tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

21 nov 2023
tapijn wordt niet op afgesproken dag en tijd opgehaald. het is wel al betaald!!
6 okt 2023
ik heb nog steeds niks ontvangen van mijn bestelling, nu bijna twee weken later
Tapeso prima, klantenservice prima, product prima, alleen logistiek een drama!
30 dec 2023
Ik vind dat de tapijt niet recht is en dat vind ik jammer en kost niet weing
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Soms dan komt het voor dat kleden voor langere tijd opgerold zitten waardoor ze zich raar zetten. Helaas kan ik in de beoordelingen weinig voor u betekenen hierin en hebben wij een klantenservice ingericht om u te assisteren bij dit soort zaken. Wij zijn er iedere werkdag van 0900u - 1700u warme groet, Team Tapeso
14 nov 2023
Door het vouwen is het kleed nog niet glad, ik hoop dat het nog goed komt.
30 aug 2023
Iets retour gestuurd, meer dan 14 dagen geleden. Nog niets gehoord!!!!!!
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. We begrijpen je zorgen en willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging in de verwerking van je retourzending. De bestelling is momenteel in behandeling voor terugbetaling. Het aankoopbedrag zal binnen 3 tot 5 werkdagen moeten zijn teruggestort op de rekening. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
16 okt 2023
Tapijt werd onder een afdak op 5 meter van de voordeur achtergelaten.
25 nov 2023
Kleed voldoet niet aan de omschrijving Het retourproces beter regelen
20 okt 2023
Kleden iets minder van kwaliteit.. Service en medewerkers wel netjes
15 aug 2023

Synthetisch

Het kleed ziet er leuk uit maar het voelt een beetje synthetisch.
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze collectie omvat diverse tapijten met verschillende materialen en texturen. Als het gevoel van het tapijt niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, staan we altijd klaar om je te helpen bij het vinden van een tapijt dat beter aan je wensen voldoet. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je advies nodig hebt bij het selecteren van een tapijt met de gewenste textuur en materiaal. We willen graag dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Bedankt dat je voor Tapeso hebt gekozen, en we hopen dat we je in de toekomst kunnen helpen bij het vinden van het perfecte tapijt voor jouw interieur. Met zachte groet, Het Tapeso-team
16 dec 2023
Een vloerkleed teruggestuurd maar geen reactie van het bedrijf
21 aug 2023
Het kleed is helaas niet rondom gefestoneerd. Zó slordig!
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat het kleed niet aan je verwachtingen voldeed en dat de afwerking niet naar tevredenheid was. Onze excuses voor eventuele teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren, en we nemen je opmerking serieus. Jouw feedback helpt ons om onze producten en diensten verder te verbeteren. Mochten we in deze kwestie nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je contact met ons opnemen via service@tapeso.nl We staan klaar om je te assisteren en eventuele problemen op te lossen. Met vriendelijke groet, Het Tapeso-team

Bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling betaald, maar nooit ontvangen!!
27 okt 2023
Levering was onaangemeld. Gelukkig dat wij thuis waren
26 dec 2023
Ik heb jij bestelling van 12/12 nog altijdniet gehad
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u over dit soort kwesties contact met onze klantenservice zoeken. Wij zijn iedere werkdag van 0900u - 1700u beschikbaar via email/chat/telefoon. Ik vind het lastig om te zeggen vanaf hier waar het precies aan ligt. Wel bedankt voor de feedback en als u nog toelichting zou kunnen geven dan graag. Zachte groet en fijne dag verder, Team Tapeso
21 nov 2023
de kleur wijkt erg af van hoe deze wordt weergegeven.
17 okt 2023
Beschreven artikel komt niet echt over zoals het oogt
31 mei 2023
Kleed zo opgevouwen. Zijn er na 2 weken nog niet uit
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat er vouwen in het vloerkleed zitten. Wij moeten de vloerkleden helaas gevouwen versturen omdat vervoerders het anders net aannemen. We raden aan om het vloerkleed een keer in tegenovergestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen. Wanneer de vouwen binnen 3 tot 4 weken niet verdwijnen, neem dan gerust contact op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
30 jun 2023
Er werd niet op het afgesproken moment afgeleverd.
11 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw waardevolle feedback. Wat vervelend dat jouw bestelling niet op het afgesproken moment werd afgeleverd. In ons systeem is te zien, dat jouw bestelling wegens drukte bij de vervoerder niet op de afgesproken datum bij jou kon worden afgeleverd. Normaliter hoort de vervoerder jou hierover te contacteren. Deze informatie hebben we hierdoor ook doorgezet naar onze vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! Wij wensen jou ondanks de late levering veel plezier toe met jouw bestelling. Met zachte groet, Het Tapeso team
18 okt 2023
Leveren binnen de beloofde afspraak volgens site.