tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

24 sep 2023
Het bezorgen was prima maar ik ben niet tevreden over het vloerkleed. Het pluist al ha 1,5 week... Heb spijt van mijn aankoop.
18 okt 2023
Beter voorraad beheer en duidelijk aangeven wanneer een product niet op voorraad is. En niet een week na bestellen en betalen
26 nov 2023
Had een vloerkleed geretourneerd en na 2 weken nog niks gehoord of het is aangekomen. De kleed gaf veel af was van van jute..
9 nov 2023

De service van de bezorgdienst van Tapeso is slecht

De service van Tapeso is goed. Alleen de service van de door Tapeso ingeschakelde bezorgdienst laat zwaar te wensen over.
16 sep 2023

Tapijten prachtig, bezorging waardeloos.

Tapijten prachtig, maar bezorging waardeloos. Tot drie keer aan toe in de voortuin in de stromende regen neer gegooid.
3 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback over de tapijten en de bezorgservice. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de bezorging niet aan je verwachtingen voldeed en dat de tapijten in de regen werden achtergelaten. Dit is zeker niet de service die we nastreven. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling in goede staat en op een geschikte manier te ontvangen. We willen je verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en intern zullen bespreken om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen in de toekomst. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je desondanks van je prachtige tapijten geniet. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
16 okt 2023
Heel mooi kleed, alleen de kleur komt niet over één met de kleur van het plaatje. Dus heb hem weer terug gestuurd.
29 okt 2023
DE BEZORGING IS RONDUIT SLECHT TE NOEMEN. KLEDEN KOMEN OPGEVOUWEN AAN, IK ZIT NU NOG MET KREUKELS IN HET KLEED!!
Verpakking waarin kleed ontvangen is, niet akkoord om terug te sturen en nu al heel lang geennreavtievopvretour
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat vervelend dat je geen verdere informatie hebt mogen ontvangen over jouw retour. Normaliter proberen wij om alle berichten binnen één werkdag te beantwoorden. Onze excuses hiervoor. Normaliter als het vloerkleed niet meer in de verpakking geretourneerd kan worden, dan kan het vloerkleed goed verpakt worden in bijvoorbeeld vuilniszakken. Het belangrijkste voor ons is, dat het vloerkleed goed beschermd is voor transport. Zoals ik in ons systeem kan zien, is de bestelling al terugbetaald door onze financiële afdeling. Als je de terugbetaling nog niet hebt mogen ontvangen, zou je dan opnieuw contact op kunnen nemen met onze klantenservice via service@tapeso.nl? Met zachte groet, het Tapeso team
28 jul 2023
Zit nu nog te wachten op mn bestelling zonder een mail dat het langer zou duren..dat was wel sjieker geweest.
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je achtergelaten review. Wat ontzettend vervelend, dat je niet op de hoogte gehouden bent van de vertraging rondom de levering van de bestelling. Normaliter worden onze klanten via de Track & Trace op de hoogte gehouden van eventuele vertragingen, dus deze informatie zal gelijk doorgezet worden naar onze vervoerder. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Als je toch nog verdere vragen/opmerkingen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via service@tapeso.nl. We wensen je een hele fijne, zonnige dag toe. Met zachte groet, het Tapeso team
17 sep 2023
Bagger, Mocht je ooit willen bestellen, Advies NIET doen, Brutaal onbeschoft En produkt komt niet aan
3 okt 2023
Goedemiddag, Het spijt ons ten zeerste te horen over je teleurstellende ervaring met onze service. We nemen elke feedback serieus en willen graag zorgen dat elke klant tevreden is. Het lijkt erop dat er zich problemen hebben voorgedaan met je bestelling en we begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. Onze excuses voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, dan staan we uiteraard voor je klaar en kan je contact met ons opnemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
Omschrijving van de dikte moet beter. De dikte van een kleed is iets anders dan de lengte van de lussen.
18 okt 2023

Goed product, trage verzending

Mooi zacht tapijt, goed product maar de verzending duurde echt heel erg lang. Ik heb 14 dagen gewacht.

Kleed is niet afgegeven terwijl we thuis waren Maar voor aan de poort tegen een paal gezet!

Kleed is niet afge
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Dat klinkt als een vervelende leveringservaring, en we begrijpen hoe vervelend dit is. Het is belangrijk dat leveringen op een veilige en geschikte manier worden afgehandeld, vooral als de klant thuis is. Mocht je vragen/opmerkingen hebben over de bestelling en de levering, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Het kleed is niet geheel naar wens, het voelt neppig en getuigt van weinig kwaliteit. Helaas.
Snel bezorgd. Maar vind de kwaliteit matig. Er komen nu al lusjes in..nog geen week oud..

2 weken geleden retour, nog niks gehoord.

2 weken geleden een kleed terug gestuurd en nog niks van gehoord of geld retour gezien.
Het vloerkleed werd niet besteld door Packs,terwijl ze tussen 10 en 17:00 zouden komen
21 aug 2023
tot twee keer verkeerd tapijt gehad, de labeling in opslag of controle ervan is slecht
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren met je bestelling. Het spijt ons zeer dat je twee keer het verkeerde tapijt hebt ontvangen. Dit is zeker niet de standaard die we streven te behouden bij Tapeso. We begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd, en we waarderen je geduld in dit proces. Onze excuses dat de labeling en de controle niet op het gewenste niveau waren bij deze specifieke gevallen. We zullen intern zeker deze zaak evalueren en stappen ondernemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dat graag en kan je met ons contact opnemen via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team
29 mei 2023
Bij het kleed wat ik besteld had is het patroon heel scheef wat echt heel lelijk is
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, We hebben je een mail gestuurd over de bestelling. Zou je op deze mail willen reageren? Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
5 aug 2023
Kleur kom niet overeen Het kleed zag er donkerder uit,dan het in werkelijkheid is