het ipv opgerolt op gevouwen binnen en de kreukels van het vouwen zijn er nog niet uit na 2 weken erg jammer maat
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. We zijn blij dat je de prijs/kwaliteitsverhouding van het kleed positief beoordeelt. We begrijpen echter dat het teleurstellend is dat het kleed opgevouwen werd geleverd en dat de kreukels na twee weken nog niet helemaal zijn verdwenen. De grote vloerkleden moeten helaas gedeeltelijk gevouwen verstuurd worden omdat de vervoerder het anders niet aannemen. Kreukels kunnen soms wat tijd nodig hebben om eruit te trekken. Een tip om dit proces te versnellen, is om het kleed regelmatig te stofzuigen. We raden ook aan om het vloerkleed in tegengestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen. Dit kan helpen om de kreukels te verminderen. Mocht het probleem aanhouden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
29 sep 2023
Ik zou graag even bericht krijgen over een retour, of hij is aangekomen. Ook als gekozen is om achteraf te betalen. Wat goed was, dat de bestelling snel geleverd werd.
Retour gezonden, geen mail niets! 14 dagen later en ik wacht nog op een mail en geld terug. Snel in verzenden maar ik vraag me af of ik mijn geld nog terug zie.
Matige kwaliteit maar goed voor nu. We hebben kleine kinderen dus voor nu is het een goed tapijt, maar de kwaliteit is matig.. voelt erg synthetisch aan..
27 aug 2023
Vloerkleed was slecht vervoerd allemaal vouwen in het kleed slechte kwaliteit.Intussen retour maar nog geen terug betaling helaas mogen ontvangen!!!!!
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. Het spijt ons te horen dat het vloerkleed slecht was vervoerd en dat de kwaliteit niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Door eisen van de vervoerders moeten wij de grote vloerkleden gevouwen versturen, omdat deze anders niet worden aangenomen. De terugbetaling is doorgezet en het aankoopbedrag zal in de komende dagen worden teruggestort op de rekening. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
9 nov 2023

levering

Bij aankoop werd mij beloofd dat de levering twee dagen later was.Ik heb een dikke week moeten wachten.Heb liever dat ze eerlijk zijn in de levering.
24 aug 2023
mooie vloerkleed besteld. helaas werd er niet de juiste geleverd. daarna hebben wij het juiste vloerkleed ontvangen en we zijn er blij mee.
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor deze review. Het spijt ons van de aanvankelijk verkeerde levering. We vinden het fijn dat het goed is gekomen met de bestelling en dat je alsnog het juiste vloerkleed hebt kunnen ontvangen. Ook fijn om te lezen dat het vloerkleed aan de verwachtingen voldoet. We hopen dat jullie er nog lang plezier van zullen hebben. Met vriendelijke groeten, Het Tapeso-team
Het bestelde artikel is nog steeds niet bezorgd. Talloze telefoontjes en emails, het adres wordt telkens verkeerd doorgegeven, vreselijk!
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, we hebben deze review ook doorgezet naar onze transporteur. Ik kan zien dat we meerdere keren de adreswijziging hebben doorgegeven aan onze vervoerder maar dat zij het constant maar niet aanpassen. Onze oprechte excuses hiervoor en we gaan dit ook zeker meenemen in onze beoordeling richting hun. Als u vragen of opmerkingen heeft dan zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
23 nov 2023
Het vloerkleed dat we kochten in de maten 160x240 bleek bij het nameten 160x235 te zijn.wat is er met de ontbrekende 5 cm gebeurd?
10 aug 2023
Jullie laten me lang wachten op een terugbetaling. Alsof de chauffeurs via Berlijn terug rijden, kom op zeg! Eens en nooit meer.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met de verwerking van je terugbetaling. We begrijpen hoe belangrijk tijdige terugbetalingen zijn en we betreuren het dat het langer heeft geduurd dan verwacht. We willen graag benadrukken dat dit geen weerspiegeling is van onze normale servicekwaliteit. We zullen dit intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat dergelijke vertragingen in de toekomst worden vermeden. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
21 jun 2023
Kleed gekocht, niet wat ik zoek. Retour gemeld, afhaalafspraak gemaakt. Niet opgehaald, tweede afspraak gemaakt. Wederom niks!